Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 14 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Joe Vitale e Ivan Nossa in conferenza a Torino
Video: Joe Vitale e Ivan Nossa in conferenza a Torino

Cuntenutu

Bere alcolu, soprattuttu troppu, pò esse accumpagnatu da vari effetti secondari.

A resaca hè a più cumuna, cù sintomi cumpresi fatica, mal di testa, nausea, vertigini, sete è sensibilità à a luce o à u sonu.

Mentre ùn ci hè micca scarsu di supposte cure di resaca, chì vanu da chjappà un bichjeru di suchju di salamu à strufinassi un limone in ascella prima di beie, pochi d'elli sò sustenuti da a scienza.

Questu articulu guarda 6 modi faciuli basati nantu à l'evidenza per curà a resaca.

1. Manghjà una bona colazione

Manghjà una ricca colazione hè unu di i rimedii i più cunnisciuti per a resaca.

Una di e ragioni hè chì una bona colazione pò aiutà à mantene i livelli di zuccheru in sangue.

Ancu se i bassi livelli di zuccheru in sangue ùn sò micca necessariamente a causa di una resaca, sò spessu assuciati cun ella ().


U zuccherinu in sangue pò ancu cuntribuisce à certi sintomi di resaca, cum'è nausea, fatigue è debule ().

In realtà, alcuni studii mostranu ancu chì u mantenimentu di zuccheru in sangue adeguatu puderia mitigà alcuni di i cambiamenti corporei chì si verificanu cù u cunsumu d'alcol, cume l'accumulo di acidi in u sangue ().

U bevimentu eccessivu pò caccià l'equilibriu di i chimichi in u sangue è causà acidosi metabolica, chì hè carattarizata da un aumentu di l'acidità. Puderia esse assuciatu cù sintomi cum'è nausea, vomitu è ​​fatigue ().

Oltre à aiutà à riduce certi sintomi di resaca, manghjà una colazione sana pò furnisce vitamine è minerali impurtanti, chì ponu esse impoveriti cun un eccessu di alcolu.

Ancu s'ellu ùn ci hè micca evidenza chì mostra chì u zuccherinu in sangue hè una causa diretta di resaca, manghjà una colazione nutritiva, equilibrata è sana a mattina dopu avè bevutu pò aiutà à riduce i sintomi di resaca.

riassuntu

Manghjà una bona colazione pò aiutà à mantene i livelli di zuccheru in sangue, furnisce vitamine è minerali impurtanti è riduce i sintomi di una resaca.


2. Dormite assai

L'alcolu pò causà disturbi di u sonnu è pò esse assuciatu à una diminuzione di a qualità è a durata di u sonnu per alcune persone ().

Ancu se quantità di alcolu à moderate quantità di alcolu pò inizialmente prumove u sonnu, i studii mostranu chì quantità più alte è l'usu crònicu ponu infine disturbà i mudelli di sonnu ().

Mentre a mancanza di sonnu ùn face micca una resaca, pò peghju a vostra resaca.

Fatiga, mal di testa è irritabilità sò tutti sintomi di resaca chì ponu esse aggravati da una mancanza di sonnu.

Dormi una bona notte di dorme è permette à u vostru corpu di ricuperà pò aiutà à allevà i sintomi è rende a resaca più sopportabile.

riassuntu

U cunsumu d'alcol pò interferisce cù u sonnu. A mancanza di sonnu puderia cuntribuisce à sintomi di resaca cum'è fatica, irritabilità è mal di testa.

3. Stà idratatu

Bere alcolu pò purtà à a disidratazione in pochi modi diversi.

Prima, l'alcol hà un effettu diureticu. Questu significa chì aumenta a produzzione di urina, purtendu à una perdita di fluidi è elettroliti chì sò necessarii per u funziunamentu normale (,).


Siconda, quantità eccessive di alcolu pò causà vomitu, purtendu à una perdita ancu di più di fluidi è elettroliti.

Ancu se a disidratazione ùn hè micca l'unica causa di una resaca, cuntribuisce à parechji di i so sintomi, cum'è sete aumentata, fatica, mal di testa è vertigini.

Aumentà a vostra assunzione d'acqua pò aiutà à alleviare alcuni sintomi di resacca è ancu prevene tuttu.

Quandu si beie alcolu, una bona regula generale hè di alternà trà un bichjeru d'acqua è una bivenda. Ancu se questu ùn impedirà micca necessariamente a disidratazione, pò aiutà à moderà a vostra assunzione d'alcol.

Dopu, stà idratatu tutta a ghjurnata bevendu acqua ogni volta chì si sente sete per riduce i sintomi di a resaca.

riassuntu

Bere alcolu pò causà disidratazione, chì pò aggravà alcuni sintomi di resaca. Stà idratatu puderia riduce i sintomi di resaca cum'è a sete, a fatica, u mal di testa è u sturdimentu.

4. Piglia un bichjeru a mane dopu

Cunnisciutu ancu cum'è "capelli di u cane", parechje persone ghjuranu per stu rimediu cumunu di resaca.

Ancu s'ellu hè largamente basatu annantu à u mitu è ​​l'evidenza anecdotica, ci sò qualchì evidenza per sustene chì avè un bevande a mane dopu pò diminuisce i sintomi di resaca.

Questu hè perchè l'alcol cambia a manera chì u metanolu, un pruduttu chimicu chì si trova in piccule quantità in e bevande alcoliche, hè trattatu in u corpu.

Dopu avè bevutu alcolu, u metanolu hè cunvertitu in formaldeide, un cumpostu tossicu chì puderia esse a causa di alcuni sintomi di resaca (,).

Tuttavia, bere etanolu (alcolu) quandu avete una resaca pò fermà sta cunversione è impedisce a furmazione di formaldeide in tuttu. Invece di furmà formaldeide, u metanolu hè allora secretu fora di u corpu (,).

Tuttavia, stu metudu ùn hè micca cunsigliatu cum'è trattamentu per a resaca, perchè pò purtà à u sviluppu di abitudini malsane è di dipendenza da l'alcol.

riassuntu

Bere alcolu pò impedisce a cunversione di metanolu in formaldeide, chì puderia riduce alcuni sintomi di resaca.

5. Pruvate à piglià alcuni di sti supplementi

Ancu se a ricerca hè limitata, certi studii anu trovu chì certi supplementi pudianu alleviare i sintomi di a resaca.

Quì sottu sò uni pochi di supplementi chì sò stati ricercati per a so capacità di riduce i sintomi di resaca:

  • Ginseng Rossu: Un studiu hà trovu chì u supplementu di ginseng rossu riduce i livelli di alcolu in sangue, è ancu a severità di a resaca ().
  • Ficodindia: Alcune prove mostranu chì stu tippu di cactus puderia aiutà à trattà a resaca. Un studiu di u 2004 hà trovu chì l'estrazzu di ficodindia diminuì i sintomi di a resaca è taglia u risicu di a severità di a resaca à a metà ().
  • Zenzero: Un studiu hà trovu chì cumminà u zenzeru cù u zuccherinu brunu è l'estratti di mandarina hà migliuratu parechji sintomi di resaca, cumprese nausea, vomitu è ​​diarrea ().
  • Oliu di borragine: Un studiu hà studiatu l'efficacità di un supplementu chì cuntene sia ficodindia sia oliu di borragine, un oliu derivatu da e sementi di a stella. U studiu hà trovu chì hà riduttu i sintomi di resaca in 88% di i participanti ().
  • Eleuthero: Cunnisciutu ancu cum'è ginseng siberianu, un studiu hà trovu chì u supplementu cù estrattu di eleuthero alleviava parechji sintomi di resaca è diminuì a gravità generale ().

Tenite à mente chì a ricerca manca è altri studii sò necessarii per valutà l'efficacità di i supplementi per riduce i sintomi di resaca.

riassuntu

Alcuni supplementi, cumpresu u ginseng rossu, u ficu d'India, u zenzeru, l'oliu di borragine è l'eluthero, sò stati studiati per a so capacità di diminuisce i sintomi di a resaca.

6. Evite e bevande cun congeneri

Attraversu u prucessu di fermentazione di l'etanolu, i zuccheri sò cunvertiti in diossidu di carbonu è etanolu, cunnisciutu ancu cum'è alcolu.

I Congeners sò sottoprodotti chimichi tossici chì si formanu ancu in piccule quantità durante stu prucessu, cù diverse bevande alcoliche cuntenenu quantità variabili ().

Alcuni studii anu trovu chì cunsumà bevande cun una quantità elevata di congeneri puderia aumentà a frequenza è a gravità di una resaca. Congeners ponu ancu rallentà u metabolismu di l'alcol è causà sintomi prolungati.

E bevande cun poche congenere includenu vodka, gin è rum, cù vodka chì ùn cuntene guasi micca congeneri.

Intantu, tequila, whisky è cognac sò tutti ricchi di congeneri, cù u whisky bourbon chì cuntene a quantità più alta.

Un studiu hà avutu 95 ghjovani adulti chì beianu abbastanza vodka o bourbon per ghjunghje à una concentrazione di alcolu in fiatu di 0,11%. Hà trovu chì bere bourbon cungeneru elevatu hà purtatu à peghju resaca chì beie vodka à bassu cungeneru ().

Un altru studiu hà avutu 68 participanti à beie 2 once di vodka o di whisky.

Bere whisky hà purtatu à sintomi di resacca cum'è cattivu soffiu, vertigini, mal di testa è nausea u lindumane, mentre bere vodka ùn hà micca fattu ().

A selezzione di bevande chì sò pochi in congeneri ponu aiutà à riduce l'incidenza è a gravità di a resaca.

riassuntu

Sceglie e bevande chì anu poche congenere, cume a vodka, u gin è u rum, puderanu diminuisce a gravità è a frequenza di a resaca.

U fondu

Mentre ci sò parechje cure famose di a resaca fora, pochi sò in realtà sustenuti da a scienza.

Tuttavia, ci sò parechje manere sustenute da a scienza per evità i sintomi spiacevuli chì seguitanu una notte di bere.

E strategie includenu stà idratatu, dorme assai, manghjà una bona colazione è piglià certi supplementi, chì puderia riduce i sintomi di a resaca.

Inoltre, beie cù moderazione è sceglie bevande chì sò pochi in congeneri pò aiutà à prevene una resaca in primu locu.

Leghjite stu articulu in spagnolu

Circà

Cumu identificà è trattà a meningite batterica

Cumu identificà è trattà a meningite batterica

A meningite batterica hè l'infezzione chì provoca infiammazione di u te utu chì circonda u cervellu è a medula pinale, cau ata da batteri cume Nei eria meningitidi , treptococc...
7 modi per alleviare u dolore emorroidi

7 modi per alleviare u dolore emorroidi

U trattamentu di l'emorroidi pò e e fattu cù analge ici è antiinflamatori pre critti da u proctologu per alleviare u dolore è l'inconfortu, cum'è Paracetamol o Ibu...