I migliori postu di yoga per PMS è crampi
Cuntenutu
- Posa di u zitellu
- Legs Up the Wall
- Locust
- Pose di Dea Reclinata
- Piegatu Avanzatu Sedutu
- Squat
- Rivista per
U yoga hà un rimediu naturale per guasi tuttu, è u PMS (è i crampi chì venenu cun ellu!) Ùn facenu eccezione. Ogni volta chì cumminciate à sentite gonfi, blu, achy, o crampy-è sapete chì u vostru cicculu hè in via - pruvate queste pose per nutre u vostru corpu è fà turnà à sentite bè.
Posa di u zitellu
Perchè: Una bella posa di riposu per riunisce a vostra energia
Cumu fà: Inginocchiatevi cù i ghjinochje ligeramente dipartiti è arrampicate e mani in avanti. Mantene e braccia longu è davanti à voi, permettenu a fronte di riposu nantu à a terra. Respira quì per 10 o più respiri profondi.
Legs Up the Wall
Perchè: Allevi u stress
Cumu fà: Pusate à fiancu à fiancu à un muru. Stenditi da un latu, di punta à u latu di u muru cù u culo chì u tocca. Utilizendu e bracce, alzate e gambe per u muru mentre girate nantu à a schiena. Lasciate e braccia falà da ogni latu di voi. (I palmi ponu affruntà per l'apertura o per un livellu extra di terra.) Respirate quì per almenu 10 respirazioni.
Locust
Perchè: Massaggi l'addome è l'organi riproduttivi
Cumu fà: Stenditi in faccia in pianu cù i ditti grossi inseme. Raggiunate e bracce longu da ogni latu di voi è aduprate una grande inalazione per alzà u pettu è i pedi da a terra. Respira quì per cinque respiri profondi.
Pose di Dea Reclinata
Perchè: Ristorante, apre l'inguine
Cumu: Cuminciate à stà nantu à u vostru spinu. Piegate i ghjinochje è mette i pedi nantu à a terra. Pigliate i pedi inseme, i ghjinochje separati, permette à e braccia rilassate da ogni latu di voi. Respira quì per almenu 10 respiri.
Piegatu Avanzatu Sedutu
Perchè: Introspettiva, apre u corpu in daretu, è massaggia l'organi internu
Cumu fà: Da una pusizione seduta, allargate e gambe lunghe davanti à voi è inseme. Mantenendu i ghjinochji soffici, fate un soffiu prufondu per riempievi di spaziu, è aduprate a vostra espirazione per inclinassi in avanti in u spaziu chì avete creatu. Sì avete un lombu strettu, pusate nantu à un bloccu o una manta. Pigliate almenu cinque respiri prufondi quì.
Squat
Perchè: Apre i fianchi è u bassu di a schiena.
Cumu fà: Da standing, i piedi di i talloni di i piedi larghi distanti, indicà i puntelli fora in modu chì i fianchi sò aperti. Cumincià à ammorbidisce è piegate i ghjinochje, liberendu i fianchi versu a terra, sopra à l'altitudine chì si senti bè per voi. Pigliate i gomiti in l'internu di e cosce, pressalli leggermente fora, è piglià e mani inseme cum'è una preghiera à u centru di u pettu. Pruvate à mantene a spina longa. Respira quì per cinque à 10 respiri prufondi.