Bella Hadid è Serena Williams Dominanu a Nova Campagna di Nike
Cuntenutu
Nike hà sfruttatu sia grandi celebrità è atleti famosi in u mondu per i so publicità annantu à l'anni, cusì ùn hè micca surprisa chì a so ultima campagna, #NYMADE, presenta nomi maiò di u mondu di a moda è di l'atletica. A settimana scorsa, a marca hà cunfirmatu ufficialmente chì sia Bella Hadid, mudellu du jour, sia Serena Williams, a nostra patrona di tennis preferita, serà trà e persunalità prisentate.
Allora chì hè esattamente questa campagna? Nike spiega: "Prima di passà nantu à a tappa più grande di u mondu, assicuratevi di alzà u vostru ghjocu abbastanza altu per ghjunghje. Perchè hè a cità chì pò trasformà i grandi in icone è fà chì u vostru mumentu megliu durerà per sempre. Se vi dimustrate quì, site fattu di New York ". Micca tutti i dettagli nantu à l'annunzii sò stati publicati ancu, ma hè sicuru di dì chì hè almenu in parte una celebrazione di cume NYC hà furmatu a vita di sti visi cunnisciuti - senza cuntà cumu a cità hà a capacità unica di evocà a resilienza è successu, chì hè qualcosa chì tutti pudemu riferisce (sì chjamate a casa di New York o micca).
Ùn pudemu micca esse più psyched circa l'inclusione di Serena Williams, una longa predilettu di Nike, postu ch'ella hè una di e tenniste più decorate di tutti i tempi. In più, face un bellu travagliu di ùn ascultà mai i so odiatori è di dimustralli sbagliati à u reg.
In quantu à Bella, hà dettu pocu tempu in un comunicatu di stampa chì hè "tantu entusiasmatu per esse parti di a famiglia Nike. Hè statu un sognu di u mio da quandu era chjucu. Sò onoratu è umiliatu per esse parti di u New York Made. campagna ". A cullaburazione hè sensu, cum'è Bella hà parlatu di quantu travaglia per stà in forma è sana, ancu aprendu nantu à e so insicurezze è ammettenu chì i mudelli VS super-svelte anu ancu preoccupazioni per l'imaghjini di u corpu. Ma s'ellu sta foto di ella cù u so novu cartellone in New York hè una indicazione, ùn lascia micca chì questi dubbii impediscenu di esse un capu. Sembra una vera ragazza di New York per noi.