Acqua potabile: prima o dopu un pastu?
Cuntenutu
Ancu se l'acqua ùn hà micca calorie, cunsumallu durante u pastu pò favurisce l'aumentu di pesu, perchè prumove una dilatazione in u stomacu, chì finisce per interferisce cù a sensazione di sazietà. Inoltre, u cunsumu d'acqua è altri liquidi durante u pastu pò interferisce cù l'assorbimentu di nutrienti, in modu chì u pastu si rivela micca nutritivu.
Dunque, per ùn ingrassà è per guarantisce tutti i nutrienti furniti da u pastu, si raccomanda di bere acqua almenu 30 minuti prima o dopu u pastu.
Piglia l'acqua durante u pastu hè ingrassatu?
Bere mentre manghjate pò ingrassà è questu ùn hè micca solu per via di e calorie in più da a bevanda, ma per via di a dilatazione di u stomacu chì accade per via di beve a bevanda. Cusì, cù u tempu, u stomacu finisce per ingrandassi, cù un bisognu più grande di manghjà per chì ci sia un sintimu di sazietà, chì pò favurisce l'aumentu di pesu.
Cusì, ancu e persone chì beenu solu acqua durante u pastu, chì ùn anu micca calorie, ponu avè un aumentu di pesu in relazione cù a so ingestione, chì l'acqua face ancu dilà u stomacu.
Inoltre, in una prima fase, l'acqua pò ancu dà una sensazione più grande di sazietà, postu chì occupa u spaziu chì sarebbe l'altru cibu. Tuttavia, ancu quandu questu accade, hè normale chì a persona si senti ancu di più fame à u prossimu pastu, postu chì ùn anu micca manghjatu cibu cù i nutrienti necessarii per u corpu, è allora diventa assai più difficiule di cuntrullà ciò chì si manghja in u tempu Dopu.
Altri liquidi, cum'è u suchju, a soda o l'alcol, aumentanu e calorie di u pastu è ancu a tendenza à fermentà chì pò generà gasi è causà più burping. Dunque, hè specialmente contraindicatu di beie mentre manghjate per quelli chì soffrenu di reflux o dispepsia, chì hè una difficoltà à digerisce l'alimentu normalmente.
Quandu si beie acqua
Ancu s'ellu ùn ci hè micca fattura esatta, finu à 30 minuti prima è 30 minuti dopu à u pastu hè pussibule di beie liquidi senza impedisce a digestione. Tuttavia, l'ora di manghjà ùn hè micca u mumentu di "stancià a vostra sete" è, dunque, creà una abitudine di idratassi durante u ghjornu è fora di i pasti hè impurtante per diminuisce a necessità di beie durante i pasti.
In più di u tempu nanzu o dopu à un ripastu, hè impurtante di fà casu à a quantità di liquidi cunsumati. Questu hè perchè quantità più grande chì 200 mL pò interferisce cù u prucessu di digerisce i nutrienti presenti in u pastu. Cusì, u pastu si rivela micca cusì nutritivu postu chì alcune di e vitamine è di i minerali ùn ponu micca esse assorbiti.
U megliu modu per beie liquidi senza guadagnà pesu hè di beie principalmente acqua prima è dopu i pasti. Per accumpagnà un ripastu, hè pussibule di beie acqua, suchju di frutta, biera o vinu, basta chì ùn supere micca i 200 ml, ciò chì equivale, in media, à beie un mezu bicchieru d'acqua o qualsiasi altru liquidu, quantunque sì à a fine di u pastu ci hè sete pò esse interessante di diminuisce a quantità di sale.
Chjarate più dubbi fighjendu u video seguente: