Chì Ingredienti di Prutezzione Solare da Cercà - è Quale pruibiti da Evità
Cuntenutu
- Un sguardu approfonditu è glubale in u mondu di l'ingredienti chì bluccanu i UV
- 1. Tinosorb S è M
- Fatti veloci
- 2. Mexoryl SX
- Fatti veloci
- 3. Oxybenzone
- Fatti veloci
- 4. Octinoxate
- Fatti veloci
- 5. Avobenzone
- Fatti veloci
- 6. Diossidu di titaniu
- Fatti veloci
- 7. Ossidu di zincu
- Fatti veloci
- 8 è 9. PABA è salicilatu di trolamina PABA
- Fatti veloci
- Perchè l'approvazione di l'ingredienti di a crema solare hè cusì cumplicata in i Stati Uniti?
- Intantu, l'utilizatori di u filtru solare cum'è noi devenu educà noi stessi nantu à l'ingredienti di u filtru solare è e misure preventive
Un sguardu approfonditu è glubale in u mondu di l'ingredienti chì bluccanu i UV
Puderete dighjà cunnosce e basi: A crema solare hè una misura preventiva per prutege a pelle da a radiazione ultravioletta (UV) di u sole.
I dui tippi principali di radiazioni ultraviolette, UVA è UVB, danneghjanu a pelle, causanu un invechju prematuru, è aumentanu u vostru risicu di cancheru di a pelle. E sti raggi venenu in cuntattu cù a vostra pelle tuttu l'annu, ancu quandu hè torbida o sì in casa (alcuni raggi UV ponu penetrà in u vetru).
Ma sceglie un filtru solare ùn hè micca cusì faciule cum'è di piglià una buttiglia da u scaffale. Micca tutti l'ingredienti chì prutegenu u sole anu i stessi benefici, risichi, o struzzioni.
In fattu, alcuni ingredienti puderanu aiutà à prevene a brusgiatura ma micca l'invecchiamentu, mentre chì altri sò universalmente cunsiderati sicuri per e persone, ma micca per l'ambiente.
Allora cumu hè a vostra pelle per sapè ciò chì funziona? Avemu u vostru spinu à tutti l'ingredienti appruvati, pruibiti è in-flux di statutu in u mondu. FYI: A maiò parte di e formulazioni sò cumposte da almenu dui ingredienti di filtru UV.
1. Tinosorb S è M
Truvatu in i filtri solari chimichi
Unu di l'ingredienti europei più populari, Tinosorb S pò prutegge contra i raggi UVB è UVA, lunghi è corti, chì ne facenu unu di l'ingredienti più ideali per a prevenzione di i danni da u sole. Tinosorb aiuta ancu à stabilizà altri filtri di filtru solare è hè permessu in concentrazioni finu à u 10 per centu.
Tuttavia, a FDA ùn hà micca appruvatu questu ingrediente per parechje ragioni, citendu, secondu Newsweek, una "mancanza di informazioni" è esse dumandata solu "una decisione, micca un'approvazione".
L'ingredientu hè spessu aghjuntu à u filtru solare per rinfurzà a so efficienza è ùn deve ancu esse cunnessu à alcun fattore d'altu risicu.
Fatti veloci
- Approvatu in: Australia, Giappone, Europa
- Pruibita in: Stati Uniti
- Megliu per: Benefici antiossidanti è prevenzione di danni à u sole
- Corale sicuru? Inconnu
2. Mexoryl SX
Truvatu in i filtri solari chimichi
Mexoryl SX hè un filtru UV adupratu in filtri solari è lozioni in u globu. Hà capacità per bluccà i raghji UVA1, chì sò i raghji d'onda longa chì stimolanu l'invecchiamentu di a pelle.
A hà dimustratu chì hè un assorbitore UV efficace è ideale per prevene i danni da u sole.
Mentre questu ingrediente hè in circulazione europea dapoi u 1993, a FDA ùn hà micca appruvatu questu ingrediente per L'Oréal finu à u 2006. Medicamente, hè statu appruvatu per adulti è zitelli di più di 6 mesi.
Circate cun: Avobenzone. Quandu si combina cù avobenzone, a prutezzione UVA di i dui ingredienti sò.
Fatti veloci
- Approvatu in: Stati Uniti, Australia, Europa, Giappone
- Pruibita in: Nisunu
- Megliu per: Prevenzione di i danni di u sole
- Corale sicuru? Iè
3. Oxybenzone
Truvatu in filtri solari fisichi
Oxybenzone, spessu trovu in filtri solari à spettru largu, aiuta à filtrà i raggi UVB è UVA (specificamente UVA cortu). Hè ancu unu di l'ingredienti più populari, truvatu in a maggior parte di i filtri solari in u mercatu di i Stati Uniti è pò fà finu à u 6 per centu di a buttiglia.
Tuttavia, Hawaii hà pruibitu st'ingredientu dopu un studiu, creatu da u laboratoriu Ambientale Haereticus, hà trovu chì l'ingredientu hà cuntribuitu à sbiancà è avvelenà e barriere coralline. Per ragioni ambientali, vulete evità questu ingrediente è circà i filtri solari "verdi".
Più recentemente, avemu trovu chì a nostra pelle assorbe ingredienti di a prutezzione solare cum'è oxybenzone. Què hà causatu un puntu di interessu per i filtri solari "sicuri", malgradu u studiu chì ùn riporta nisun dannu truvatu è chì cunclude chì "sti risultati ùn indicanu micca chì l'individui si deve astene da l'usu di u filtru solare".
cunfermanu dinò chì oxybenzone ùn dimostra micca significativamente a perturbazione endocrina.
Fatti veloci
- Approvatu in: Stati Uniti (eccettu Hawaii), Australia, Europa
- Limitatu in: Giappone
- Megliu per: Prevenzione di i danni da u sole è di brusgi
- Corale sicuru? Innò, pò ancu influenzà potenzialmente i pesci
- Attenzione: Tipi di pelle sensibili vuleranu saltà e formule cù questu ingrediente
4. Octinoxate
Truvatu in i filtri solari chimichi
Octinoxate hè un assorbitore UVB cumunu è putente, vale à dì hè efficace per prevene i danni da u sole. Combinatu cù avobenzone, ponu tramindui furnisce una grande prutezzione à largu spettru contr'à brusgiature è invecchiamentu.
Questu ingrediente hè permessu in formulazioni (finu à 7,5 per centu), ma hè pruibitu in Hawaii per via di i risichi ambientali nantu à i barrieri di corallo.
Fatti veloci
- Approvatu in: Certi Stati Uniti, Europa, Giappone, Australia
- Pruibita in: Hawaii, Key West (Florida), Palau
- Megliu per: Prevenzione di sunburni
- Corale sicuru? Innò, pò ancu influenzà potenzialmente i pesci
5. Avobenzone
Truvatu in i filtri solari chimichi
Avobenzone hè comunmente adupratu per bluccà a gamma completa di raggi UVA è hè segnalatu cum'è "instabile" in i filtri solari fisici.
Da solu, l'ingredientu si destabilizza quandu hè espostu à a luce. Per cumbattà questu, hè spessu accumpagnatu cù altri ingredienti (cum'è mexoryl) per stabilizzà l'avobenzone.
In parechji paesi, l'avobenzone hè adupratu in cumbinazione cù ossidu di zincu è diossidu di titaniu specificamente, ma in i Stati Uniti, a cumbinazione ùn hè micca permessa.
Mentre si trova in filtri solari à spettru largu, hè spessu cumbinatu cù altri chimichi perchè l'avobenzone per ellu stessu perde di e so capacità filtranti in una ora di esposizione à a luce.
In i Stati Uniti, a FDA ritene chì questu ingrediente sia sicuru ma limita a quantità di concentrazione à 3 per centu in formulazioni di crema solare.
Fatti veloci
- Approvatu in: Stati Uniti, Australia, Europa
- Pruibita in: Nimu; usu ristrettu in Giappone
- Megliu per: Prevenzione di i danni di u sole
- Corale sicuru? Livelli rilevabili ma nisun male truvatu
6. Diossidu di titaniu
Truvatu in filtri solari fisichi
Ci hè dui ingredienti di u filtru solare generalmente ricunnisciuti cum'è sicuri è efficaci, o GRASE, da a FDA, è tramindui sò ingredienti di filtru solare fisicu. (Nota: l'etichetta GRASE significa ancu chì i prudutti FDA cun questi ingredienti.)
U primu, diossidu di titaniu, serve da filtru UV à spettru largu (ancu s'ellu ùn blocca micca i raghji UVA1 longu).
A FDA approva u diossidu di titaniu per, è e ricerche mostranu chì hè generalmente più sicura di l'altri filtri solari per via di l'esposizione cutanea.
Tuttavia, i ricercatori scrivenu ancu chì e forme di putenza è di spruzzu devenu esse evitate perchè pò esse periculosu. Una nota chì e nanoparticule di ossidu di titaniu per esposizione orale sò classificate cum'è "possibbilmente cancerigeni per l'omu", vale à dì solu studii animali sò stati cundutti.
Tenite à mente questu ingrediente ùn hè micca limitatu à a crema solare. Pò esse ancu truvatu in u maquillaje SPF, pulveri pressate, lozioni è prudutti di sbiancamentu.
Fatti veloci
- Approvatu in: Stati Uniti, Australia, Europa, Giappone
- Pruibita in: Nisunu
- Megliu per: Prevenzione di i danni di u sole
- Corale sicuru? Livelli rilevabili ma nisun male truvatu
- Attenzione: E formule ponu lascià u cast biancu nantu à a pelle più scura, è l'ingrediente pò esse carcinogenu in forma di polvere
7. Ossidu di zincu
Truvatu in filtri solari fisichi
L'ossidu di zincu hè u secondu ingrediente di protezione solare GRASE, permessu in concentrazioni finu à u 25 per centu.
I studii mostranu chì hè sicuru, cù una penetrazione di a pelle, ancu dopu l'usu ripetutu. In Auropa, l'ingredientu hè tichittatu cù un avvertimentu per via di a so tossicità per a vita acquatica. L'ingredientu ùn face micca male à menu ch'ellu sia inghjuttitu o inalatu.
Comparatu à l'avobenzone è l'ossidu di titaniu, hè citatu cum'è fotostabile, efficace è sicuru per a pelle sensibile. D’altronde, e ricerche dicenu ancu chì ùn hè micca efficace quant'è i filtri solari chimichi, è ùn hè micca cusì efficace in a prutezzione da e brusgiature solari quant'è per i danni di u sole.
Fatti veloci
- Approvatu in: Stati Uniti, Australia, Europa, Giappone
- Pruibita in: Nisunu
- Megliu per: Prevenzione di i danni di u sole
- Corale sicuru? Innò
- Attenzione: Certi formulazioni ponu lascià un colpu biancu per l'oliu è i toni di a pelle scura
8 è 9. PABA è salicilatu di trolamina PABA
Truvatu sia in i filtri solari chimichi (PABA) sia fisichi (trolamine)
Ancu cunnisciutu cum'è àcitu para-aminobenzoicu, hè un forte assorbitore UVB. A popularità di questu ingrediente hè diminuita per u fattu chì aumenta a dermatite allergica è aumenta a fotosensibilità.
Studii nantu à l'animali anu ancu dimustratu certi livelli di tossicità, purtendu a Cummissione Europea è a FDA à limità e concentrazioni di formule à 5 per centu. Tuttavia, u Canada hà pruibitu l'usu di PABA in i cosmetichi.
U salicilatu di trulamina, cunnisciutu ancu cum'è Tea-Salicilatu, hè statu cunsideratu GRASE in 2019, ma hè un assorbente UV debule. Per via di questu, l'ingrediente hè limitatu in a so percentuale accantu à altri ingredienti GRASE.
Fatti veloci
- Approvatu in: Stati Uniti (finu à 12-15%), Australia (salicilatu di trolamina solu), Europa (PABA finu à 5%), Giappone
- Pruibita in: Australia (PABA), Canada (tramindui)
- Megliu per: Prutezzione di sunburni
- Corale sicuru? Inconnu
Perchè l'approvazione di l'ingredienti di a crema solare hè cusì cumplicata in i Stati Uniti?
A classificazione da i Stati Uniti di u filtru solare cum'è droga hè unu di i più grandi motivi di u so tassu di approvazione lenta. A classificazione di droghe vene perchè u pruduttu hè cummercializatu cum'è una misura preventiva per i sunburni è u cancheru di a pelle.
In Australia, a crema solare hè classificata cum'è terapeutica o cusmetica. Terapeuticu si riferisce à i filtri solari induve l'usu primariu hè a prutezzione di u sole è hà un SPF di 4 o superiore. U Cosmeticu si riferisce à qualsiasi pruduttu chì include SPF ma ùn hè micca pensatu per esse a vostra sola prutezzione. L'Europa è u Giappone classificanu a crema solare cum'è cusmeticu.
Ma postu chì a FDA hà pigliatu tantu tempu per appruvà novi ingredienti (nimu ùn hè passatu dapoi u 1999), u Cungressu hà introduttu a Legge per l'innovazione di u Sunscreen in u 2014. L'ubbiettivu hè di uttene à a FDA di rivedere u so backlog di appruvazione di ingredienti di protezione solare pendenti, ancu quelli novi sò inviati dopu a firma di l'attu, da Novembre 2019.
In quantu à l'opzioni di filtru solare, parechji cunsumatori si sò rivolti à cumprà filtru solare in linea da altri paesi. Questu pò micca sempre esse per l'ingredienti stessi. Cum'è l'accennatu prima, i filtri solari à l'oltremare sò formulati cum'è cusmetichi, chì li rendenu, apparentemente, più piacevuli da applicà, menu prubabili di lascià un cast biancu, è menu grassu.
È ancu s'ellu ùn hè micca illegale cumprà un filtru solare à l'esteru, cumprà cù i venditori non ufficiali in Amazon hè difficiule. I prudutti ponu esse scaduti o falsi.
In più di questu, questi prudutti d'oltremare puderebbenu diventà più difficili da accede dopu chì a pruposta sia in effetti.
Intantu, l'utilizatori di u filtru solare cum'è noi devenu educà noi stessi nantu à l'ingredienti di u filtru solare è e misure preventive
Ci hè ancu regule d'oru per applicà a crema solare. A riapplicazione ogni duie ore hè impurtante - soprattuttu sì site fora chì i numeri SPF ùn sò micca indicazioni di quantu duvete stà in u sole.
I filtri solari fisichi sò efficaci subitu dopu l'applicazione mentre chì i filtri solari chimichi piglianu da 15 à 20 minuti per cumincià à travaglià.
Evite dinò a disinformazione. Rapporti è ricerche mostranu chì i filtri solari DIY in Pinterest sò estremamente pupulari, malgradu u fattu chì i filtri solari DIY ùn funzionanu micca è ponu, in realtà, aumentà i danni à a pelle.
Dopu tuttu, mentre i filtri di u sole da altri paesi ponu esse più eleganti, ùn hè micca una ragione per tene "per a migliore opzione" finu à chì a FDA li approva. U megliu filtru solare da aduprà hè quellu chì site dighjà adupratu.
Taylor Ramble hè un entusiasta di a pelle, scrittore freelance è studiente di cinema. Durante l'ultimi cinque anni hà travagliatu cum'è scrittore è blogger freelance cuncintrendu nantu à temi da u benessere à a cultura pop. Ella piace à ballà, amparà nantu à l'alimentu è a cultura, è dinò l'empowerment. Oghji travaglia à u Laboratoriu di Rialità Virtuale di l'Università di Georgia fighjendu si nantu à l'impattu di e tecnologie avanzate nantu à u cumpurtamentu è u benessere.