Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
The 10 Best Things to Buy at Target for Keto... And What to Avoid!
Video: The 10 Best Things to Buy at Target for Keto... And What to Avoid!

Cuntenutu

Cum'è a popularità di a dieta chetogenica continua à cresce, interessa ancu cumu uttimizà a salute mentre seguita stu pianu alimentariu riccu in grassu è bassu in carboidrati.

Perchè a dieta ceto taglia una serie d'opzioni alimentari, hè una bona idea di supplementà cù nutrienti specifici.

Senza parlà, alcuni supplementi ponu aiutà i dieters à riduce l'effetti avversi di l'influenza ceto è ancu aumentà e prestazioni atletiche quandu si allenanu nantu à una dieta bassa in carboidrati.

Eccu i migliori supplementi per piglià una dieta ceto.

1. Magnesiu

U magnesiu hè un minerale chì aumenta l'energia, regule u nivellu di zuccheru in sangue è sustene u vostru sistema immune ().

A ricerca suggerisce chì, à causa di i medicazione chì sdrughjenu u magnesiu, di a dipendenza di l'alimenti trasfurmati è di altri fattori, una bona parte di a pupulazione hà o hè in risicu di sviluppà una carenza di magnesiu ()


In una dieta chetogenica, pò esse ancu più difficiule di risponde à i vostri bisogni di magnesiu, chì parechji alimenti ricchi di magnesiu cum'è i fasgioli è i frutti sò ancu ricchi di carboidrati.

Per queste ragioni, piglià 200-400 mg di magnesiu per ghjornu pò esse benefiziu se site in una dieta ceto.

U cumplementu cù u magnesiu pò aiutà à riduce i crampi musculari, a difficultà à dorme è l'irritabilità - tutti i sintomi cumunimenti sperimentati da quelli chì passanu à una dieta chetogenica (,,).

Alcune di e forme più assorbibili di magnesiu includenu magnesiu glicinatu, gluconatu di magnesiu è citrate di magnesiu.

Se vulete aumentà a vostra assunzione di magnesiu per mezu di alimenti ceto-amichevuli, focalizatevi nantu à l'incorporazione di queste opzioni ricche in magnesiu à bassu carboidrati:

  • Spinaci
  • Avucatu
  • Cerva svizzera
  • Semi di zucca
  • Sgombri
Riassuntu

Quelli chì seguitanu una dieta chetogenica ponu esse in un risicu più elevatu di sviluppà una carenza di magnesiu. Pigliate un supplementu di magnesiu o manghjate più alimenti ricchi di carboidrati, pochi di magnesiu, vi ponu aiutà à risponde à e vostre esigenze di ghjornu.


2. Oliu MCT

I trigliceridi à catena media, o MCT, sò un supplementu pupulare trà i dietisti ceto.

Sò metabolizati diversamente cà i trigliceridi à catena longa, u tippu più cumunu di grassu chì si trova in l'alimentu.

I MCT sò scumpartuti da u fegatu è entranu rapidamente in u sangue, induve ponu esse aduprati cum'è fonte di carburante per u vostru cervellu è i musculi.

L'oliu di coccu hè una di e più ricche fonti naturali di MCT, cù circa u 17% di i so acidi grassi essendu in forma di MCT cù potenziali benefici metabolici ().

Tuttavia, piglià oliu MCT (fattu isolendu MCT da coccu o oliu di palma) furnisce una dose ancu più concentrata di MCT è pò esse utile per quelli chì seguitanu una dieta chetogenica.

U cumplementu cù l'oliu MCT pò aiutà à i dietarii ceto, postu chì pò aumentà rapidamente a vostra assunzione di grassu, ciò chì aumenta i livelli di cetone è vi aiuta à stà in cetosi ().

Hè statu ancu dimustratu per prumove a perdita di pesu è aumentà i sentimenti di pienezza, chì pò esse utile per quelli chì utilizanu a dieta chetogenica cum'è strumentu di perdita di pesu ().


L'oliu MCT pò esse facilmente aghjuntu à scossi è frullati o simpliciamente pigliatu da a cucchiaiata per una rapida spinta di grassu.

Hè una bona idea di cumincià cù una piccula dosa (1 cucchiaina o 5 ml) di oliu MCT per vede cumu u vostru corpu reagisce prima di aumentà à a dosa suggerita elencata nantu à a buttiglia di supplementu.

L'oliu MCT pò causà sintomi cum'è diarrea è nausea in alcune persone.

Riassuntu

L'oliu MCT hè un tipu di grassu rapidamente digeritu chì pò esse adupratu per aiutà i dietisti chetogenici à aumentà l'ingestione di grassu è à stà in cetosi.

3. Acidi Grassi Omega-3

I supplementi di acidi grassi Omega-3, cum'è u pesce o l'oliu di krill, sò ricchi in l'acidi grassi omega-3 acidu eicosapentaenoic (EPA) è l'acidu docosahexaenoic (DHA), chì benefizianu a salute in parechji modi.

EPA è DHA sò stati trovati per riduce l'infiammazione, riduce u risicu di malatie cardiache è prevene u declinu mentale ().

E diete occidentali tendenu à esse più alti in acidi grassi omega-6 (truvati in alimenti cum'è olii vegetali è alimenti trasfurmati) è più bassi in omega-3 (trovu in pesci grassi).

Stu sbilanciu pò prumove l'infiammazione in u corpu è hè statu ligatu à una crescita di parechje malatie infiammatorie ().

I supplementi Omega-3 ponu esse particolarmente benefichi per e persone in diete chetogeniche, perchè ponu aiutà à mantene un rapportu omega-3 sano à omega-6 quandu seguite una dieta ricca di grassi.

In più, i supplementi omega-3 ponu maximizà l'impattu di a dieta chetogenica nantu à a salute generale.

Un studiu hà mostratu chì e persone chì seguitanu una dieta chetogenica chì anu integratu cù acidi grassi omega-3 da l'oliu di krill anu avutu una diminuzione più grande di trigliceridi, insulina è marcatori infiammatori di quelli chì ùn anu micca ().

Quandu shopping per i supplementi omega-3, sceglite una marca rispettabile chì furnisce almenu 500 mg combinati di EPA è DHA per 1,000 mg di porzione.

Quelli chì piglianu medicazione per diluisce u sangue anu da cunsultà un duttore prima di piglià supplementi omega-3, perchè ponu aumentà u vostru risicu di sanguinamentu allintendu u sangue ().

Per aumentà a vostra assunzione di acidi grassi omega-3 attraversu alimenti ceto-friendly, manghjate più salmone, sardine è acciughe.

Riassuntu

I supplementi di acidi grassi Omega-3 ponu riduce l'infiammazione, calà i fattori di risicu di malatie cardiache è aiutanu à assicurà un equilibriu sanu di omega-3 à omega-6.

4. Vitamina D

Avè livelli ottimali di vitamina D hè impurtante per a salute di tutti, cumprese e persone chì seguitanu diete cetogeniche.

A dieta cheto ùn vi mette necessariamente in un risicu più altu di sviluppà una carenza di vitamina D, ma postu chì a carenza di vitamina D hè cumuna in generale, u cumplementu cù sta vitamina hè una bona idea ().

A vitamina D hè impurtante per parechje funzioni di u corpu, cumpresu per facilità l'assorbimentu di calciu, un nutriente chì puderebbe mancà nantu à una dieta chetogenica, in particulare in quelli chì sò intolleranti à u lattosiu ().

A vitamina D hè ancu respunsabule di sustene u vostru sistema immune, regulendu a crescita cellulare, prumove a salute di l'osse è riduce l'infiammazione in u vostru corpu ().

Siccomu pochi alimenti sò boni fonti di sta vitamina impurtante, parechji prufessiunali di a salute cunsiglianu supplementi di vitamina D per assicurà un ingerimentu currettu.

U vostru duttore pò fà un test di sangue per determinà se sì carente di vitamina D è aiutà à prescrive una dosa adatta in base à i vostri bisogni.

Riassuntu

Siccomu a carenza di vitamina D hè cumuna, pò esse una bona idea per e persone chì seguitanu a dieta chetogenica per fà verificà i so livelli di vitamina D è integrà di conseguenza.

5. Enzimi Digestivi

Una di e lagnanze principali di quelli novi in ​​a dieta chetogenica hè chì l'altu cuntenutu in grassu di stu mudellu alimentariu hè dura per u so sistema digestivu.

Siccomu a dieta cheto pò cunsistà finu à u 75% di grassu, quelli chì sò abituati à cunsumà diete più basse in grassu ponu campà sintomi gastrointestinali sgradevoli cum'è nausea è diarrea.

Inoltre, ancu se a dieta chetogenica hè solu moderata in proteine, pò ancu esse una quantità più alta di quella chì alcune persone sò abituate, chì pò ancu causà effetti collaterali digestivi.

Se avete prublemi digestivi cum'è nausea, diarrea è gonfiore quandu si passa à una dieta chetogenica, una miscela di enzimi digestivi chì cuntene enzimi chì scumpressanu i grassi (lipasi) è e proteine ​​(proteasi) ponu aiutà à ottimizà a digestione.

In più, l'enzimi proteolitici, chì sò enzimi chì aiutanu à scumpressà è à digerisce e proteine, sò state dimustrate per riduce u dulore post-allenamentu, chì pò esse un bonus per l'amatori di l'allenamentu in una dieta ceto (,).

Riassuntu

Piglià un supplementu digestivu chì cuntene sia enzimi proteasi sia lipasi, chì scumpartenu rispettivamente a proteina è u grassu, pò aiutà à allevà i sintomi digestivi in ​​relazione à a transizione à una dieta ceto.

6. Chetoni Esogeni

I cetoni esogeni sò cetoni furniti da una fonte esterna, mentre i cetoni endogeni sò u tippu pruduttu naturalmente da u vostru corpu per mezu di un prucessu chjamatu chetogenesi.

I supplementi chetonii esogeni sò comunemente usati da quelli chì seguitanu una dieta chetogenica per aumentà i livelli di chetone nel sangue.

A parte da potenzialmente aiutavvi à ghjunghje à cetosa più rapidamente, i supplementi di cetone esogeni sò stati ligati ancu à altri benefici.

Per esempiu, sò stati dimustrati per aumentà e prestazioni atletiche, accelerà a recuperazione musculare è diminuinu l'appetitu (,).

Tuttavia, a ricerca nantu à i cetoni esogeni hè limitata, è parechji esperti argumentanu chì questi supplementi ùn sò micca necessarii per i dietisti ceto.

Inoltre, a maiò parte di i studii nantu à cetoni esogeni anu adupratu un tippu più putente di cetoni esogeni chjamati esteri di cetone, micca sali di cetone, chì hè a forma più cumuna truvata in i supplementi dispunibuli per i consumatori.

Mentre alcune persone ponu truvà questi supplementi utili, sò necessarie più ricerche per stabilisce i so potenziali benefici è rischi.

Riassuntu

Chetoni esogeni ponu aiutà à alzà i livelli di cetone, diminuisce l'appetitu è ​​aumentanu e prestazioni atletiche. Tuttavia, più ricerca hè necessaria per stabilisce l'efficacità di questi supplementi.

7. Pulveri Verdi

Aumentà l'ingestione di verdure hè qualcosa chì tutti devenu focalizà nantu à.

I ligumi cuntenenu una larga varietà di vitamine, minerali è putenti cumposti vegetali chì ponu luttà contr'à l'infiammazione, riduce u risicu di malatie è aiutà u vostru corpu à funziunà à livelli ottimali.

Ancu se micca tutti chì seguitanu una dieta ceto mancanu necessariamente in a so assunzione di verdura, stu pianu alimentariu rende più difficiule di cunsumà abbastanza alimenti vegetali.

Un modu rapidu è faciule per aumentà a vostra assunzione di verdura hè aghjunghjendu una polvere verde à u vostru regime di supplementu.

A maiò parte di e pulveri verdi cuntenenu un mischju di piante in polvere cum'è spinaci, spirulina, chlorella, kale, broccoli, erba di granu è ancu di più.

E polveri verdi ponu esse aghjunte à e bevande, scossa è frullati, chì li rendenu un modu cunveniente per aumentà a vostra assunzione di prudutti sani.

Quelli chì seguitanu diete chetogeniche ponu ancu focalizassi nantu à l'aggiunta di più verdure alimentari interi, bassu in carboidrati à i so pasti è spuntini.

Mentre ùn deve micca esse adupratu per rimpiazzà i prudutti freschi, una polvere di verdura ben equilibrata hè un modu eccellente è faciule per i dietisti ceto per aghjunghje un impulsu nutrizionale à u so pianu di pastu.

Riassuntu

E polveri verdi cuntenenu forme in polvere di piante sane cume spinaci, spirulina è kale. Puderanu furnisce una fonte convenienta di nutrienti à quelli chì seguitanu diete chetogeniche.

8. Supplementi Elettroliti o Alimenti Ricchi in Minerali

Fighjendu nantu à l'aggiunta di minerali per mezu di a dieta hè impurtante per e persone chì seguitanu una dieta chetogenica, soprattuttu quandu si cambia per a prima volta à stu modu di manghjà.

E prime settimane ponu esse difficiule postu chì u corpu si adatta à u numeru assai bassu di carboidrati cunsumati.

A transizione à una dieta chetogenica risulta in una perdita di acqua aumentata da u corpu ().

I livelli di sodiu, putassiu è magnesiu ponu calà ancu, purtendu à sintomi di l'influenza ceto, cume mal di testa, crampi musculari è fatica ().

Inoltre, l'atleti chì seguitanu una dieta ceto ponu sperimentà ancu perdite di fluidi è elettroliti ancu più grandi per sudazione ().

L'aggiunta di sodiu per mezu di a dieta hè a migliore strategia. Semplicemente salendu cibi o bevendu nantu à un brodu fattu cù cubi di bouillon duveria copre a maiò parte di e persone chì anu bisognu di sodiu.

Aumentà a vostra assunzione di alimenti ricchi in putassiu è magnesiu pò cuntrastà ancu e perdite di questi minerali impurtanti.

Verdi à foglia scura, noci, avocados è sementi sò tutti alimenti ceto-amichevuli chì sò ricchi di magnesiu è di potassiu.

I supplementi elettrolitichi chì cuntenenu sodiu, putassiu è magnesiu sò dispunibuli dinò.

Riassuntu

E persone chì seguitanu una dieta chetogenica devenu focalizassi annantu à aumentà u so consumu di sodiu, potassiu è magnesiu per prevene sintomi spiacevuli cum'è mal di testa, crampi musculari è fatica.

9. Supplementi per Spinta à u Rendimentu Atleticu

Atleti chì cercanu di aumentà e prestazioni mentre sò in una dieta chetogenica ponu prufittà di piglià i seguenti supplementi:

  • Creatina monoidrata: A creatina monoidrata hè un supplementu dieteticu largamente ricercatu chì hè statu dimustratu per prumove u guadagnu musculare, migliurà e prestazioni di eserciziu è aumentà a forza (,).
  • Caffeina: Una tazza di caffè in più o tè verde pò prufittà di e prestazioni atletiche è di aumentà i livelli di energia, soprattuttu in atleti in transizione à una dieta ceto ().
  • Aminòcidi à catena ramificata (BCAA): I supplementi di aminoacidi à catena ramificata sò stati trovati per riduce i danni musculari relativi à l'eserciziu, u dolore musculare è a fatica durante l'eserciziu (,,).
  • HMB (beta-hydroxy beta-methylbutyrate): HMB pò aiutà à diminuisce a perdita musculare è aumentà a massa musculare, in particulare in quelli chì stanu appena inizendu un prugramma di esercitazione o aumentendu l'intensità di i so allenamenti (,).
  • Beta-alanina: U cumplementu cù l'aminoacidu beta-alanina pò aiutà à prevene a fatica è u burnout musculare quandu seguite una dieta cetogenica (,).
Riassuntu

Atleti chì seguitanu una dieta chetogenica ponu prufittà di certi supplementi chì preservanu a massa musculare, aumentanu e prestazioni è prevenu a fatica.

U Bottom Line

A dieta chetogenica ricca di grassi è bassa in carboidrati hè seguitata per vari motivi, da prumove a perdita di pesu à aumentà e prestazioni atletiche.

Alcuni supplementi ponu fà a transizione versu stu modu di manghjà più faciule è aiutanu à riduce i sintomi di l'influenza ceto.

In più, parechji supplementi ponu migliurà u valore nutrizionale di un pianu di dieta chetogenica è ancu migliurà e prestazioni atletiche.

Piglià questi supplementi pò aiutà à ottimisà a nutrizione è vi permetterà di prosperà mentre fate una dieta ceto.

Oghje Interessante

, chì tippi è risichi per a salute

, chì tippi è risichi per a salute

U terminu mog deriveghja da a junzione di e parolle ingle e fumà, chì ignifica fumu, è focu, chì ignifica nebbia è hè un termine adupratu per di crive l'inquinamentu ...
Engorgement di senu: chì hè, sintomi principali è chì fà

Engorgement di senu: chì hè, sintomi principali è chì fà

L'ingorgimentu di i eni hè una cundizione caratterizata da l'accumulazione di latte in i eni, pruvucendu u dolore è l'allargamentu di i eni. U latte accumulatu hè ottupo tu ...