Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 18 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
9 Alimenti Amari chì sò boni per voi - Nourrisson
9 Alimenti Amari chì sò boni per voi - Nourrisson

Cuntenutu

I cibi amari ottenenu qualchì volta un gattivu rap in u mondu culinariu postu chì i so sapori forti ponu esse sfrenati à i manghjatori esigenti.

Tuttavia, l'alimenti amari sò incredibilmente nutritivi è cuntenenu una larga varietà di chimichi vegetali chì anu benefici significativi per a salute.

Alcuni di questi benefici includenu un risicu più bassu di parechje malatie - cumpresu u cancer, malatie cardiache è diabete - è una migliore salute di l'intestini, l'ochji è u fegatu.

Eccu 9 alimenti amari chì sò boni per a vostra salute.

1. Melone amaru

U melone amaru hè un melone verde, scumpientu, in forma di cetriolu chì hà un gustu assai amaru.

Si manghja in i paesi asiatichi, africani è caraibichi ma menu pupulare in altre zone.

U melone amaru hè riccu di fitoquimici cum'è triterpenoidi, polifenoli è flavonoidi chì sò stati dimustrati per rallentà a crescita di vari tippi di tumori sia in provette sia in studi animali (,).


Hè ancu usatu in medicina naturale per aiutà à calà i livelli di zuccheru in sangue in e persone cun diabete.

Un studiu di 4 settimane hà trovu chì cunsumà 2000 mg di melone amaru seccu è in polvere ogni ghjornu abbassava significativamente i livelli di zuccheru in sangue in e persone cun diabete - eppuru micca quant'è una droga convenzionale per u diabete ().

Una rivista più larga hà trovu risultati misti in l'omu è hà determinatu chì l'evidenza ùn sia micca sufficiente per raccomandà supplementi di melone amaru à e persone cun diabete ().

Cum'è a maiò parte di l'alimenti amari, u melone amaru hè riccu in antioxidanti, chì aiutanu à prevene i danni cellulari causati da i radicali liberi è ponu riduce u risicu di malatie cardiache è di diabete (,,).

Riassuntu U melone amaru hè riccu di chimichi naturali à base vegetale chì ponu aiutà à prevene u cancheru, à riduce u stress ossidativu è à calà i livelli di zuccheru in sangue.

2. Verdura crucifera

A famiglia cruciferosa cuntene assai ligumi à gustu amaru cumpresi u broccoli, i cavuli di Bruxelles, u cavulu, a kale, u ravanellu è a ruccula.


Questi alimenti cuntenenu cumposti chjamati glucosinolati, chì li danu u so gustu amaru è sò rispunsevuli di parechji di i so benefici per a salute ().

Studi di test-tube è animali anu dimustratu chì i glucosinolati ponu rallentà a crescita è a diffusione di e cellule tumorali, ma questi risultati ùn sò micca stati riplicati in maniera consistente in studii umani (,,).

Mentre chì alcuni dati suggerenu chì e persone chì manghjanu più verdure crucifere anu un risicu inferiore di cancru, micca tutti i studii sò d'accordu (,).

Alcuni ricercatori credenu chì sta discrepanza pò esse dovuta à e differenze genetiche trà e persone, è à e differenze naturali in i livelli di glucosinolati per e condizioni di crescita vegetale è i metodi di cucina. Più ricerca hè necessaria (,).

In più di i so effetti putenziali di lotta contr'à u cancheru, i glucosinolati in i vegetali cruciferi aiutanu i vostri enzimi epatichi à trasfurmà e tossine in modu più efficace, riducendu i so impatti negativi nantu à u vostru corpu ().

Mentre ùn ci hè stata stabilita alcuna raccomandazione ufficiale, alcune ricerche suggerenu chì manghjà almenu cinque porzioni di verdure crucifere à a settimana furnisce i più benefici per a salute ().


Riassuntu I vegetali cruciferi cum'è u bròcolu è u col cuntenenu putenti cumposti di lotta contr'à u cancheru è ponu migliurà a capacità di u vostru fegatu di trattà tossine.

3. Verdi Dente di Lione

Pudete pensà chì i denti di leone sò solu una erbaccia di giardinu, ma e so foglie sò comestibili è assai nutritive.

I Verdi di Dente di Lione sò foglii mediani, vibranti è verdi cù orli irregulari. Pò esse manghjati crudi in insalate, saltate cum'è piattu d'accompagnamentu o inclusi in zuppe è paste.

Cumu sò assai amari, i verdi di tarassaco sò spessu equilibrati cù altri sapori cum'è l'agliu o u limonu.

Ancu se ci sò poche ricerche nantu à i benefici specifichi per a salute di i denti di leone, sò ricchi di parechje vitamine è minerali, cumpresi u calciu, u manganese, u ferru è e vitamine A, C è K (15).

Contenenu ancu i carotenoidi luteina è zeaxantina, chì prutegenu i vostri ochji da a cataratta è a degenerazione maculare ().

In più, i greens dandelion sò una grande fonte di prebiotici inulin è oligofructose, chì prumove a crescita di batteri intestinali sani ().

Riassuntu I verdi di tarassaco sò ricchi di vitamine è minerali, cuntenenu carotenoidi chì benefizianu a salute di l'ochji è sò una fonte di prebiotici chì incuraghjenu a crescita di batteri intestinali sani.

4. Scorcia di agrumi

Mentre a carne è u suchju di l'agrumi cum'è i limoni, l'aranci è i pompelmi anu un sapore dolce o acru, a buccia esterna è a mossa bianca sò abbastanza amare.

Questu hè dovutu à a presenza di flavonoidi, chì pruteggenu u fruttu da esse manghjatu da i parassiti ma anu assai benefici per a salute in l'omu.

In fattu, e bucce d'agrumi cuntenenu una concentrazione più alta di flavonoidi cà qualsiasi altra parte di u fruttu ().

Dui di i flavonoidi agrumi più abbundanti sò l'esperidina è a naringina - chì tramindui sò putenti antioxidanti (19).

A ricerca in provette è animali suggerisce chì i flavonoidi agrumi ponu aiutà à luttà contr'à u cancheru riducendu l'infiammazione, migliurendu a disintossicazione è rallentendu a crescita è a diffusione di e cellule tumorali, ma hè necessaria una ricerca umana ().

Se vulete inserisce a buccia d'agrumi in a vostra dieta, pò esse grattugliata è gudita cum'è scorza, secca è aduprata in mischji di staghjunamentu o ancu candita è aghjunta à i dessert.

Riassuntu A buccia d'agrumi hà un sapore amaru per a so alta concentrazione di flavonoidi. Questi antioxidanti putenti ponu riduce l'infiammazione è aiutanu à prutege contra u cancer.

5. Cranberries

I Cranberries sò torte, bacche rosse amare chì ponu esse gustate crude, cotte, secche o suchjate.

Contenenu un tippu di polifenolu cunnisciutu cum'è proantocianidine di tippu A, chì pò impedisce à i batteri di attaccassi à e superfici, cum'è i vostri tessuti corporei.

Questu pò esse benefiziu per riduce a carie batterica, riducendu u risicu di H. pylori infezioni in u stomacu è ancu prevene E. coli infezioni in u vostru intestinu è e vie urinarie (,,,).

Mentre chì parechji di sti studii sò stati cundutti in provette o animali, i risultati di ricerca umana sò prometenti.

Un studiu di 90 ghjorni hà trovu chì beie circa duie tazze (500 ml) di suchju di mirtilli ogni ghjornu aiutavanu à eliminà H. pylori infezioni di stomacu trè volte più efficace chè un placebo ().

Altri studii anu dimustratu chì una dosi cutidiana di pillule di mirtilli chì cuntenenu almenu 36 mg di proantocianidine pò riduce significativamente a frequenza di e infezioni di l'urinariu (UTI), in particulare in donne (,,,).

In più di e so proprietà antibatteriche, i mirtilli sò incredibilmente ricchi di antioxidanti. In fattu, cuntenenu a più alta concentrazione di 24 di i frutti più manghjati cumunemente ().

Chistu pò spiegà perchè u cunsumu regulare di suchju di mirtilli hè statu ligatu à una megliu salute di u core, cumprese una inflammazione ridutta, zuccherinu in sangue, pressione sanguigna è livelli di trigliceridi ().

Riassuntu I mirtilli sò ricchi di polifenoli è antioxidanti chì aiutanu à prevene vari tippi di infezioni batteriche è ponu migliurà a salute di u core.

6. Cacao

A polvere di cacao hè fatta da i fasgioli di a pianta di cacao è hà un sapore estremamente amaru quandu ùn hè zuccheratu.

Spessu adupratu in una varietà di dessert, hè ancu mischiatu cù burru di cacao, liquore di cacao, vaniglia è zuccheru per fà a cicculata.

E ricerche anu trovu chì e persone chì manghjanu a cicculata almenu cinque volte à a settimana anu un risicu di 56% più bassu di malatie cardiache, paragunatu à quelli chì ùn manghjanu mancu a cicculata ().

Questu hè probabilmente dovutu à i polifenoli è l'antioxidanti truvati in u cacao, chì ponu allargà i vini sanguini è riduce l'infiammazione, pruteggendu u vostru core ().

U cacao hè ancu una bona surghjente di parechji traccia minerali, cumpresu u ramu, u manganese, u magnesiu è u ferru (33).

Cacao in polvere senza zuccheru, cibi di punta è cioccolatu scuru extra cuntenenu u più altu numeru di antiossidanti è u menu quantità di zuccheru. Dunque, facenu per aghjunte sane à a vostra dieta ().

Riassuntu U cacao hè riccu in polifenoli, antioxidanti è minerali traccia, è u cunsumu regulare pò prutege contra e malatie cardiache.

7. Caffè

U caffè hè una di e bevande più cunsumate in u mondu sanu è a prima fonte d'antioxidanti in a dieta americana ().

Com'è a maiò parte di l'alimenti amari, u caffè hè riccu di polifenoli chì danu à a biera u so gustu unicu.

Unu di i polifenoli più abbundanti in u caffè hè l'acidu clorogenicu, un forte antioxidante prubabilmente rispunsevule di parechji di i benefici per a salute di u caffè, cumprese una riduzzione di i danni ossidativi è un risicu minore di malatie cardiache è di diabete (,,).

I studii mostranu chì beie 3-4 tazze di caffè à ghjornu pò riduce i risichi di morte, di cancheru è di malatie cardiache rispettivamente di 17%, 15% è 18%, paragunatu à ùn beie alcunu caffè ().

Una analisi separata hà trovu chì ogni tazza di caffè cunsumata à ghjornu riduce u risicu di diabete di tip 2 di 7% ().

Alcune ricerche suggerenu ancu chì u caffè caffeinatu pò aiutà à prevene disordini neurologichi, cumpresi a malatia di Alzheimer è Parkinson, ma sò necessarie più ricerche per capisce perchè (,).

Riassuntu U caffè hè una ricca fonte d'antioxidanti è di polifenoli. Bere 3-4 tazze à ghjornu pò riduce u risicu di morte, malatie cardiache, diabete è disordini neurologichi.

8. Tè verde

U tè verde hè una altra bevanda pupulare cunsumata in u mondu.

Hà un sapore naturalmente amaru per via di u so cuntenutu di catechine è polifenoli.

U più cunnisciutu di queste catechine hè chjamatu epigallocatechin gallate, o EGCG.

Studi di test-tube è animali mostranu chì EGCG pò rallentà a crescita di e cellule tumorali, ma ùn si capisce se hà u listessu effetti in l'omu (,).

Mentre alcune ricerche indicanu chì i bevitori regulari di tè verde anu un risicu più bassu di sviluppà certi tumori, micca tutti i studii anu mostratu un benefiziu ().

U tè verde cuntene ancu una varietà di polifenoli chì agiscenu da antioxidanti è antiinflamatori. Inseme, questi cumposti riducenu i danni da i radicali liberi è diminuenu l'infiammazione, chì pò riduce u risicu di malatie cardiache (,,).

In fatti, beie solu una tazza di tè verde ogni ghjornu hè assuciatu cù un risicu guasi 20% più bassu di attaccu di core ().

Sceglite u tè verde nantu à varietà nere o bianche per a dosa massima di antioxidanti (, 50).

Riassuntu U tè verde cuntene catechine è polifenoli chì furniscenu assai benefici per a salute, cumprese una prutezzione pussibule di u cancheru è un risicu più bassu di malatie cardiache.

9. Vinu Rossu

U vinu russu cuntene dui tippi principali di polifenoli - proantocianidine è tannini - chì danu à u vinu u so culore prufondu è u so gustu amaru.

A cumbinazione di alcolu è questi polifenoli pò riduce u risicu di malatie cardiache diminuendu l'ossidazione di u colesterolu, riducendu a coagulazione di u sangue è espandendu i vasi sanguini ().

Alcune ricerche più recenti anu ancu dimustratu chì u vinu russu pò esse bonu per u vostru intestinu.

Un picculu studiu hà trovu chì bere dui bichjeri di vinu rossu à ghjornu per un mese hà aumentatu u numeru di batteri intestinali sani ().

In più, questi cambiamenti in i batteri intestinali sò stati direttamente associati à livelli più bassi di colesterolu è infiammazione ridotta.

Altri benefici di beie vinu rossu includenu a longevità è un risicu più bassu di diabete è osteoporosi ().

Tenite à mente chì bere alcolu in eccessu pò purtà à danni à u fegatu è à altri prublemi di salute, dunque a moderazione hè impurtante.

Riassuntu U vinu russu cuntene polifenoli chì sò stati ligati à una migliore salute di u core è di l'intestini. U vinu rossu pò ancu aumentà a longevità è riduce u risicu di diabete è osteoporosi.

U Bottom Line

L'alimenti à gustu amaru anu ognunu u so propiu benefiziu unicu per a salute, cumprese a prutezzione contr'à u cancheru, e malatie cardiache è a diabete, oltre à una inflamazione ridutta è u stress ossidativu.

A maiò parte di sti vantaghji venenu da a vasta gamma di polifenoli, chì agiscenu da antioxidanti, antiinflamatori è ancu prebiotici.

Postu chì ci sò tanti tippi di cibi amari da sceglie, hè faciule d'include almenu alcuni in a vostra dieta per coglie parechji vantaghji per a salute.

Populatu Oghje

Benefici per a Salute di l'acqua di Orzu

Benefici per a Salute di l'acqua di Orzu

PanoramicaL'acqua di l'orzu hè una bevanda fatta da acqua chì hè tata cotta cù l'orzu. Calchì volta i grani d'orzu ò tinati. Certe volte ò impliciam...
Pò Graviola Aiutà à Trattà u Cancru?

Pò Graviola Aiutà à Trattà u Cancru?

Chì hè a Graviola?Graviola (Annona muricata) hè un picculu arburu empreverde chì i trova in e fore te pluviali di l'America uttana, l'Africa è l'A ia udorientale....