Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 21 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Aggiungere Optional A Costo Zero? FORSCAN Tutorial ITA
Video: Aggiungere Optional A Costo Zero? FORSCAN Tutorial ITA

Cuntenutu

Mentre alcune mamme chì allattanu cunsidereghjanu chì u latte eccessivamente furnisce un sognu, per altri pò sembrà più cum'è un incubo. Un eccessu di fornitura pò significà chì stai luttendu cun prublemi di ingurgimentu è un zitellu scherzosu chì ùn pò micca chjappà o inghjuttà bè.

Se pensate chì pudete avè prublemi eccessivi, pudete avè intesu parlà di alimentazione in blocchi. Ma prima di pruvà, assicuratevi di parlà cun un consulente in allattamentu. A volte ciò chì pensate chì puderia esse eccessiva hè in realtà un altru prublema, cum'è a disattivazione iperattiva.

Se u vostru cunsultante in allattamentu cunferma chì fate più di latte abbastanza per u vostru criaturu crescente, è u vostru criaturu hà pigliatu pesu à un ritmu sanu, puderianu suggerisce blocà l'alimentazione cum'è soluzione.

Allora, hè a tecnica ghjusta per voi? Cumu fate? Cumu hè un pianu di alimentazione di blocchi? Ùn v'inchietate, ùn vi lasciaremu micca appesi senza risposte ...


Cosa hè l'alimentazione di blocchi?

L'alimentazione in bloccu hè un metudu di allattamentu adupratu per gestisce l'offerta di latte riducendu a produzzione per risponde à i bisogni di u to zitellu.

U latte maternu hè pruduttu nantu à a basa di l'offerta è di a dumanda. Quandu u vostru pettu hè stimulatu spessu è svuotatu pienu, produce più latte. Quandu u latte hè lasciatu in u vostru senu è chì u vostru senu ùn hè stimulatu, ferma di pruduce quant'è latte.

L'alimentazione in bloccu lascia u latte in u vostru senu per un periudu di tempu più longu, affinchì u vostru corpu ùn pensi micca ch'ellu ci vole à cuntinuà à pruduce à un ritmu cusì altu.

Cumu si blocca l'alimentazione?

Prima, decide chì alimentazione serà u principiu di u vostru prugramma di alimentazione bloccu. Circa un'ora prima, aduprate a vostra pompa di senu per un breve periodu di tempu nantu à ogni senu. Questu aiuterà à addulcisce u pettu è à rilassà u riflessu di eiezione di u latte appena abbastanza, preparendu ti per u successu.

Quandu u vostru zitellu hà fami è l'alimentazione principia, offre solu un pettu. Fate chì u to criaturu manghji di quellu senu finu à quandu volenu. Per e prossime 3 à 6 ore, portate u zitellu di ritornu à u listessu latu, solu.


U vostru scopu hè di nutrisce u vostru zitellu da u listessu latu, solu, per tuttu u pezzu di tempu. U vostru ciucciu deve sempre manghjà à dumanda durante stu tempu, ogni volta chì danu indicazioni chì anu fame.

Per u prossimu bloccu, offre l'altru pettu, è ripetite u prucessu da l'altra parte.

Se u pettu inutilizatu cumencia à sentirsi scomudu durante u vostru bloccu di 6 ore, prova à pompà solu abbastanza per alleviare a pressione. Evita di svuotà u pettu se pudete, perchè questu dirà à u vostru corpu di fà più latte.

Pudete ancu aduprà una cumpressa fresca nantu à quellu senu per diminuisce l'inconfortu - aduprate a compressa per micca più di 30 minuti à a volta cù almenu una ora di pausa trà l'usi.

Per a maiò parte di a ghjente, hè cunsigliatu di cumincià cù un pianu di bloccu cortu di solu 3 ore à a volta. Sè vo site un parente chì allatta cù una grande quantità di latte in più, pudete avè bisognu di blocchi più lunghi - cum'è 8 à 10 ore - prima di cambià di latu.

Quandu u vostru corpu si adatta à u prugramma di alimentazione di blocchi, hè pussibile chì pudete diventà assai scomodi. Se decide di pompà cumpletamente, ripartite u calendariu di alimentazione di blocchi.


L'alimentazione in blocchi hè di solitu aduprata solu per un periudu tempurale per uttene u fornimentu di latte à un livellu gestibile. In generale ùn hè micca cunsigliatu per bluccà l'alimentazione per più di una settimana. Cunsultate cù u vostru duttore, levatrice, o specialista in allattamentu per vede quantu duvete bluccà l'alimentu.

Quale deve aduprà l'alimentazione in blocchi?

Perchè l'alimentazione in blocchi hè aduprata per e persone chì cercanu di gestisce l'offerta eccessiva, sta strategia ùn deve esse aduprata da chiunque voglia aumentà a so produzione di latte.

L'alimentazione in blocchi ùn hè micca cunsigliata in i primi ghjorni dopu a nascita di u to zitellu. Durante e prime 4 à 6 settimane dopu à u partu, u vulume di u latte maternu cresce rapidamente è si adatta à u vostru zitellu in crescita.

Hè di solitu una bona idea di stabilisce a pruvista naturale di latte di u vostru corpu manghjendu nantu à i dui petti à ogni alimentazione. O alternativu di seni à ogni manghjà, secondu u livellu di fame di u to zitellu.

Cunsultate un specialistu in allattamentu nantu à l'offerta eccessiva se, dopu à 4 à 6 settimane, truvate:

  • i vostri seni si sentenu spessu ingurgiti malgradu i manghjoni regulari
  • u vostru ciucciu hè inghjuliatu, inghiottitu, o tossu durante l'alimenti
  • i vostri seni spuntanu spessu u latte

Effetti secondari di l'alimentazione di blocchi

Mentre l'alimentazione in blocchi pò sembrà una soluzione faciule per prublemi eccessivi, u latte hè lasciatu in u senu per periodi di tempu più lunghi di u normale. Questu significa chì ci hè un risicu aumentatu di canali ostruiti è mastite.

Per prevene questi prublemi, ci sò alcune cose chì pudete fà:

  • Assicuratevi di mantene a zona di u pettu pulita per evità qualsiasi infezione batterica.
  • Pigliate misure per assicurà un bonu fermu.
  • Massate i vostri seni durante l'alimentazione per aiutà à incuraghjà un drenaggiu cumpletu.
  • Cambia spessu a pusizione d'alimentazione per assicurà chì i vostri seni sianu sguttati currettamente da ogni parte.
  • Pensate à facilità l'alimentazione in blocchi allargendu lentamente u tempu chì manghjate solu nantu à un senu.

Se vedi evidenze di un conduttu ostruitu o mastite, agisce prestu per impedisce ch'ellu aggravi! Vede immediatamente u vostru duttore d'assistenza se avete segni di infezzione, cum'è febbre, marchi rossi o dolore estremu.

Benefici di l'alimentazione di blocchi

Per e persone chì luttanu cù l'offerta eccessiva, sentendu menu ingurgimentu (è l'effetti secondari sgradevoli chì ponu seguità) hè un benefiziu maiò di l'alimentazione di blocchi.

Tuttavia, l'alimentazione in blocchi hà ancu benefici per u zitellu. L'alimentazione in bloccu permette à i criaturi di ottene più di u latte arricchitu di proteine ​​è riccu di grassu truvatu à a fine di una sessione d'amamantamentu.

Bè più latte di latte pò spessu migliurà a digestione è impedisce à u vostru zitellu di sperimentà gas eccessivu, secondu a Liga La Leche.

Hè ancu più faciule per e piccule bocche à chjappà currettamente nantu à i seni menu ingurgulati. Inoltre, perchè u vostru zitellu puderà cuntrollà megliu u flussu di latte cù a lingua invece di chjappà nantu à u pettu, pudete sperienze menu dolore di u capezzulu.

Mentre questi puderianu sembrà picculi benefici, ponu fà una grande differenza in cunsulazione, nutrizione è facilità di allattamentu per a mamma è u zitellu.

Esempiu di prugramma di alimentazione di blocchi

A seconda di e raccomandazioni di u vostru duttore, ostetrica, o cunsultante in allattamentu, u vostru prugramma di alimentazione in blocchi pò sembrà diversu da quellu sottu, cù blocchi più lunghi o più brevi per ogni senu.

Eccu un esempiu di prugramma di alimentazione di blocchi, cù una prima alimentazione anticipata à 8 ore è blocchi di 6 ore:

  • 7 am: Pompa appena abbastanza per alleviare a pressione nantu à i dui seni
  • 8 ore di mane: Nutrisci u to ciucciu nantu à u pettu drittu. Lasciate u vostru zitellu decide quandu sò finiti.
  • 8:30 am à 2 pm: Tutti l'alimenti chì seguitanu in questa finestra restanu nantu à u pettu dirittu.
  • 2 ore dopu meziornu: Nutre u zitellu à u to pettu manca. Lasciate u vostru zitellu decide quandu sò finiti.
  • 2 ore è mezu di mane à 8 pm: Tutti l'alimenti chì seguitanu in questa finestra restanu nantu à u vostru senu sinistro.

Purtà si

Sè avete sperimentatu prublemi di eccessiva offerta di latte maternu, site probabilmente dispostu à pruvà guasi tuttu per finisce l'effetti collaterali scomodi! Verificate cun un cunsultante in allattamentu per cunfirmà a vostra offerta eccessiva, è parlate cù u vostru pediatra per assicurassi chì u pesu di u to zitellu sia adattu.

L'alimentazione in blocchi pò esse un modu efficace per uttene u cuntrollu di u latte, ma hè impurtante tene un ochju fora per i canali ostruiti o mastite se utilizate stu metudu. Vulerete ancu assicurà chì u vostru picculu ùn pare micca troppu famitu dopu à qualchì alimentazione di u listessu pettu, ancu.

Arricurdatevi, l'alimentazione di blocchi hè solu temporanea finu à chì u vostru fornimentu di latte sia più gestibile. Dopu chì a pruvista di latte diminuisca, pudete turnà à manghjà cum'è di solitu per mantene a vostra pruvista di latte à u voluminu giustu per u vostru criaturu crescente.

Oghje Populu

I Tarot Cards Puderia esse u novu modu più cool di Medità

I Tarot Cards Puderia esse u novu modu più cool di Medità

Ùn ci hè dubbitu chì a meditazione hà avutu un mumentu dapoi qualchì tempu - ci ò tunnellate di novi tudii è app dedicati à a pratica. Ma e corri u vo tru feed ...
Cume distruzzione di u mo intestinu m'hà furzatu à affruntà a mo dismorfia di u corpu

Cume distruzzione di u mo intestinu m'hà furzatu à affruntà a mo dismorfia di u corpu

In a primavera di 2017, di colpu, è enza ragiuni, aghju cuminciatu à vede circa trè me i incinta. Ùn ci era micca zitellu. Durante ettimane mi vegliu è, prima co a, verificu n...