Cumu Cytomegalovirus affetta a Gravidanza è u zitellu
Cuntenutu
- Cumu trattà per prevene a trasmissione
- Cumu cunfirmà si avete infezzione da citomegalovirus
- Cosa da fà per prevene l'infezioni in gravidanza
Se a donna hè infettata da Cytomegalovirus (CMV) durante a gravidanza, hè impurtante chì u trattamentu sia effettuatu rapidamente per evità a contaminazione di u zitellu attraversu a placenta o durante a consegna, chì pò causà cambiamenti in u sviluppu di u zitellu.
Generalmente, a donna incinta entra in cuntattu cù u citomegalovirus prima di a gravidanza è, dunque, hà anticorpi capaci di luttà contr'à l'infezioni è impedisce a trasmissione. Tuttavia, quandu l'infezzione si verifica pocu prima o durante a prima metà di a gravidanza, ci sò possibilità di trasmette u virus à u zitellu, chì pò causà una consegna prematura è ancu malformazioni in u fetu, cum'è microcefalia, sordità, ritardu mentale o epilessia.
U citomegalovirus in gravidanza ùn hà cure, ma di solitu hè pussibule di principià u trattamentu cù antivirali per impedisce a trasmissione à u zitellu.
Cumu trattà per prevene a trasmissione
U trattamentu per u citomegalovirus in gravidanza deve esse effettuatu secondu e indicazioni di l'ostetricu, cù l'usu di farmaci antivirali, cume l'Aciclovir, per esempiu, o l'iniezione di immunoglobuline, chì hà per scopu di stimulà u sistema immunitariu è luttà contr'à l'infezioni, evitendu a trasmissione à u zitellu .
Durante u trattamentu, u duttore deve fà cuntrolli regulare per monitorizà u sviluppu di u zitellu è assicurà chì u virus ùn sia micca causatu cambiamenti. Scuprite più infurmazioni nantu à u trattamentu di citomegalovirus in gravidanza.
Cumu cunfirmà si avete infezzione da citomegalovirus
I sintomi di un'infezzione da citomegalovirus ùn sò micca assai specifici, cumpresu u dolore musculare, a frebba sopra à 38 ° C o l'acqua dolente. Inoltre, in parechji casi ùn ci sò sintomi, postu chì u virus pò stà addurmintatu per un bellu pezzu. Per questa ragione, u megliu modu per cunfirmà l'infezzione hè di fà un diagnosticu medicu.
U diagnosticu hè fattu cù un test di sangue CMV durante a gravidanza, u risultatu hè:
- IgM non reattivu o negativu è IgG reattivu o pusitivu: a donna hà avutu cuntattu cù u virus dapoi un bellu pezzu è u risicu di trasmissione hè minimu.
- Reagente o IgM pusitivu è IgG non reattivu o negativu: l'infezzione aguda di citomegalovirus, hè più preoccupante, u duttore deve guidà u trattamentu.
- Reagent o IgM è IgG pusitivi: un test di avidità deve esse effettuatu. Se u test hè menu di 30%, ci hè un risicu più grande di infezzione di u zitellu durante a gravidanza.
- IgM è IgG non reattivi o negativi: ùn ci hè mai statu u cuntattu cù u virus è, dunque, misure preventive devenu esse prese per evità una pussibile infezzione.
Quandu si sospetta una infezzione in u zitellu, un campione di fluidu amnioticu pò esse presu per valutà a presenza di u virus. Tuttavia, secondu u Ministeriu di a Salute, l'esame nantu à u zitellu deve esse fattu solu dopu à 5 mesi di gravidanza è 5 settimane dopu l'infezzione di a donna incinta.
Vede ancu ciò chì hè IgM è IgG.
Cosa da fà per prevene l'infezioni in gravidanza
Siccomu ùn ci hè ancu nisuna vaccina per aiutà à prutege contra u virus, hè impurtante chì e donne incinte seguitinu qualchì raccomandazione generale per evità l'infezioni, cume:
- Aduprate un preservativu in cuntattu intimu;
- Evite frequentà i lochi publichi cù parechje persone;
- Lavate e mani subitu dopu cambiatu u pannolinu di u zitellu o ogni volta chì site in cuntattu cù e secrezioni di u zitellu, cum'è a saliva, per esempiu;
- Ùn basgià micca zitelli assai picculi nantu à a guancia o a bocca;
- Ùn aduprate micca oggetti chì appartenenu à u zitellu, cum'è bichjeri o stuvigli.
I zitelli sò principalmente responsabili di a trasmissione di citomegalovirus, dunque queste raccomandazioni devenu esse seguitate da a donna incinta per tutta a gravidanza, soprattuttu se si travaglia cù i zitelli.