Simone Biles hà ghjustu sbarcatu una volta insanamente sfida davanti à l'Olimpiadi di Tokyo
Cuntenutu
Simone Biles cerca di fà una volta a storia.
Biles, chì hè digià a gimnasta femminile più decorata in a storia, hà praticatu a so rutina ghjovi à l'entrenamentu di podiu di ginnastica di l'Olimpiadi di e donne in Tokyo. Biles hà realizatu un'esecuzione guasgi impeccabile di a sfida doppia lucca Yurchenko, una volta insana (!) Ch'ella avia sbarcatu in maghju in u Classicu US 2021, secondu Ghjente.
Chjamatu per a gimnasta russa Natalia Yurchenko, chì hà realizatu a mossa in l'anni 1980, a picca doppia Yurchenko ùn era micca stata pruvata da una altra donna in cuncorsu - finu à Biles. Per fà u muvimentu, un ginnasta hà da "lancià in un roundoff back backpring nantu à a tavula di volta", secondu U New York Times. Da quì, l'atleta deve "propulsà abbastanza altu per dà [si] u tempu di flip duie volte in una pusizioni di pike", chì hè quandu u corpu hè plegatu è i gammi sò dritti, secondu U New York Times, è dopu sbarcanu nantu à i so pedi.
Se Biles sbarca a volta di luccio doppiu Yurchenko durante a cumpetizione olimpica, a mossa serà chjamata dopu à ella, secondu NBC News, è diventerà a so quinta abilità omonima. A ginnasta di 24 anni hà altre quattru mosse chjamate in u so onore, cumprese e Biles, un salto doppia torsione doppia (aka, un flip o salta salta) indietro scavalca per u balancinu. Per l'esercizii di u pianu, ci hè u Biles, un doppiu layout à mità fora (chì hè quandu u vostru corpu hè tipicamente in una pusizioni allungata), è u Biles II, un salto triple-twisting double-tucked backward. U quattru volte medaglia d'oru olimpico pussede ancu u muvimentu di volta chjamatu u Bilie, chì hè un Yurchenko à mità cù duie torce (hè quandu un atleta gira intornu à l'assi longitudinale di u corpu, secondu USA Gymnastics). Per uttene un onore cusì prestigiosu, un ginnasta deve eseguisce cù successu una mossa per a prima volta à l'Olimpiadi, à i Campiunati Mundiali, o à i Ghjochi Olimpichi di a Ghjuventù, secondu u Codice di Punti di Ginnastica Artistica Femminile di a FIG.
Biles dirige a squadra di Ginnastica Femminile di i Stati Uniti di questu annu chì include ancu Sunisa (Suni) Lee, Jordan Chiles, Jade Carey, MyKayla Skinner è Grace McCallum. A Subdivisione 1 è a Subdivisione 2 di Qualificazione Femminile principianu Sabatu 24 di Lugliu. I Stati Uniti competeranu in a Subdivisione 3 chì si mette in ballu Dumenica 25 di Lugliu in Tokyo.
À pocu ghjorni per andà prima di a cumpetizione, Biles hà dettu ghjovi nantu à e so Storie Instagram chì "si sente abbastanza bè !!!" furmazione post-podium. In una Storia Instagram separata hà ancu spartutu u ghjovi, Biles hà manifestatu gratitudine per i coach Cecile Canuqet-Landi è Laurent Landi, chì dicenu di pocu chì ferma da vede se Biles realizerà a doppia lucca Yurchenko in cumpetizione in Tokyo. Da l'aspettu di a mostra di ghjovi, pare chì u G.O.A.T. - chì hà appena pigliatu a so propria emoji Twitter prima di i Ghjochi - hè pronta per un altru colpu à a gloria olimpica.