U megliu strumentu per un automassaggio più profondu
Cuntenutu
A vita seria maravigliosa se avessimu tutti un massoterapeutu personale à a nostra dispusizione per aiutà à sfregà u dulore, u stress è a tensione chì sperimentemu ogni ghjornu. Purtroppu questu ùn hè micca realistu per a maggior parte di noi, è mentre tutti amemu u rotulu di schiuma, qualchì volta un rullu di schiuma hè troppu grande per quelli lochi più difficili da ghjunghje.
Tuttavia ci hè un modu efficace chì si pò sperimentà un sollievu cumpletu da i musculi stanchi è doloranti. A cosa più bona di questu, pudete ancu truvà a risposta nantu à u pavimentu di a stanza di u to figliolu. Inoltre hè facilmente portabile - pò esse ammucciatu in u vostru scrivanu à u travagliu o ghjittatu in u vostru bagagli. Di chì strumentu magicu parlu? Una palla lacrosse di gomma. [Tweet this tip!] Stu strumentu SMR altamente resistente (liberazione auto-miofasciale) hè diventatu più pupulare in l'ultimi anni cum'è un modu faciule per attivà i punti di trigger in i musculi è rilassate e zone assai stressate.
Quì sottu sò cinque modi diversi chì pudete aduprà una palla lacrosse per una liberazione miofasciale più efficace. Eseguite ognunu di i seguenti esercizii finu à 60 secondi. Puderanu esse realizati prima o dopu u vostru allenamentu, è ancu in ogni mumentu di a ghjurnata. Ùn ci hè bisognu di passà fantasia-una semplice sfera lacrosse maverick STX ($ 2, lax.com o u vostru magazinu d'articuli sportivi lucali) farà u truccu.
1. Calmà i pedi dolenti. Pone a palla lacrosse sottu à l'arcu di u vostru pede nudu è cuminciate à rotulallu sopra. A palla darà un sollievu istantaneu da l'arcate strette è aiuterà ancu quelli chì soffrenu di fasciite plantare. Ricumandemu di tene una palla in un saccu ziplock in u cunghjilatore per un massaghju fretu dopu à u travagliu di u travagliu o di cunservà una in u saccu à manu per u prossimu volu.
2. Facilità u dulore glute. In una pusizione verticale, ripusate a palla lacrosse trà u vostru gluteu è un muru cù a palla direttamente sopra a zona chì sperimentate u dolore. Pulsà u vostru glute in u muru è cumincià à fà movimenti circolari in u circondu è intornu à a zona. Una volta chì u dulore diminuisce, smette di muvimenti è aumenta a pressione in u muru cù a bola chì si trova direttamente nantu à u locu dolente. Mantene sta pusizione finu à 30 secondi.
3. Allentà i fianchi stretti. Sdraiate nantu à u latu induve avete a strettezza cù i ghjinochje piegate à 90 gradi è impilate l'una nantu à l'altru. Riposate e mani in terra davanti à u vostru corpu. Alzate a vostra anca, mettite a palla direttamente sottu à l'area stressata, è calate pianu pianu u vostru pesu torna nantu à a palla. Cuminciate à spustà i vostri fianchi intornu à u massaghju è à liberà a tensione in a zona. Se u dulore hè troppu severu, alzatevi, mettite l'anca stretta u più vicinu à u muru, è mettite a palla sopra a zona stretta. Cuminciate à spustà a vostra anca per massaggiare u dulore.
4. Releve l'estressi di a spalla. Posicionà a bola in questa zona pò esse complicata, cusì mette in un vechju calze o calzini per dà più cuntrollu. Stand altu cù a spalle vicinu à u muru. Mantene l'estremità di a calzetta o calzini cù una manu è, permettendu chì a bola si riposu trà voi è u muru, pusà a bola direttamente nantu à l'area stressata. Pulsà a spalle in u muru. Pudete riposà a bola nantu à l'area o eseguisce picculi movimenti circulari finu à chì cuminciate à sente sollievu. [Tweet this tip!]
5. Facilità u dulore à l'avambracciu. Pusà davanti à un urdinatore tutta a ghjurnata pò fà u disastru in i vostri avambracci. S'ellu ùn hè micca allungatu è rinfurzatu currettamente, questu pò purtà à u sindrome di u tunnel carpale. Pruvate sti dui modi per alleviate a tensione: Mantene a bola in una manu è fate u rollu sopra è falà l'avambracciu, o mette a bola nantu à una scrivania o una altra superficia plana è riposu l'avambracciu nantu à a bola. Pressu u vostru avantbracciu in u ballu è scorri sopra u ballu. Ju ricumandemu à fà questu parechje volte in tuttu u vostru ghjornu di travagliu per alleviare i musculi.