Chì pò esse unghie gialle è chì fà
Cuntenutu
- 1. Carenza in vitamine è minerali
- 2. Tigna per unghie
- 3. Invechjate
- 4. Utilizazione di vernice
- 5. A psoriasis di e unghje
Unghie ingiallite pò esse u risultatu di l'anzianu o l'usu di certi prudutti nantu à e unghie, tuttavia, pò ancu esse un segnu di qualchì prublema di salute, cume infezioni, carenze nutrizionali o psoriasi, per esempiu, chì devenu esse trattati.
E cause più cumuni chì ponu esse a fonte di unghie gialle sò:
1. Carenza in vitamine è minerali
Cum'è cù altre strutture di u corpu, certe carenze nutrizionali ponu rende e unghie più fragili, fragili è scolorite. Unghie giallastre ponu esse u risultatu di una mancanza di antiossidanti, cume a vitamina A è a vitamina C.
Cosa da fà: L'ideale per mantene un corpu sanu è evità carenze nutrizionali, hè di fà una dieta equilibrata, ricca di vitamine è minerali. Inoltre, pudete ancu piglià un supplementu di vitamina per almenu 3 mesi.
2. Tigna per unghie
A microsi di unghie, cunnisciuta ancu cum'è onicomicosi, hè un'infezzione causata da funghi, chì causanu cambiamenti in u culore, a forma è a struttura di l'ungla, lascendula più spessa, deformata è giallastra. U fungu di e unghje pò esse trasmessu in piscine o bagni publichi, quandu a persona cammina scalza, o quandu si sparte materiale di manicure, per esempiu.
Cosa da fà:u trattamentu di a tigna di u unghje pò esse fattu cù smalti antifungali o rimedi antifungali orali prescritti da u dermatistu. Vede di più nantu à u trattamentu di a tigna per unghie.
3. Invechjate
Quandu a persona invechja, e unghie ponu diventà più deboli è cambià u so culore, diventendu leggermente gialli. Questu hè un prucessu naturale di invecchiamento è ùn significa micca chì a persona hà prublemi di salute.
Cosa da fà: l'applicazione di perossidu d'idrogenu à e unghie hè una bella opzione per rende li più leggeri. Inoltre, per rendeli più forti, pudete ancu applicà un smaltu di rinfurzamentu.
4. Utilizazione di vernice
L'usu frequente di smalti, in particulare in culori forti, cum'è u rossu o l'aranciu, per esempiu, pò trasfurmà e unghie in giallu dopu un periodu d'usu.
Cosa da fà: per impedisce chì i chiodi diventinu gialli cù l'usu di smalti, a persona pò piglià una pausa, senza pinghje e so unghje per qualchì tempu, o aduprà un smaltu prutittivu prima d'applicà u culore.
5. A psoriasis di e unghje
A psoriasi di e unghie, cunnisciuta ancu cum'è psoriasis di e unghie, si verifica quandu e cellule di difesa di u corpu attaccanu e unghie, lascianduli ondulate, deformate, fragili, spesse è macchiate.
Cosa da fà: ancu se a psoriasis ùn hà cure, l'apparizione di e unghie pò esse migliurata cù l'usu di smalti è unguenti cù sostanze chì cuntenenu clobetasol è vitamina D. Inoltre, alcuni trattamenti ponu esse effettuati in casa, cume l'idratazione di e unghie è u mantenimentu di una dieta riccu in omega 3, cum'è u linu, u salmone è u tonu. Amparate più nantu à u trattamentu.
Ancu s'ellu hè più raru, e unghie giallastre ponu ancu esse un segnu chì a persona soffre di diabete o di prublemi di tiroide è, in questi casi, se altri sintomi caratteristici di queste malattie apparsu, hè impurtante andà à u duttore, per fà un diagnosticu .