HIV da i numeri: fatti, statistiche è voi
Cuntenutu
- Prevalenza, incidenza è tassi di mortalità: Allora è ora
- Demografia: Quale hè u VIH è cumu?
- Situazione: Un grande prublema in u mondu
- Prevenzione di a trasmissione di HIV
- U costu di HIV
Panoramica di HIV
A riporta i primi cinque casi cunnisciuti di cumplicazioni da HIV in Los Angeles in ghjugnu di u 1981. L'omi prima sani avianu cuntrattu di pulmonite, è dui sò morti. Oghje, più di un milione di Americani anu u virus.
Esse diagnosticatu cun HIV era una volta una sentenza di morte. Avà, un ghjovanu di 20 anni cù HIV chì principia u trattamentu prestu pò aspettà di campà per i soi. A malatia, chì attacca u sistema immunitariu, pò esse cuntrullata da i farmaci antiretrovirali moderni.
Prevalenza, incidenza è tassi di mortalità: Allora è ora
In ghjiru à HIV. Circa e persone di 13 anni è più cun HIV ùn sanu micca chì l'anu.
Una stima hè stata diagnosticata di novu HIV in u 2016. In quellu stessu annu, 18.160 individui chì campanu cun HIV anu sviluppatu u stadiu 3 HIV, o AIDS. Questu hè in cuntrastu straordinariu à i primi ghjorni di HIV.
Sicondu a Federazione Americana di Ricerca per l'AIDS, à a fine di u 1992, 250.000 Americani avianu sviluppatu u SIDA, è 200.000 di questi eranu morti. In u 2004, u numeru di casi di SIDA ripurtati in i Stati Uniti hè chjusu in 1 milione, cù i morti chì totalizanu più di 500.000.
Demografia: Quale hè u VIH è cumu?
Sicondu a, l'omi chì anu sessu cù l'omi facianu quasi u 67 per centu (39 782) di e 50 000 persone chì anu cuntrattu HIV in i Stati Uniti in u 2016; di questi, 26.570 anu cuntrattu u virus specificamente per via di.
Tuttavia, chiunque praticheghja u sessu senza preservativu o comparte aghi pò cuntrainte l'HIV. Trà i diagnosticati in i Stati Uniti in u 2016, 2.049 omi è 7.529 donne anu cuntrattu u virus. In generale, i novi diagnostichi sò diminuiti.
Quandu si tratta, 17.528 di quelli diagnosticati in i Stati Uniti in 2016 eranu neri, 10.345 eranu bianchi, è 9.766 eranu latini.
L'Americani anu avutu u più diagnosticu in quellu annu: 7.964. I più alti successivi sò stati quelli da 20 à 24 (6.776) è da 30 à 34 (5.701).
Situazione: Un grande prublema in u mondu
In 2016, cinque stati solu custituiscenu guasi a mità di i novi diagnostichi in i Stati Uniti. Questi cinque stati contanu 19,994 di 39,782 novi diagnosi, secondu u:
- California
- Florida
- Texas
- New York
- Giorgia
AIDS.gov riporta chì 36,7 milioni di persone in u mondu campanu cun HIV, è 35 milioni sò morti dapoi u 1981. Inoltre, a maggior parte di e persone cun HIV campanu in nazioni in via di sviluppu è di redditu moderatu, cum'è quelli in Africa subsahariana.
I rapporti chì l'accessu à l'assistenza hè aumentatu trà 2010 è 2012 in queste zone. Eppuru, e persone più in risicu in u mondu ùn anu micca accessu à trattamentu o prevenzione. Pocu più di un terzu di i 28,6 milioni di persone in i paesi in via di sviluppu è di redditu moderatu chì devenu esse in medicazione antiretrovirale u piglianu.
Prevenzione di a trasmissione di HIV
Hè impurtante per e persone - in particulare quelli chì anu un risicu elevatu di cuntrainu HIV - per esse testati spessu. L'iniziu di u trattamentu HIV da prima hè impurtante per i migliori risultati. Circa u 44 per centu di e persone da 18 à 64 anni in i Stati Uniti anu segnalatu di riceve un test di HIV. L'educazione à l'HIV hè obbligatoria in 34 stati è in Washington, D.C.
Da una perspettiva di salute publica, impedisce a trasmissione di HIV hè cusì impurtante cum'è trattà quelli chì l'anu. Ci hè statu un prugressu rimarchevuli à stu riguardu. Per esempiu, a terapia antiretrovirale muderna pò riduce e probabilità chì una persona HIV-positiva trasmette u virus di 100 per centu, se a terapia hè presa cunzistente per riduce u virus à un livellu indetectabile in u sangue.
Ci hè stata una forte calata di i tassi di trasmissione in i Stati Uniti dapoi a mità di l'anni 80. Mentre l'omi chì anu sessu cù l'omi rapprisentanu solu u 4 per centu di a pupulazione maschile in stu paese, cumprenenu intornu à quelli chì anu cuntrattu HIV.
L'usu di u preservativu ferma una prima linea di difesa à bon pattu, economica è contr'à l'HIV. Una pillula chjamata Truvada, o profilassi preesposizione (PrEP), offre ancu prutezzione. Una persona senza HIV pò pruteggerse da cuntrae u virus pigliendu sta pillula una volta à ghjornu. Quandu hè presu currettamente, PrEP pò riduce u risicu di trasmissione di più di.
U costu di HIV
Ùn ci hè ancu nisuna cura per l'HIV, è pò piglià un pesu finanziariu tamantu à quelli chì campanu cun ellu. Si prevede chì i Stati Uniti spenderanu più di $ 26 miliardi annui in prugrammi di HIV, cumprese:
- ricerca
- alloghju
- trattamentu
- prevenzione
Di questu ammontu, 6,6 miliardi di dollari sò per aiutu à l'esternu. Questa spesa representa menu di l'1 per centu di u bilanciu federale.
I farmaci salvatarii ùn sò solu costosi, ma un gran numeru di persone in i paesi colpiti duramente cù risorse limitate sò morti o ùn sò micca capaci di travaglià per via di l'HIV. Questu hà influenzatu u sviluppu di queste nazioni.
U VIH colpisce e persone durante i so anni di travagliu. I paesi finiscenu cù una produttività persa è, in parechji casi, una riduzione significativa di a forza lavoro. Tuttu ciò aghjusta forti impatti annantu à e so economie naziunali.
U costu mediu di curà una persona cun HIV in u corsu di a so vita hè di 379.668 $. I rapporti chì l'intervenzioni di prevenzione ponu esse efficaci per via di a spesa medica evitata quandu l'HIV ùn hè micca trasmessu cusì largamente.