5 incredibili benefici per a salute di u sole

Cuntenutu
- 1. Aumenta a produzzione di Vitamina D
- 2. Diminuisce u risicu di depressione
- 3. Migliurà a qualità di u sonnu
- 4. Prutegge da e infezioni
- 5. Prutegge da e radiazioni periculose
- Cura di u sole
Espositi à u sole ogni ghjornu porta parechji benefizii per a salute, postu chì stimula a produzzione di vitamina D, chì hè di primura per e varie attività di u corpu, in più di stimulà a produzzione di melanina, prevene e malatie è aumenta a sensazione di benessere.
Dunque, hè impurtante chì a persona si esponga à u sole senza filtru solare per 15 à 30 minuti à ghjornu, preferibilmente prima di 12:00 in a mattina è dopu à 4:00 pm, chì sò l'ore quandu u sole ùn hè micca cusì forte è , cusì, ùn ci sò risichi associati à l'esposizione.

I vantaghji principali di u sole includenu:
1. Aumenta a produzzione di Vitamina D
L'esposizione à u sole hè a forma principale di produzzione di vitamina D da u corpu, chì hè essenziale in parechji modi per u corpu, cum'è:
- Aumenta i livelli di calciu in u corpu, chì hè impurtante per rinfurzà l'osse è l'articuli;
- Aiuta à prevene a furmazione di e malatie cum'è l'osteoporosi, e malatie cardiache, e malatie autoimmune, u diabete è u cancheru, in particulare in u colon, u senu, a prutata è l'ovari, perchè riduce l'effetti di a trasfurmazione cellulare;
- Impedisce e malatie autoimmune, cum'è l'artrite reumatoide, a malattia di Crohn è a sclerosi multipla, perchè aiuta à regulà l'immunità.
A produzzione di vitamina D per esposizione à u sole hè più grande è porta più benefici cù u tempu cà a supplementazione orale, aduprendu pillule. Vede cumu fà un sole efficace per pruduce vitamina D.
2. Diminuisce u risicu di depressione
L'esposizione à u sole aumenta a pruduzzione di endorfine di u cervellu, una sustanza antidepressiva naturale chì prumove un sintimu di benessere è aumenta i livelli di gioia.
Inoltre, u sole stimula a trasfurmazione di a melatonina, un ormone pruduttu durante u sonnu, in serotonina, chì hè impurtante per u bon umore.
3. Migliurà a qualità di u sonnu
A luce solare aiuta à regulà u ciclu di u sonnu, chì hè quandu u corpu capisce chì hè ora di dorme o di stà svegliu, è impedisce episodi di insonnia o di difficultà à addurmintassi di notte.
4. Prutegge da e infezioni
L'esposizione moderata à u sole è à l'ora curretta aiuta à regulà u sistema immunitariu, rendendu più difficiule l'infezione, ma ancu a lotta contr'à e malatie di a pelle relative à l'immunità, cume a psoriasi, u vitiligiu è a dermatite atopica.
5. Prutegge da e radiazioni periculose
U sole muderamente stimula a produzzione di melanina, chì hè l'ormone chì dà à a pelle u tonu u più scuru, impedisce l'assorbimentu di più raggi UVB, pruteggendu naturalmente u corpu da l'effetti tossichi di alcune di e radiazioni solari.
Cura di u sole
Per uttene sti benefici, ùn si deve micca piglià u sole eccessivamente, perchè in eccessu, u sole pò purtà cunsequenze dannose per a salute, cum'è colpu di calore, disidratazione o cancru di a pelle. Inoltre, per riduce i rischi di esposizione à i raggi UV da u sole, si consiglia di aduprà una crema solare, almenu SPF 15, circa 15 à 30 minuti prima, è rifornisce ogni 2 ore.
Scuprite chì sò i modi per piglià u sole senza risichi per a salute.