Principali cause di Basofili alti (Basofilia) è cosa fà
Cuntenutu
- 1. Asma, sinusite è rinite
- 2. Colitis ulcerativa
- 3. Artrite
- 4. Fallimentu Rinicu Cronicu
- 5. Anemia emolitica
- 6. Malatie di sangue
L'aumentu di u numeru di basofili hè chjamatu basofilia è hè indicativu chì un prucessu infiammatorio o allergicu, principalmente, accade in u corpu, hè impurtante chì a concentrazione di basofili in u sangue sia interpretata cun u risultatu di l'altri risultati di u conte di sangue.
Ùn hè micca necessariu di trattà i basofili allargati, ma piuttostu a causa di a basofilia. Dunque, hè impurtante chì a causa di l'aumentu sia investigata è, dunque, un trattamentu adattatu pò esse iniziatu.
I basofili sò cellule chì appartenenu à u sistema immunitariu è si trovanu in quantità più chjuche in u sangue, essendu cunsiderati normali quandu a so concentrazione hè trà 0 è 2% o 0 - 200 / mm3, o secondu u valore di u laburatoriu. Quantità di basofili superiore à 200 / mm3 hè indicatu cum'è basofilia. Amparate più nantu à i basofili.
E cause principali di basofilia sò:
1. Asma, sinusite è rinite
Asma, sinusite è rinite sò e cause principali di basofili alti, postu chì sò responsabili di processi allergici o infiammatori intensi è prolungati, chì stimulanu una attività più grande di u sistema immunitariu, risultendu micca solu in l'aumentu di basofili, ma ancu di eosinofili è linfòciti.
Cosa da fà: In quessi casi hè impurtante identificà a causa di a sinusite è a rinite è evità u cuntattu, in più di l'usu di farmaci antihistaminici per alleviare i sintomi. In casu d'asma, hè indicatu, in più di evità a causa rispunsevule per l'apparizione di i sintomi, l'usu di droghe chì prumove l'apertura di i bronchi pulmonari, facilitendu a respirazione.
2. Colitis ulcerativa
A colite ulcerativa hè una malattia infiammatoria di l'intestinu caratterizata da a presenza di parechje ulcere in l'intestinu, chì provoca assai disagiu, stanchezza è perdita di pesu, per esempiu. Cume hè un prucessu infiammatoriu prolungatu, hè pussibule verificà in u numeru di sangue l'aumentu di u numeru di basofili.
Cosa da fà: Hè impurtante di seguità u trattamentu secondu l'istruzzioni di u gastroenterologu, dendu preferenza à una dieta sana è bassa in grassu, in più di qualchi medicamentu chì aiutanu à riduce l'infiammazione, cume Sulfasalazina, Mesalazina è Corticosteroidi, per esempiu.
Amparate più nantu à a colite ulcerativa è u so trattamentu.
3. Artrite
L'artrite hè carattarizata da infjammazione di e articulazione, chì porta à cambiamenti in u numeru di sangue, cumprese un aumentu di u numeru di basofili.
Cosa da fà: In casu di artrite, hè impurtante chì u trattamentu sia effettuatu secondu l'orientazione di l'ortopedistu, perchè cusì, in più di nurmalizà i valori di conti di sangue, hè pussibule cumbatte i sintomi associati à l'artrite. Vede tuttu di l'artrite.
4. Fallimentu Rinicu Cronicu
Hè cumunu per l'insufficienza renale cronica di notà un aumentu di u numeru di basofili, chì di solitu hè assuciatu à un prucessu infiammatorio prolungatu.
Cosa da fà: In questu casu, hè cunsigliatu di seguità u trattamentu indicatu da u duttore per trattà l'insufficienza renale, in quale l'usu di droghe per cuntrullà i sintomi hè generalmente indicatu o, in casi più severi, u trapianto di rene pò esse indicatu. Capite cumu si face u trattamentu per Insufficienza Rene Cronica.
5. Anemia emolitica
L'anemia emolitica hè carattarizata da a distruzzione di globuli rossi da u sistema immunitariu stessu, purtendu à l'apparizione di sintomi cum'è debolezza, pallore è mancanza di appetitu, per esempiu. In un tentativu di cumpensà a distruzzione di i globuli rossi, a medula ossea cumencia à rilasciare più cellule immature in u sangue, cume i reticulociti, per esempiu. Inoltre, in certi casi, u duttore pò osservà una crescita di u numeru di basofili, postu chì u sistema immunitariu hè più attivu.
Cosa da fà: Hè impurtante chì u conte di sangue è altri testi di laburatoriu sianu fatti per verificà chì si tratta di un'anemia emolitica è micca di un altru tipu d'anemia. Se l'anemia emolitica hè cunfirmata, u duttore pò ricumandà l'usu di droghe chì regulanu l'attività di u sistema immune, cum'è Prednisone è Ciclosporina, per esempiu.
Vede cumu identificà è trattà l'anemia emolitica.
6. Malatie di sangue
Alcune malatie ematologiche, principalmente Leucemia Mieloide Cronica, Policitemia Vera, Trombocitemia Essenziale è Mielofibrosi Primaria, per esempiu, ponu purtà à una crescita di u numeru di basofili in u sangue, in più di altri cambiamenti in u numeru di sangue.
Cosa da fà: In questi casi, hè impurtante chì u diagnosticu sia fattu da l'hematologu secondu u risultatu di u numeru di sangue è di altri test di laboratorio per chì u trattamentu u più adeguatu possa esse iniziatu secondu a malatia ematologica.