Chì hè Reiki, chì sò i vantaghji è i principii
Cuntenutu
- Principali vantaghji
- 1. Diminuisce i sintomi di stress è ansietà
- 2. Aiutu à trattà a depressione
- 3. Riduce u dolore cronicu
- 4. Allevia i sintomi di l'insomnia
- 5. Migliora a qualità di vita
- Benefici di Reiki in gravidanza
- Chì sò i principii
- Quandu ùn fà micca Reiki
U Reiki hè una tecnica creata in Giappone chì cunsiste in l'imposizione di mani per trasferisce l'energia da una persona à l'altra è si crede chì in questu modu sia pussibule allineare i centri energetichi di u corpu, chjamati chakra, prumove l'equilibriu energeticu , necessariu per mantene u benessere fisicu è mentale.
Prima di cunduce a sessione di Reiki, u terapeuta di sta tecnica, chjamatu Reikian, farà una pulizia energetica in l'ambiente, affinchì un spiritu è a cuscenza di l'armunia è di l'amore sò assicurati. Durante e sessioni, Reikian porrà e so mani nantu à u corpu di una persona per cambià l'oscillazione o a vibrazione di l'energie è questu hà alcuni benefici dimostrati cum'è u sollievu di u dolore è a riduzione di sintomi d'ansietà è di stress.
A pratica di Reiki hè sicura è ùn hà effetti collaterali, nè hè ligata à una religione, è pò esse accettata da persone di origini è credenze diverse. Pò esse ancu applicatu in cunjunzione cù altre tecniche terapeutiche, cum'è l'agopuntura, per esempiu. Vede più ciò chì hè l'agopuntura è à chì serve.
Principali vantaghji
A realisazione di Reiki implica u trasferimentu di energia vitale chì rende u corpu in equilibriu, generendu un sensu di benessere, migliorendu l'umore è prumove a salute fisica. In questu tippu di terapia sò aduprate tecniche di meditazione è esercizii di respirazione, purtendu à alcuni benefici cum'è:
1. Diminuisce i sintomi di stress è ansietà
Stu tipu di terapia pò esse un alliatu eccellente per u trattamentu di l'ansietà, per via di a sensazione di rilassamentu è di benessere chì furnisce. Di conseguenza, per mezu di Reiki hè ancu pussibule di riduce i sintomi di u stress, chì causanu ansietà, prumove a sensazione di pace interiore è serve di tranquillante, cume e tecniche di respirazione è di meditazione sò aduprate.
Alcune cliniche è terapeuti Reikian ponu insegnà à a persona stessa cume aduprà i principii di Reiki ogni ghjornu in modo da esse pussibule applicà a tecnica in tempi di più stress è ansietà.
2. Aiutu à trattà a depressione
U Reiki pò esse adupratu per aiutà u trattamentu di a depressione, perchè attraversu l'applicazione di tecniche di posa manuale hè pussibule allineare l'energia vitale di u corpu è riduce i sintomi causati da sta malattia, cume tristezza eccessiva, stanchezza fisica è perdita di energia è d'interessu in attività chì anu generatu prima piacè.
Prima di inizià e sessioni di Reiki, hè impurtante cunsultà cun un psichiatra per chì a persona sia valutata, postu chì in a maiò parte di i casi, hè raccomandatu u trattamentu cù farmaci antidepressivi. U Reiki pò esse adupratu in cungiunzione cù u trattamentu di droghe è pò aumentà l'effetti pusitivi. Scuprite più cumu si face u trattamentu di depressione.
3. Riduce u dolore cronicu
A rilassazione prodotta durante a pratica Reiki contribuisce à a riduzione di u dolore crònicu, cume u dolore in a spina dorsale è in a testa, cume hè capace di riduce a tensione musculare è a fatica, per esempiu. Cusì, pò esse necessariu riduce l'usu di pillole analgesiche è rilassanti musculari, tuttavia, si raccomanda di ùn mancà di seguità cun u duttore, chì pò esse ortopedista o neurologu.
Inoltre, l'effetti di Reiki nantu à u dolore crònicu ponu esse risentiti in e prime sessioni, cume u Reikian rallenterà l'energia di a persona, cambendu a vibrazione è a velocità, producendu onde allineate in i chakra equivalenti à l'organi affetti da l'organi.
4. Allevia i sintomi di l'insomnia
A sensazione di benessere causata da Reiki hè capace di aumentà a liberazione di ormoni cume a serotonina è l'endorfine, chì sò alleati eccellenti per alluntanà l'insonnia. Eppuru, Reiki provoca rilassamentu, chì agisce ancu per un sonnu di notte megliu.
Vede quì sottu un video cù altri cunsiglii cumu per finisce l'insomnia:
5. Migliora a qualità di vita
Attraversu e tecniche applicate in Reiki, a qualità di vita pò esse migliorata, chì hè un tipu di terapia chì rilascia tensioni emotive, pulendu a mente, prumove u rilassamentu interiore. Reiki genera sentimenti di speranza, di benessere, di gioia, di pace è di fiducia in sè in a persona è questu permette di eseguisce e faccende di u ghjornu più faciule è più alegre.
Queste situazioni sò strumenti ideali per migliurà a qualità di vita, dunque si pò dì chì Reiki hè una terapia chì pò migliurà a salute fisica è mentale di una persona.
Benefici di Reiki in gravidanza
U rilassamentu è a calma furniti da Reiki ponu esse assai utili durante a gravidanza, perchè ponu riduce l'insicurezza è u stress cumuni durante stu periodu, è furnisce una consegna più pacifica.
Inoltre, u cuntrollu di u stress diminuisce a produzzione di ormoni negativi, cum'è cortisol è adrenalina, chì ponu causà pressione sanguigna aumentata, pre-eclampsia è aumentà u risicu di nascita prematura.
Chì sò i principii
Ci sò alcuni fundamentali chì sò stati custruiti da i fundatori di Reiki parechji anni fà è chì eranu essenziali per a formulazione di i principii di sta tecnica. Questi principii di Reiki sò aduprati da u terapeuta per aiutà una persona à seguità u percorsu spirituale, purtendu li à riflette, osservà è cambià gradualmente i cumpurtamenti negativi. Questi principii sò basati nantu à:
- Ùn arrabbiatevi;
- Ùn ti ne fà;
- Per esse grati;
- Travaglià assai;
- Esse gentile è dolce.
Durante a sessione a persona hè cundotta à pensà à questi cinque principii cù l'ochji chjusi, pruvendu à capisce a causa di i prublemi.
Quandu ùn fà micca Reiki
Questa pratica ùn deve micca rimpiazzà i trattamenti prescritti da u duttore, cum'è depressione, pressione alta, diabete o asma, per esempiu. U Reiki deve esse adupratu per u sollievu di prublemi lievi, è cum'è un modu per aiutà in u trattamentu di e malatie, è per quessa, unu deve cunsultà u medicu generale o u duttore chì accumpagna a malattia prima di inizià stu tipu di terapia.