Blinatumomab: per a leucemia linfoblastica acuta
Cuntenutu
U Blinatumomab hè un medicamentu iniettabile chì funziona cum'è anticorpu, si lega à e membrane di e cellule tumorali è li permette di esse più facilmente identificati da u sistema immunitariu. Cusì, e cellule di difesa anu un tempu più faciule per eliminà e cellule cancerose, soprattuttu in u casu di leucemia linfoblastica acuta.
Questa medicina pò ancu esse cunnisciuta cumercialmente cum'è Blincyto è deve esse usata solu in l'uspidale per u trattamentu di u cancer, sottu a guida di un oncologu.
U prezzu
Questa medicina ùn pò micca esse acquistata in farmacie convenzionali, essendu usata solu durante u trattamentu di u cancheru in l'ospedale o in centri specializati, cum'è INCA, per esempiu.
Per chì ghjè
Blinatumomab hè indicatu per u trattamentu di precursore acutu di leucemia linfoblastica di cellule B, cromusoma negativu di Filadelfia, in recidiva o refrattaria.
Cumu aduprà
A dosa di blinatumomab da amministrà deve sempre esse guidata da un oncologu, chì varieghja secondu e caratteristiche di a persona è u stadiu di l'evoluzione di a malatia.
U trattamentu hè fattu cù 2 cicli di 4 settimane ciascunu, separati da 2 settimane, è duvete esse ospedalizatu durante i primi 9 ghjorni di u primu ciclu è per 2 ghjorni di u secondu ciclu.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii più cumuni di l'usu di questu rimediu includenu anemia, stanchezza eccessiva, pressione sanguigna bassa, insonnia, mal di testa, tremore, vertigini, tosse, nausea, vomitu, stinzia, dolore addominale, dolore alla schiena, febbre, dolore à l'articuli, brividi è cambiamenti in u test di sangue.
Quale ùn deve micca aduprà
Blinatumomab hè contraindicatu per e donne chì allattanu è e persone chì anu allergii à qualsiasi cumpunenti di a formula. Inoltre, in casu di donne incinte, deve esse adupratu solu sottu à a guida di l'ostetrica.