Bioplastia di u pene: chì hè, cumu si face è ripresa
Cuntenutu
A bioplastia di u pene, chjamata ancu riempimentu di u pene, hè una prucedura estetica chì hà per scopu di aumentà u diametru di u pene attraversu l'applicazione di sostanze in questu organu, cum'è l'acidu ialuronicu polimetilmetacrilatu, popularmente cunnisciutu cum'è PMMA.
Malgradu esse una procedura simplice è rapida, ùn hè micca raccomandata da a Società Brasiliana di Chirurgia Plastica, postu chì presenta rischi chì sò relativi à a qualità è a quantità di a sostanza applicata, chì pò traduce in un prucessu infiammatorio seriu, un risicu aumentatu di infezione. è necrosi di l'organu. Dunque, hè impurtante chì a bioplastia di u pene sia ben pensata è chì l'omu sà quali sò i risichi associati à a procedura.
Cumu hè realizata a bioplastia di u pene
A bioplastia di u pene deve esse realizata da un prufessiunale furmatu, di preferenza da un chirurgu plasticu, chì malgradu esse una prucedura simplice, hè delicata è precisa, è dura circa 30 à 60 minuti. Per fà a bioplastia, hè necessariu chì l'anestesia lucale sia eseguita è chì u pene sia erettu in modu chì a sustanza applicata si possa sparghje uniformemente in tuttu u pene.
A sustanza applicata pò varià secondu u situ di applicazione, vale à dì, se u desideriu di l'omu hè di aumentà u diametru di u glande, l'acidu ialuronicu hè generalmente applicatu, postu chì hè una regione più sensibile è questa sostanza pò esse assorbita da u corpu, mentre per u restu di u pene PMMA hè adupratu per ingrussà. Hè ancu pussibule chì u grassu propiu di a persona sia applicatu per ingrussà u pene, ma sta prucedura hè più rara. Inoltre, a quantità da appiecà di a sustanza pò varià secondu quantu si vole addensà, chì pò risultà in un aumentu finu à 5 cm di diametru.
Ancu se hè una procedura rapida è simplice, chì ùn richiede tagli, presenta rischi è hà un costu elevatu, chì pò varià da 2 mila à 20 mila reai a seconda di u prufessiunale chì hà da fà a procedura, induve serà applicata è quantità di a sustanza.
Inoltre, cum'è qualsiasi prucedura estetica, a bioplastia hà risichi, principalmente legati à a quantità è a qualità di a sostanza applicata, chì pò comportà una risposta infiammatoria eccessiva, infezioni, formazione di noduli, risicu di rigettu di a sostanza da u corpu è necrosi, per esempiu. Dunque, per minimizà i rischi, si raccomanda chì a bioplastia sia eseguita solu da prufessiunali sperimentati è in un ambiente sicuru è adeguatu.
Amparate nantu à altri metudi per aumentà a dimensione di u vostru pene.
Cumu hè a recuperazione
Dopu avè effettuatu a bioplastia, l'omu pò avà andà in casa è cuntinuà e so attività cutidiane senza alcun prublema, tuttavia hè raccomandatu ch'ellu ùn fessi sessu da circa 30 à 60 ghjorni, secondu cunsiglii medichi, per evità chì i risultati sò compromessi è chì ci sò deformità cù u tempu.
Malgradu esse una prucedura à bassu risicu, hè impurtante cunnosce ogni cambiamentu in u pene è in u situ di l'applicazione, andendu da u duttore se si presentanu segni o sintomi chì ponu esse indicativi di infezzione, per esempiu.