Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 11 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 12 Maghju 2024
Anonim
Per Bob Harper da 'The Biggest Loser', Ripetite L'attacchi à u Cori Ùn Sò Semplicemente una Opzione - Salute
Per Bob Harper da 'The Biggest Loser', Ripetite L'attacchi à u Cori Ùn Sò Semplicemente una Opzione - Salute

Cuntenutu

Di ferraghju scorsu, l'ospite "The Biggest Loser" Bob Harper si n'andò in a so palestra di New York per un allenamentu di rutina dumenica matina. Paria solu un altru ghjornu in a vita di l'espertu di fitness.

Ma à a mità di l'allenamentu, Harper si truvò di colpu à bisognu di piantà. Si chjinò è si lampò in daretu.

«Sò andatu in arrestu cardiacu pienu. Aghju avutu un attaccu di core ".

Mentre Harper ùn si ricorda assai di quellu ghjornu, li anu dettu chì un duttore chì hè accadutu à esse in palestra hà pussutu agisce prestu è fà CPR nantu à ellu. A palestra era dotata di un defibrillatore esternu automatizatu (AED), allora u duttore l'hà adupratu per scioccà u core di Harper in un ritmu regulare finu à chì una ambulanza hè ghjunta.

E probabilità chì ellu sopravvive? Un sottile per centu per centu.

Si hè svegliatu dui ghjorni dopu à a nutizia scioccante chì era guasi mortu. Credita u so amicu chì avia travagliatu cun ellu, cù u coach di palestra, è u duttore, per a so sopravvivenza.


Segni di avvertimentu mascherati

Cumminciendu à u so attaccu di core, Harper dice ch'ellu ùn avia sperimentatu alcunu di i segni di avvertimentu cumuni, cum'è u dolore di u torace, l'engordi o i mal di testa, ancu s'ellu si hè fattu sente à volte. "Circa sei settimane prima di u mo attaccu di core, aghju veramente svenutu in palestra. Dunque ci eranu definitivamente segni chì qualcosa ùn andava micca, ma aghju sceltu di ùn stà à sente ", dice.

Warren Wexelman, cardiologu di a NYU Langone School of Medicine and Medical Center, dice chì Harper hà probabilmente mancatu altri segni d'avvertimentu per via di a so cundizione fisica di punta. "U fattu chì Bob fussi in una cundizione fisica cusì maravigghiusa prima di u so attaccu di core era probabilmente a raghjoni ch'ellu ùn hà micca intesu tuttu u dolore di u pettu è a mancanza di respiru chì qualchissia in una cundizione fisica micca cusì grande l'avaria sentita".

"Onestamente, se Bob ùn era micca in a cundizione chì Bob era, probabilmente ùn averia mai sopravvissutu".

Allora cumu hà fattu un omu di 51 anni in una cundizione cusì grande avè un attaccu di core in primu locu?

Una arteria bluccata, spiega Wexelman, è dinò a scuperta chì Harper porta una proteina chjamata lipoproteina (a), o Lp (a). Questa proteina aumenta u risicu di attaccu di core, colpu, è blocchi di valvule. Harper hà prubabilmente ereditatu da a so mamma è u missiavu maternu, chì tramindui sò morti da attacchi di core à 70 anni.


Ma purtendu Lp (a) aumenta di sicuru u so risicu, parechji altri fattori andanu à fà cresce u so risicu per un infartu. "Ùn ci hè mai solu un fattore di risicu per e malatie cardiache, sò cose multiple", dice Wexelman. "A storia di famiglia, a genetica chì eredite, u diabete, u colesterolu altu è a pressione alta si riuniscenu per fà u ritrattu di ciò chì chjamemu malatie cardiache, è face a persona - ùn importa se sò in a forma migliore, o a forma peghju - assai più propensi à avè unu di sti eventi ".

Affrontà è abbraccà a recuperazione

Harper hà fattu a so missione di risolve ogni prublema sottostante - da a dieta à a rutina.

Invece di avvicinassi à ogni cambiamentu di stile di vita cum'è una violazione di u so approcciu digià salutariu à a forma fisica è u benessere, ellu sceglie di abbraccià i cambiamenti ch'ellu deve fà per assicurà una ripresa positiva - è durabile -.

"Perchè avè culpabilità o vergogna per qualcosa chì hè cumpletamente fora di u vostru cuntrollu cum'è a genetica?" dumanda Harper. "Queste sò e carte chì sò trattate è fate u megliu per gestisce qualsiasi cundizione chì avete".


In più di participà à a riabilitazione cardiaca è di rallentà lentamente in eserciziu, hà avutu à rifurmà radicalmente a so dieta. Prima di l'attacu di core, Harper era in una dieta Paleo, chì implica manghjà principalmente cibi ricchi di proteine ​​è ricchi di grassi.

"Ciò chì aghju realizatu dopu à u mo attaccu di core era chì a mo dieta mancava di equilibriu è hè per quessa ch'e sò ghjuntu cun u libru" The Super Carb Diet ", ricorda. "Si tratta di pudè appughjà u buttone di resettazione è uttene tutti i macronutrienti nantu à u vostru piattu - proteine, grassu è carboidrati".

Aiutendu l'altri sopravviventi di l'attacu di core

Ancu Harper hà trattatu a ricuperazione - è i cambiamenti necessarii à u so stilu di vita - cun piacè, ammette ch'ellu hè statu spaventatu quandu hà amparatu chì avè un attaccu di core vi mette in risicu aumentatu per un attaccu di core ripetutu.

In effetti, sicondu l'Associazione Americana di u Coru, u 20 per centu di i sopravviventi di l'attaccu di core di più di 45 anni sperimentanu un attaccu di core ripetutu in cinque anni. È di i 790.000 attacchi di core sperimentati in i Stati Uniti ogni annu, di quelli sò attacchi di core ripetuti.

Amparà sta realtà solu hà incuraghjitu ancu Harper à piglià u cuntrollu di u so corpu. "Ghjè in questu momentu chì aghju capitu chì avessi da fà tuttu è tuttu ciò chì i mo duttori m'anu dettu", dice.

Unu di quelli suggerimenti di u duttore era di piglià a medicazione Brilinta. Wexelman dice chì u medicamentu ferma l'arterie da u restituimentu è riduce a probabilità di futuri attacchi cardiaci.

"Sapemu chì Brilinta ùn hè micca una droga chì qualcunu pò piglià perchè pò causà sanguinamentu", dice Wexelman. "A raghjoni chì Bob hè un bonu candidatu per sta droga hè perchè hè un bellu paziente è chì e persone chì anu pigliatu queste droghe anu daveru bisognu à ascultà u so duttore chì li cura".

Mentre pigliò a Brilinta, Harper hà decisu di fà squadra cù u fabricatore di a droga, AstraZeneca, per aiutà à lancià una campagna d'educazione è di supportu per i sopravviventi di l'attaccu di core chjamati Survivors Have Heart. A campagna hè un cuncorsu di saggi chì vedrà cinque sopravvissuti à l'attaccu di core di tuttu u paese participà à un avvenimentu in New York à a fine di ferraghju per sensibilizà per i segni d'avvertimentu di attacchi di core ripetuti.

«Aghju scuntratu tante persone dapoi chì facianu questu è anu tutti una storia speciale è impurtante da cuntà. Hè bellu di dà li un sboccu per cuntà a so storia ", dice.

In parte di a campagna, Harper hà inventatu sei basi di sopravviventi per aiutà altre persone chì anu sperimentatu un attaccu di core affruntà e so paure è esse proattivi cù a so auto-cura - focalizendu nantu à a consapevolezza, oltre à a salute fisica è u trattamentu.

"Questu hè cusì persunale è cusì reale è organicu per mè, perchè sò cuntattatu da parechje persone chì volenu cunsiglii nantu à ciò chì facenu dopu avè avutu un attaccu di core", dice. "I Survivors Have Heart danu à e persone un locu è una cumunità per turnà per cunsiglii".

Una prospettiva rinuvata

Quantu induve u so a storia anderà da quì, Harper dice chì ùn hà micca prughjetti attuali di vultà à "U più grande perdente" dopu 17 stagioni. Per avà, aiutà l'altri à gestisce a so salute di u core è evità ripetuti attacchi di core piglia a priorità.

"Sentu chì a mo vita hà pigliatu una volta", dice. "Per avà, cù Survivors Have Heart, aghju un altru inseme d'ochji chì sò nantu à mè in cerca di guida è aiutu, è hè esattamente ciò chì vogliu esse capace di fà".

Pianifica ancu di difende l'impurtanza di amparà CPR è d'avè AED dispunibuli in i lochi publichi induve a ghjente si riunisce. "Queste cose m'anu aiutatu à salvà a mo vita - vogliu listessa per l'altri".

«Aghju passatu una crisa d'identità maiò quest'annu scorsu per avè da scopre novi punti di vendita in a mo vita, è ridefinì quale aghju pensatu di esse per sti 51 anni passati. Hè statu emotivu, difficiule è sfidante - ma vedu luce à a fine di u tunelu è mi sentu megliu cà mè ".

Posti Freschi

Trattà una ferita à u dito tagliatu, è quandu vede un duttore

Trattà una ferita à u dito tagliatu, è quandu vede un duttore

Di tutti i tippi di ferite à e dite, un tagliu o una ra chiatura di u dittu pò e e u tippu più cumunu di ferita à i diti in i zitelli. tu tipu di preghjudiziu pò accade din...
Ricunnoscendu i Sintomi di Diabete di Tipu 2

Ricunnoscendu i Sintomi di Diabete di Tipu 2

intomi di diabete di tippu 2U diabete di tippu 2 hè una malattia cronica chì pò fà chì u zuccherinu in angue (gluco iu) ia più altu di u normale. Parechje per one ù...