9 Benefici per a Salute è Nutrizione di e Pere
Cuntenutu
- 1. Altamente nutritivu
- 2. Pò prumove a salute intestinale
- 3. Cuntene cumposti vegetali benefichi
- 4. Avè pruprietà antiinflamatorie
- 5. Pò offre effetti anticanceru
- 6. Ligatu à un risicu più bassu di diabete
- 7. Pò rinfurzà a salute di u core
- 8. Pò aiutavvi à perde u pesu
- 9. Facile da aghjunghje à a vostra dieta
- U fondu
E pere sò frutti dolci in forma di campana chì si godenu dapoi l'antichità. Pò esse manghjati croccanti o dolci.
Ùn sò micca solu deliziosi, ma ancu offre assai benefici per a salute sustinuti da a scienza.
Eccu 9 impressiunanti benefici per a salute di e pere.
1. Altamente nutritivu
I pere venenu in parechje varietà sfarente. E pere Bartlett, Bosc è D'Anjou sò trà e più pupulare, ma intornu à 100 tippi sò cultivati in u mondu sanu ().
Una pera media (178 grammi) furnisce i seguenti nutrienti ():
- Calorie: 101
- Proteine: 1 gramma
- Carbuidrati: 27 grammi
- Fibra: 6 grammi
- Vitamina C: 12% di u Valore Quotidianu (DV)
- Vitamina K: 6% di DV
- Potassiu: 4% di u DV
- Rame: 16% di DV
Sta stessa porzione furnisce ancu piccule quantità di folatu, provitamina A è niacina. U folatu è a niacina sò impurtanti per a funzione cellulare è a produzzione energetica, mentre a provitamina A sustene a salute di a pelle è a guarigione di e ferite (,,).
E pere sò dinò una ricca fonte di minerali impurtanti, cum'è u ramu è u putassiu. U ramu ghjoca un rolu in l'immunità, u metabolismu di u colesterolu è a funzione nervosa, mentre chì u potassiu aiuta e cuntrazioni musculari è a funzione cardiaca (,,,).
In più, questi frutti sò una ottima fonte di polifenoli antiossidanti, chì pruteggenu da i danni ossidativi. Assicuratevi di manghjà a pera sana, chì a buccia vanta finu à sei volte più polifenoli di a carne (,).
Riassuntu E pere sò specialmente ricche in folatu, vitamina C, rame è potassiu. Sò ancu una bona fonte d'antioxidanti polifenoli.2. Pò prumove a salute intestinale
E pere sò una ottima fonte di fibre solubili è insolubili, chì sò essenziali per a salute digestiva. Queste fibre aiutanu à mantene a regolarità intestinale ammollendu è allungendu e feci ().
Una pera di medium size (178 grammi) cuntene 6 grammi di fibra - 22% di i vostri bisogni di fibra quotidiana (,).
Inoltre, e fibre solubili alimentanu i batteri sani in u vostru intestinu. Cusì, sò cunsiderati prebiotici, chì sò assuciati à un invichjamentu sanu è à una immunità migliorata ().
Notevolmente, a fibra pò aiutà à alleviare a stinzia. In un studiu di 4 settimane, 80 adulti cù sta cundizione anu ricevutu 24 grammi di pectina - u tipu di fibra chì si trova in i frutti - per ghjornu. Anu sperimentatu sollievu di stinzia è livelli aumentati di batteri intestinali sani ().
Cum’è a pelle di pera cuntene una quantità sustanziale di fibre, hè megliu à manghjà stu fruttu senza peli ().
Riassuntu E pere offre fibre dietetiche, cumprese prebiotici, chì prumove a regulità di l'intestinu, u sollievu di stinzia è a salute digestiva generale. Per uttene u più fibru da a vostra pera, manghjatela cù a pelle.3. Cuntene cumposti vegetali benefichi
E pere offre assai cumposti vegetali benefichi chì danu à sti frutti e so sfumature sfarente.
Per esempiu, l'antocianine prestanu una tonalità rossu rubinu à alcune pere. Sti cumposti ponu migliurà a salute di u core è rinfurzà i vini sanguini (,).
Benchè una ricerca specifica nantu à l'antocianine di pera sia necessaria, numerosi studii di pupulazione suggerenu chì una alta assunzione di alimenti ricchi di antocianine cum'è e bacche hè assuciata cun un risicu riduttu di malatie cardiache ().
E pere cù a pelle verde presentanu luteina è zeaxantina, dui cumposti necessarii per mantene a vostra visione acuta, soprattuttu quandu invechjate ().
Di novu, parechji di questi cumposti vegetali benefichi sò cuncentrati in a pelle (,,).
Riassuntu E Pere custodiscenu assai cumposti vegetali benefichi. Quelli in pere rosse ponu prutege a salute di u core, mentre quelli in pere verdi ponu prumove a salute di l'ochji.4. Avè pruprietà antiinflamatorie
Ancu se l'infiammazione hè una risposta immune normale, l'infiammazione cronica o à longu andà pò dannà a vostra salute. Hè ligata à certe malatie, cumprese malatie cardiache è diabete di tippu 2 ().
E pere sò una ricca fonte d'antioxidanti flavonoidi, chì aiutanu à luttà contr'à l'infiammazione è ponu diminuisce u risicu di malatie ().
Parechji critichi maiò liganu un ingestimentu altu di flavonoidi à un risicu ridottu di malatie cardiache è di diabete. Stu effettu pò esse dovutu à e proprietà antiinflamatorie è antioxidanti di questi cumposti (,,).
In più, e pere impacchianu parechje vitamine è minerali, cum'è u ramu è e vitamine C è K, chì cumbattenu ancu l'inflamazioni (6,,).
Riassuntu E pere sò una ricca fonte di flavonoidi, chì sò antioxidanti chì ponu aiutà à riduce l'infiammazione è prutegge da certe malatie.5. Pò offre effetti anticanceru
E pere cuntenenu varii cumposti chì ponu presentà pruprietà anticancerose. Per esempiu, u so cuntenutu di antocianina è acidu cinnamicu hè statu dimustratu per luttà contr'à u cancheru (, 26,).
Uni pochi di studii indicanu chì e diete ricche in frutti, cumprese e pere, ponu prutegge da certi tumori, cumpresi quelli di u pulmone, di u stomacu è di a vejiga (,).
Alcuni studii di pupulazione suggerenu chì i frutti ricchi di flavonoidi cum'è a pera ponu ancu salvaguardà da u cancheru di u senu è di l'ovaru, fendu di questu fruttu una scelta particularmente intelligente per e donne (,,).
Mentre manghjà più frutti pò riduce u risicu di u cancheru, hè necessaria più ricerca. E pere ùn devenu micca esse cunsiderate cum'è un rimpiazzamentu per u trattamentu di u cancer.
Riassuntu E pere cuntenenu assai cumposti vegetali putenti chì ponu avè pruprietà di lotta contru u cancheru. Tuttavia, più ricerca hè necessaria.6. Ligatu à un risicu più bassu di diabete
Pera - particularmente varietà rossa - pò aiutà à diminuisce u risicu di diabete.
Un grande studiu in più di 200.000 persone hà trovu chì manghjà 5 o più porzioni settimanali di frutti ricchi in antocianina cum'è pere rosse era assuciatu cù un risicu di 23% più bassu di diabete di tip 2 (,).
Inoltre, un studiu di u mouse hà nutatu chì i cumposti vegetali, cumprese l'antocianine, in a buccia di pera anu presentatu effetti anti-diabetichi è antiinflamatori (35).
In più, a fibra in e pere rallenta a digestione, dendu à u vostru corpu più tempu per sdrughje è assorbe i carbuidrati. Questu pò ancu aiutà à regulà i livelli di zuccheru in sangue, potenzialmente aiutendu à prevene è à cuntrullà a diabete ().
Riassuntu E pere ponu aiutà à riduce u risicu di diabete di tippu 2 per via di u so cuntenutu di fibre è antocianine.7. Pò rinfurzà a salute di u core
E pere ponu calà u risicu di malatie cardiache.
I so antioxidanti procyanidin ponu diminuisce a rigidità in u tessulu cardiacu, calà u colesterolu LDL (cattivu), è aumentà u colesterolu HDL (bonu) (,,).
A buccia cuntene un impurtante antioxidante chjamatu quercetina, chì si pensa à benefiziu di a salute di u core diminuendu l'infiammazione è riducendu fattori di risicu di malatie cardiache cum'è pressione alta è livelli di colesterolu (,).
Un studiu in 40 adulti cun sindrome metabolicu, un gruppu di sintomi chì aumenta u risicu di e malatie cardiache, hà trovu chì manghjà 2 pere medie ogni ghjornu per 12 settimane abbassava i fattori di risicu di malatie cardiache, cume a pressione alta è a circonferenza di a cintura ().
Un grande studiu di 17 anni in più di 30.000 donne hà rivelatu chì ogni parte di 80 grammi ogni ghjornu di frutti diminuisce u risicu di malatie cardiache di 6-7%. Per u cuntestu, 1 pera media pesa circa 178 grammi (,).
Inoltre, l'ingaghjamentu regulare di pere è altri frutti à carne bianca si pensa à calà u risicu di colpu. Un studiu di 10 anni in più di 20.000 persone hà determinatu chì ogni 25 grammi di frutti à carne bianca manghjati ogni ghjornu diminuinu u risicu di colpu di 9% ().
Riassuntu E pere sò ricche in antioxidanti putenti, cum'è procyanidine è quercetina, chì ponu aumentà a salute di u core migliurendu a pressione sanguigna è u colesterolu. Manghjà pere di modu regulare pò ancu riduce u risicu di colpu.8. Pò aiutavvi à perde u pesu
E pere sò poche in calorie, ricche in acqua, è ricche di fibra. Sta cumbinazione li face un alimentu favurèvule à a perdita di pesu, chì a fibra è l'acqua ponu aiutà à mantene vi pienu.
Quandu site pienu, sì naturalmente menu propensu à cuntinuà à manghjà.
In un studiu di 12 settimane, 40 adulti chì anu manghjatu 2 pere à ghjornu perdenu finu à 1,1 pollici (2,7 cm) da a so circonferenza di a vita ().
In più, un studiu di 10 settimane hà trovu chì e donne chì anu aghjuntu 3 pere à ghjornu à a so dieta abituale anu persu una media di 1,9 libbre (0,84 kg). Anu vistu ancu miglioramenti in u so prufilu lipidicu, un marcatore di salute di u core ().
Riassuntu Manghjà pere di modu regulare pò aiutà vi à sente pienu per via di e so alte quantità d'acqua è di fibre. A so volta, questu pò aiutà à perdere pesu.9. Facile da aghjunghje à a vostra dieta
I Peri sò dispunibili tutta l'annata è fàcili truvà in a maiò parte di i buttreghi.
Manghjatu sanu - cù una manata di noci se sceglite - facenu un bellu spuntinu. Hè ancu faciule d'aghjustalli à i vostri piatti preferiti, cum'è farina d'avena, insalate è frullati.
I metudi di cucina populari includenu a torrefazione è u braconnage. E pere cumplementanu bè u pollu o u porcu. Anch'elli si accoppianu bellu cù spezie cum'è cannella è noce moscata, casgi cum'è Gouda è brie, è ingredienti cum'è limone è cicculata.
Tuttavia, sceglite di manghjalli, ricordate di includere a pelle per uttene u più nutrienti.
Riassuntu E pere sò largamente dispunibili è fàcili da aghjunghje à a vostra dieta. Pudete manghjalli interi cù a pelle o incorporalli in i piatti principali. Questi frutti sò specialmente deliziosi quandu sò arrustiti o bracconati.U fondu
E pere sò un fruttu putente, fibre di imballu, vitamine è cumposti vegetali benefichi.
Questi nutrienti sò pensati per luttà contr'à l'infiammazione, prumove a salute di l'intestini è di u core, prutegge da certe malatie, è ancu aiutanu a perdita di pesu.
Assicuratevi solu di manghjà a buccia, postu chì porta assai di i nutrienti di questu fruttu.