Bartolinectomia: chì hè, cumu si face è ripresa
Cuntenutu
A Bartolinectomia hè a chirurgia per rimuovere e ghiandole di Bartholin, chì hè generalmente indicata quandu e ghiandole sò spessu ostruite, causendu cisti è ascessi. Dunque, hè cumunu per u duttore di ricorre à sta prucedura solu in ultima istanza, quandu ùn funziona altru trattamentu menu invasivu. Cunnosce e cause, i sintomi è u trattamentu di a cista di Bartholin.
E ghiandole di Bartholin sò ghiandole chì si trovanu à l'entrata di u vaginu, da ogni latu di i labbra minori, chì sò incaricati di liberà un fluidu lubrificante.
Cumu hè fatta a cirurgia
A cirurgia cunsiste in a rimozione di a glàndula di Bartholin, chì si face in anestesia generale, hà una durata medica di 1 ora è di solitu hè indicatu chì a donna ferma in ospedale da 2 à 3 ghjorni.
A Bartolinectomia hè l'opzione di trattamentu aduprata in ultima istanza, vale à dì, solu se l'altri trattamenti per l'infiammazione di a glàndula di Bartholin, cum'è l'usu di antibiotici è u drenaggiu di cisti è ascessi ùn sò micca efficaci è a donna si presenta cun accumulazione di fluidu recurrente.
Cura durante a recuperazione
Per chì a guarigione si faci currettamente è per riduce u risicu d'infezzione dopu a chirurgia, si deve evità:
- Avè reazzione sessuale per 4 settimane;
- Aduprà tampone per 4 settimane;
- Cunduce o esegue attività chì richiedenu qualchì concentrazione in 48 ore dopu l'anestesia generale;
- Aduprate prudutti di igiene in situ chì anu additivi parfumati.
Amparate 5 regule per fà lavatu intimu è evità e malatie.
Chì sò i risichi di a chirurgia
I risichi di a chirurgia devenu esse informati da u duttore prima chì a procedura sia eseguita, è ci ponu esse sanguinamenti, contusioni, infezioni lucali, dolore è gonfiore in a regione. In quessi casi, cum'è a donna hè in l'uspidale, hè più faciule per prevene è cumbatte cumplicazioni cù l'usu di medicazione.