L'influenzatore Elly Mayday morse da un cancro di l'ovaru, dopu chì i medichi inizialmente anu rimissu i so sintomi
Cuntenutu
U mudellu pusitivu di u corpu è l'attivista Ashley Luther, più comunemente cunnisciutu cum'è Elly Mayday, hè mortu à l'età di 30 anni dopu una battaglia cù u cancheru di l'ovaru.
A so famiglia hà annunziatu a nutizia nant'à Instagram uni pochi di ghjorni fà in un post straziante.
"Ashley era una ragazza di campagna in core chì avia una passione per a vita chì era innegabile", anu scrittu in u post. "Hà sunniatu di fà un impattu nantu à a vita di e persone. Hà realizatu questu per mezu di a creazione di Elly Mayday chì li hà permessu di cunnesse cun voi tutti. U so sustegnu custante è l'amore di i so seguitori anu tenutu un postu particulare in u so core."
Mentre Luther era ben cunnisciutu cum'è attivista di positività di u corpu, quellu rolu di influenzatore andava oltre l'immagine di sè. Hè stata aperta nantu à cume i medici anu ignoratu i so sintomi dapoi anni prima di diagnosticallu ufficialmente cun u cancheru, allora hà cuminciatu à difende vigorosamente a salute di e donne. Ella disse chì sentia chì, se qualchissia a stava à sente, l'avianu pigliatu u so cancheru prima.
U viaghju di Luther hà iniziatu in u 2013 quandu hè andata in sala d'urgenza dopu avè sperimentatu un dolore straordinariu in u so spinu inferiore. I medichi licenu u so dulore, dicendu ch'ella avia bisognu di perdiri pesu è tuttu saria bè, secondu Ghjente. (Sapete chì i medichi femine sò megliu cà i documenti maschili?)
"U duttore m'hà dettu di travaglià u mo core", disse Ghjente in u 2015. "Simu minati d'esse più ghjovani, d'esse donne. Aghju cuminciatu à capì chì nimu m'hà da aiutà, salvu ch'e m'aiuti."
Trè altri viaghji ER dopu, Luther dice à a rivista chì sapia chì qualcosa ùn era micca ghjustu, cusì hà dumandatu à i so medichi di fà più teste. Trè anni dopu à u so primu viaghju à l'uspidale, una tomografia CT hà rivelatu ch'ella avia una cisti ovariana - è dopu una biopsia, hè stata ufficialmente diagnosticata cun cancru ovarianu di a fase 3.
Luther hà continuatu à mudellà mentre ella luttava contr'à u cancheru di l'ovaru è hè ancu apparsu in campagne dopu avè persu i so capelli à a chimioterapia è sottumessu à chirurgie chì anu lasciatu u so corpu cù cicatrici.
Ancu prima di u so diagnosticu, Luther hà fattu un puntu di sfida à i stereotipi. Hè stata cunsiderata unu di i primi mudelli di curva à entre in i riflettori è hà lanciatu una carriera riesciuta malgradu chì l'avianu dettu ch'ella ùn seria più cà un mudellu pin-up per via di a so dimensione è di a so altezza. Ella hà adupratu quella sperienza per incuragisce e donne à abbraccià i so corpi cume sò è ignoranu l'odi.
Luther hà subitu parechje chirurgie è chimio. È per un pezzu, u so cancheru paria esse in remissione. Ma in u 2017, hè vultatu è dopu à un'altra longa, dura battaglia, hà finalmente pigliatu a so vita.
Sfortunatamente, l'esperienza di Luther ùn hè micca un incidente stand-alone. Ci sò, benintesa, i stereotipi seculari nantu à chì e donne sò "isteriche" o "drammatiche" quandu si tratta di dolore - ma alcune di quelle equivocazioni si tenenu sempre oghje, ancu in ospedali è cliniche.
Casu in puntu: E ricerche mostranu chì e donne sò più propensi à l'omi chì esse dichjaratu chì u so dulore hè psicosomaticu, o influenzatu da una sorta di prublema emotivu sottostante. Micca solu què, ma i medici è l'infermieri prescrivenu menu medicamentu per u dolore à e donne chè l'omi dopu a chirurgia, ancu se e donne riportanu livelli di dolore più frequenti è severi.
Just recentemente, l'attrice Selma Blair, chì hà a sclerosi multipla (MS), hà dettu chì i medichi ùn anu micca pigliatu i so sintomi in seriu per anni prima di u so diagnosticu. Piantò lacrime di gioia quand'elli li dicenu infine ciò chì ùn li passava.
Hè per quessa chì era cusì impurtante per Luther d'incuragisce e donne à difende a so propria salute è parlà quandu sanu chì qualcosa ùn va micca bè cù u so corpu.
In u so ultimu postu prima di a so morte, dice chì ella "hà sempre cercatu l'occasione d'aiutà a ghjente", è si hè rivelatu chì a so opportunità di fà cusì era di sparte a so battaglia di u cancheru è e so sperienze chì l'anu purtata.
"A mo scelta per esse publicu è pruvà à sparte a mo forza era imminente", hà scrittu. "Aiutà hè cumu ghjustificu chì u mo tempu quì sia ben passatu. Sò furtunatu d'avè pussutu cumbinallu cù a divertente carriera di mudelisimu, perchè sò ancu eiu assai (hah senza surpresa). Apprezzu tutti quelli chì mi facenu sapè Aghju fattu a differenza, cù i mo cunsiglii, a mo spartera, e mo foto è solu u mo approcciu generale à una situazione vera dura ".