Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 12 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Scoprite tutte le fantastiche proprietà del coriandolo
Video: Scoprite tutte le fantastiche proprietà del coriandolo

Cuntenutu

U mele hà pruprietà nutrizionale è terapeutica chì portanu parechji benefici per a salute. Hè riccu in antioxidanti chì prutegenu u corpu è u core da l'anzianu, aiuta à calà a pressione sanguigna, i trigliceridi è u colesterolu, cuntene prupietà contr'à batteri, funghi è virus, cumbatte u mal di gola è a tosse è pò ancu esse adupratu cum'è edulcante naturale.

Tuttavia, ancu cù tutti questi benefici, u mele deve esse cunsumatu cù moderazione, chì hè sempre riccu in calorie è zuccheru.

Rimpiazzà u zuccheru puru cù u meli in certi alimenti aiuta à mantene i livelli di zuccheru in sangue stabile è pò avè assai benefici per a salute. Alcuni di sti vantaghji sò:

1. Aumenta e difese di u corpu

I cumposti prisenti in u mele conferenu putenza antioxidante, chì aiuta à prutege u corpu.Frà i benefizii, ci hè una riduzzione di u risicu di attaccu di core è di ictus, prumuzione di a salute di l'ochji, in più d'aiutà à u trattamentu di certi tippi di cancheru, cum'è u cancheru di i reni, impedendu a multiplicazione di e cellule cancerose.


2. Migliurà a salute di u core

U mele hà benefici per a salute di u core, chì hè capace di aumentà u flussu di sangue è di riduce a furmazione di coaguli. Stu prucessu aiuta à calà a pressione sanguigna, evitendu cusì e malatie cardiache.

3. Migliurà u colesterolu è riduce i trigliceridi

U mele pò esse un bonu alliatu in a lotta contr'à u colesterolu altu perchè diminuisce i livelli di colesterolu "cattivu" (LDL) è aumenta u colesterolu "bonu" (HDL) di u corpu.

Inoltre, u mele pò aiutà à calà i livelli di trigliceridi perchè pò esse adupratu cum'è sustitutu per u zuccheru. Generalmente, diete ricche in zuccheru è carboidrati raffinati causanu livelli aumentati di trigliceridi, aumentendu u risicu di malatie cardiache è di diabete di tip 2.

4. Combatte i batteri è i funghi in e ferite

U Miele hà pruprietà chì riducenu u tempu di guarigione, chì sò capaci di sterilizà e ferite, riducendu u dolore, l'odore è a dimensione, favurendu cusì a so guarigione, essendu cunsideratu efficace è ancu megliu cà qualchì medicazione.


Pò esse ancu una grande opzione per trattà l'ulcere di u pedi diabeticu mentre lotta contr'à i germi è aiuta à a rigenerazione tissutale. U mele hè statu ancu usatu per curà e lesioni di l'herpes orale è genitale, postu chì riduce i pruriti è funziona è ancu i prufumi truvati in farmacia.

Pò trattà ancu batteri, ulcere è ferite resistenti à antibiotici à longu andà dopu a chirurgia è brusgiature.

5. Alleghje u mal di gola, l'asma è a tosse

U Miele riduce l'infiammazione è u gonfiore di a gola è di i pulmoni, essendu efficace ancu in casi di influenza è freddu, migliurendu u sonnu.

Hè cunsigliatu di piglià 2 cucchiaini di meli à l'ora di dorme, chì u dolce face pruduce più saliva. Questu migliora u rivestimentu di a gola, prutegge da l'irritazione, riduce è allevia a tosse, essendu, in parechji casi, più sicuri è più efficaci di certi sciroppi. Eccu cumu preparà u tè di meli cù limonu è altri rimedii casani per a gripe.

6. Migliurà a salute gastrointestinale

U Miele hè un prebioticu assai putente chì nutre i boni batteri chì campanu in l'intestinu, dunque hè beneficu per a digestione è a salute in generale. Inoltre, pò ancu esse adupratu per trattà i prublemi digestivi cum'è a diarrea è hè efficace in u trattamentu di i batteri Helicobacter pylori, chì causanu ulcere gastriche.


Eppuru, un altru tè chì pò esse fattu per luttà contr'à a cattiva digestione hè u mele cù a cannella, chì sti dui alimenti naturali aiutanu à migliurà u prucessu digestivu in tuttu.

7. Aiutu cù memoria è ansietà

L'usu di u meli per rimpiazzà u zuccheru hè statu assuciatu à migliurà i livelli di memoria è d'ansietà. Inoltre, i studii indicanu chì u melu pò ancu migliurà a memoria di e donne in menopausa è in postmenopausa.

8. Trattate emorroidi

U mele hà proprietà antimicrobiche, antiinfiammatorie, analgesiche è curative, chì riducenu i sanguinamenti è allevanu u dolore è i pruriti causati da emorroidi. Per fà questu, basta à mischjà u mele, l'oliu d'oliva è a cera d'api è poi applicà in a regione.

9. Combatte l'obesità

Per via di e so pruprietà, u mele migliora u zuccherinu in sangue è u cuntrollu di i grassi, riducendu u statu infiammatorio è aiutendu à mantene u pesu.

Infurmazione nutrizionale di u mele

U tavulu quì sottu mostra l'infurmazioni nutrizionali per 100 g è per 1 cucchiainu di mele:

Nutrienti

100 g di meli

1 cucharadita di meli (6g)

Calorie (kcal)

312

18

Proteina

0,5

0,03

Glucidati

78

4,68

Grassa

0

0

Sodiu

12

0,72

Potassiu

51

3,06

Fosforu

10

0,6

Acqua

17,2

1,03

Ferru

0,4

0,024

Magnesiu

2

0,12

Fruttosiu

38,2

2,29

Glucosiu

31,28

1,87

Maltu

7,31

0,43

Saccarosu

1,31

0,07

Hè impurtante di arricurdassi chì u mele ùn hè micca cunsigliatu per i zitelli finu à 3 anni, per via di a pussibilità chì l'intestinu, sempre immaturi, ùn impedisce micca l'entrata di picculi microorganismi, prisenti in u mele, chì ponu causà infezioni.

Contraindicazioni per u meli

Ancu se u meli hà assai benefici, ci sò alcune restrizioni è hè contraindicatu per alcune persone in alcune situazioni cume:

  • I zitelli sottu à 1 annu di età: finu à u primu annu di età, postu chì u sistema digestivu di u zitellu ùn pò micca esse sviluppatu cumpletamente, ci hè un risicu altu di intossicazioni serie da botulismu da una batteria chì si trova spessu in u mele. Amparate più nantu à u botulismu di i zitelli.
  • Diabetichi: ancu se u meli hà assai vantaghji nantu à u zuccheru biancu, e persone cun diabete l'anu da evità perchè cuntene zucaroli simplici chì aumentanu u glucosiu in sangue;
  • Allergicu: per evità sintomi cum'è rossu di a pelle, prurito di u corpu è di a gola, labbra gonfie è ochji acquosi da quelli chì sò allergici à u mele, l'ideale hè di evità di cunsumà à tempu meli è prudutti chì u cuntenenu;
  • Intulleranza à u fructose: postu chì u frutosiu hè prisente in a cumpusizione di u mele, e persone intullerante ùn ponu micca cunsumallu, è anu da esclude l'altri prudutti cù fruttosiu da a dieta.

Dunque, s'ellu ùn hà micca contraindicazioni, datu tutti i benefizii di u mele, questu alimentu hè un grande alliatu è l'inserimentu in a dieta di u ghjornu pò esse una grande scelta.

Pubblicazioni Interessanti

Migliori suppressanti di l'appetitu: naturali è farmacia

Migliori suppressanti di l'appetitu: naturali è farmacia

I uppre anti di l'appetitu, ia naturali ia di droga da a farmacia, funzionanu fendu chì a en azione di azietà duri più o riducendu l'an ietà chì appari ce quandu i fac...
Zeaxantina: chì hè è per chì serve è induve truvà

Zeaxantina: chì hè è per chì serve è induve truvà

A zeaxantina hè un carotenoide a ai imile à a luteina, chì dà una pigmentazione gialla aranciu à l'alimenti, e endu e enziale per u corpu, po tu chì ùn hè m...