Pulizia di a lingua di u to zitellu à qualsiasi età
Cuntenutu
- Perchè hè impurtante di cumincià prestu?
- Pulizia di a bocca è di a lingua di un neonatu
- Glicerina è pasta di denti
- Pulizia di a lingua quandu u vostru zitellu hà tordu
- Pulizia di a lingua di u zitellu dopu à 6 mesi di età
- Insegnendu à u vostru zitellu cume lavassi è pulisce a lingua
- Quandu si vede un dentistu
- U takeaway
Sì u vostru ciucciu ùn manghja micca alimenti solidi o ùn hà ancu denti, pulisce a lingua pò parè micca necessariu. Ma l'igiene orale ùn hè micca solu per i zitelli maiò è l'adulti - i criaturi anu ancu bisognu di a bocca pulita, è più cuminciate prima, megliu.
Eccu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a cura orale per i neonati per mezu di i zitelli, è ancu cunsiglii nantu à cume insegnà à i zitelli più vechji à pulì a so propria bocca.
Perchè hè impurtante di cumincià prestu?
I batteri esistenu in a bocca di un criaturu di listessa manera chì esistenu in bocca.
Ma i criaturi anu menu saliva chè voi, ciò chì face più difficiule per e so bocche à lavà i residui di latte. Chistu pò ancu cresce nantu à a so lingua, causendu un revestimentu biancu. A pulizia di a lingua si allenta è elimina u residu.
Aduprà un pannu umidu per pulisce a lingua di u to zitellu li introduce ancu à a pulizia orale prestu, dunque ùn hè micca un colpu tamantu quandu si pulisce a bocca cù un spazzolinu da denti dopu.
Pulizia di a bocca è di a lingua di un neonatu
A pulizia di a lingua è di e gengive di un criaturu hè un prucessu relativamente simplice, è ùn avete micca bisognu di assai forniture. L'uniche cose chì averete bisognu sò acqua calda è un pannu o un pezzu di gasa.
Prima, lavate bè e to mani cù sapone è acqua. Dopu, per cumincià à pulì, mette u vostru zitellu à traversu u grembu cù a testa cullata in manu. Dopu:
- Mettite un ditu coperto di gasa o di stofa in l'acqua calda.
- Aprite delicatamente a bocca di u to babbu, è poi sfregate leggermente a lingua in un muvimentu circulariu aduprendu u pannu o una gasa.
- Strofate pianu pianu u ditu cù e gengive di u to zitellu è ancu à l'internu di e so guance.
Pudete ancu aduprà una spazzola di ditu dolce pensata per massà è straccià cù delicatezza i residui di latte da a lingua è e gengive di u to zitellu. Idealmentu, duvete brusgià a lingua di u vostru zitellu almenu duie volte à ghjornu.
Glicerina è pasta di denti
A glicerina hè un liquidu incolore, à gustu dolce, chì dà à u dentifriciu a so struttura cremosa. Si trova ancu in certi prudutti di cura di a pelle è di i capelli.
A glicerina ùn hè tossica è hè cunsiderata sicura una volta chì cuminciate u vostru zitellu cù una piccula quantità di dentifriciu à circa 6 mesi.
Ma nè u dentifriciu nè a glicerina in questu ùn sò necessarii per pulisce a bocca di un neonatu o di un criaturu ghjovanu di menu di 6 mesi. (Ancu se a glicerina ùn hè micca prubabile di esse un prublema, l'usu di u dentifriciu cù un pocu pò dà un zitellu à inghjuttà troppu fluoruru.)
Pulizia di a lingua quandu u vostru zitellu hà tordu
Hè impurtante di nutà chì un revestimentu biancu nantu à a lingua di u to zitellu ùn hè micca sempre dovutu à u latte. Calchì volta, hè causatu da una cundizione chjamata tordu.
U residu di latte è u tordulu parenu simili. A differenza hè chì pudete asciugà i residui di latte. Ùn pudete micca asciugà u tordulu.
U tordulu orale hè una infezzione fungale chì si sviluppa in bocca. Hè causatu da candidiasi orale è lascia macchie bianche nantu à a lingua, e gengive, in l'internu di e guance, è nantu à u tettu di a bocca.
U tordulu richiede un trattamentu cù un medicamentu antifungale per piantà a diffusione di l'infezzione. Allora se quellu revestimentu biancu ùn si sbandisce, cuntattate u pediatricu di u to babbu.
Pulizia di a lingua di u zitellu dopu à 6 mesi di età
Una volta chì u to zitellu hà almenu 6 mesi è hà u so primu dente, pudete aduprà un spazzolinu di denti dolce, adattu à i zitelli, cun pastu di denti. Aduprate questu per pulisce i denti chì sò entruti.
Pudete ancu aduprà a spazzola da denti per frullà delicatamente a lingua è e gengive di u to zitellu, o cuntinuà à aduprà una spazzola da dita, una garza, o un pannu finu à ch'elli sianu un pocu più vechji.
Quandu si dà u dentifriciu à un criaturu chì hà almenu 6 mesi, avete solu bisognu di una piccula quantità - circa a quantità di un granu di risu. (È suppone solu chì l'anu da inghjuttà.) Una volta chì u to figliolu hà almenu 3 anni, pudete aumentà a quantità à pisu.
Insegnendu à u vostru zitellu cume lavassi è pulisce a lingua
A maiò parte di i zitelli ùn ponu micca pulisce i so denti, allora puderete dighjà surveglialli finu à l'età di 6 à 9 anni. lingua.
- Per principià, sprime un pocu di dentifriciu nantu à un spazzolinu umitu.
- Dimostrate prima lavendu i vostri denti (cù u vostru propiu spazzolinu).
- Dopu, lavate i denti di u to figliolu cù a so spazzola. Mentre spazzole, spiegate e vostre azzioni. Mette in risaltu cumu si spazzola u fronte è u fondu di i so denti.
- Lasciate chì u vostru figliolu li provi è lasciate spazzolà mentre guidate a so manu. Una volta chì u to figliolu ne capisce, pudete surveglialu cumu si lavanu i denti.
Duvete ancu mustrà à i zitelli cume si pulisce delicatamente a lingua cù u spazzolinu. Inoltre, ricurdate à i zitelli di ùn inghjuttà u dentifriciu. Insegnali à sputà ogni eccessu dopu à u spazzolamentu.
Quandu si vede un dentistu
Insemi cù a spazzolatura è a pulizia di a lingua, i cuntrolli regulari cù un dentistu pediatricu sò ancu impurtanti per i zitelli è i zitelli.
In regula generale, pianificate a prima visita dentale di u to figliolu in 6 mesi dopu avè u so primu dente, o da 1 annu, quellu chì vene prima. U dentistu hà da verificà a salute generale di i so denti, mascella è gengive. Anu verificatu ancu per i prublemi di sviluppu muturale orale è a carie dentale.
U takeaway
Una bona igiene orale cumencia à una età temprana. Ancu se u to figliolu ùn si ricorderà micca di avè pulitu a lingua è e gengive cum'è un neonatu, sta rutina cuntribuisce à a so salute orale generale, è li aiuta à mantene boni abitudini quand'elli invechjanu.