Sviluppu di u zitellu à 4 mesi: pesu, sonnu è cibu
Cuntenutu
- U pesu di u zitellu à 4 mesi
- U zitellu dorme à 4 mesi
- Sviluppu di u zitellu à 4 mesi
- Alimentazione di u zitellu à 4 mesi
- Cumu evità l'accidenti in questu stadiu
U zitellu di 4 mesi sorride, murmura è diventa più interessatu à e persone chè l'uggetti. À questu stadiu, u criaturu principia à ghjucà cù e so mani, riesce à sustene si nantu à i gomiti, è alcuni, quandu sò piazzati faccia in ghjò, alzanu a testa è e spalle. Inoltre, cumencia à mostrà qualchì preferenza per certi tippi di ghjoculi, ride è urla quandu hè stimulatu. Per un criaturu di 4 mesi, tuttu finisce per esse un ghjocu, cumprese i mumenti d'allattamentu, di bagnu o di passeghju.
À questu stadiu hè cumunu per u zitellu qualchì volta tossisce, chì pò esse micca causatu da malatie cum'è l'influenza o u fretu, ma da episodi di soffocamentu cù saliva o cibu, chì hè per quessa chì hè assai impurtante per i genitori di esse assai attenti à queste situazione.
U pesu di u zitellu à 4 mesi
U tavulu chì seguita indica u pesu ideale di u zitellu per questa età, è ancu altri parametri impurtanti cum'è altezza, circonferenza di a testa è guadagnu mensile previstu:
Maschji | E zitelle | |
Pesu | 6,2 à 7,8 kg | Da 5,6 à 7,2 kg |
Statura | 62 à 66 cm | 60 à 64 cm |
Perimetru cefalicu | 40 à 43 cm | 39,2 à 42 cm |
Aumento di pesu mensile | 600 g | 600 g |
U zitellu dorme à 4 mesi
U sonnu di u zitellu à 4 mesi durante a notte cumencia à diventà regulare, più longu è senza interruzzioni, è pò durà finu à 9 ore di fila. Tuttavia, u schema di sonnu hè diversu per ogni zitellu, cù quelli chì dormenu assai, quelli chì dormenu nantu à i pisolini è quelli chì dormenu pocu. Inoltre, i zitelli ponu avè una preferenza per dorme inseme o soli, questu face parte di a persunalità chì si sviluppa.
In generale, u periodu quandu u zitellu hè u più svegliu hè trà 15 ore è 19 ore, chì hè u mumentu ideale per e visite.
Sviluppu di u zitellu à 4 mesi
U criaturu di 4 mesi ghjoca cù e so dite, tene picculi oggetti, gira a testa in ogni direzzione è quandu hè stesu nantu à u stomacu, si appoghja nantu à i gomiti. Quand'ellu hè nantu à u spinu, li piace à fighjà e so mani è i so pedi, purtenduli versu a so faccia, quandu hà un sustegnu per u so spinu, pò pusà per qualchì siconda, seguita dighjà l'uggetti cù l'ochji, girendu a testa. per accumpagnallu .. elli.
Amanu esse in giru è tuttu hè una burla, amanu andà spugliati, piglià un passeggiu, tene un sonagliu è fà rumuri. Di solitu, un zitellu di 4 mesi hà una tendenza à esse più rilassatu cù i so genitori è più agitatu è scherzosu cù altre persone in a famiglia.
À questa età, verbalizanu dighjà qualchì sonu simile à u gargarismu, riescenu à emette soni sfarenti chì balbucianu vocali è picculi squill.
Inoltre, durante questu periodu hè impurtante esse attenti à e reazioni è stimuli, chì durante stu periodu hè dighjà pussibule identificà alcuni prublemi cum'è i prublemi uditivi per esempiu. Amparate à identificà se u vostru zitellu ùn stà micca à sente bè.
Scuprite u video per amparà à aiutà u sviluppu di u zitellu:
Alimentazione di u zitellu à 4 mesi
L'alimentazione di u zitellu di 4 mesi deve esse fatta solu cù u latte maternu. Quandu l'allattamentu ùn hè micca pussibule, u pediatre farà a raccomandazione adatta di quale formula aduprà, secondu e necessità è a disponibilità di a famiglia.
U latte furnitu à u criaturu, qualunque sia, hè abbastanza per nutrisce è idratà u zitellu finu à 6 mesi di vita. Cusì, ùn hè micca necessariu offre acqua, tisane è suchji à u zitellu. Vede i benefici di l'allattamentu esclusivu finu à 6 mesi.
In rare eccezzioni, u pediatre pò cunsigliare di inizià l'assunzione di alimenti à 4 mesi.
Cumu evità l'accidenti in questu stadiu
Per evità l'accidenti cù u zitellu à 4 mesi, i genitori ponu aduttà strategie per mantene lu in modu sicuru, cum'è solu permettenu i ghjoculi per u gruppu d'età di u zitellu è chì anu u simbulu INMETRO, evitendu cusì i risichi di soffocazione è tossicità, per esempiu.
Altre misure di sicurezza chì ponu esse prese sò:
- Ùn lasciate micca u zitellu solu nantu à u lettu, cambiante, canapè, o bagnu, per evità u risicu di cascà;
- Attenti à a vernice di presepiu è i muri di a casa in modu chì ùn cuntenenu micca u piombu, chì u criaturu pò liccà è ingerisce u pruduttu tossicu;
- I sonagli devenu esse di gomma affinchì ùn si rompinu micca faciule è u zitellu inghiotte l'uggetti;
- Purtate prutettori in tutti i punti di vendita chì sò à portata di u zitellu;
- Ùn lasciate micca fili sciolti attraversu a casa;
- Ùn lasciate micca picculi oggetti à a portata di u zitellu, cum'è boccioli, marmi è fasgioli.
Inoltre, per evità brusgiole di sole nantu à u zitellu, o prucessi allergii di a pelle, u zitellu di 4 mesi ùn deve micca fà u sole o aduprà una crema solare, hè cunsigliatu chì si faci solu dopu à u 6u mese di vita. Capite cumu sceglie a crema solare per u zitellu di 6 mesi.