Chì pò esse i pois nantu à a faccia di u zitellu è chì fà
Cuntenutu
E palline nantu à u visu di u criaturu apparenzanu di solitu in cunsequenza di calore eccessivu è sudore, è sta situazione hè cunnisciuta cum'è eruzione cutanea, chì ùn richiede micca un trattamentu specificu. Inoltre, altre situazioni chì ponu purtà à l'apparizione di pellet nantu à a faccia di u zitellu sò u milium è l'acne neonatali, chì ancu ùn ponenu micca un risicu per a salute di u zitellu.
Tuttavia, quandu u zitellu hà piccule palline in faccia è in corpu chì pruriscenu assai è sò assuciati à altri sintomi, hè impurtante chì u zitellu sia purtatu à u pediatra per esse valutatu è u trattamentu più adattu pò esse indicatu.
I principali cause di gonfiore nantu à a faccia di u zitellu sò:
1. Brotoeja
L'eruzione cutanea hè una causa assai cumuna di pellet nantu à a faccia di u zitellu, è pò ancu cumparisce in u spinu, u collu è u troncu. L'eruzione nasce in cunsequenza di eccessu di calore è sudore, perchè e ghiandole sudoripare di u corpu sò pocu sviluppate è ponu esse facilmente bluccate, in modu chì u zitellu ùn sia capace di eliminà u sudore.
I pellet di u spinoso tendenu à pruritu è causanu brusgiature, chì ponu esse abbastanza scomodi per u zitellu è, dunque, hè impurtante chì e misure sò prese per aiutà à alleviare i sintomi è prevene i germogli.
Cosa da fà: hè impurtante evità di mette panni assai caldi per u zitellu, dendu preferenza à i panni di cuttone, è bagnassi cù acqua calda o fredda cun un sapone neutru, permettendu à a pelle di asciugà naturale, soprattuttu d'estate. Scuprite più cunsiglii per riduce i germogli di zitelli.
2. Acne neonatale
L'acne neonatale nasce in cunsequenza di u scambiu di ormoni trà a mamma è u criaturu durante a gravidanza, favurendu l'apparizione di piccule palline nantu à a faccia di u criaturu, u più spessu nantu à a fronte è a testa di u criaturu, dighjà u primu mese dopu a nascita.
Cosa da fà: l'acne neonatale ùn hà micca bisognu di trattamentu specificu, postu chì sparisce cù u tempu, però hè impurtante chì u zitellu sia purtatu à u pediatricu per chì a cura più adatta possa esse indicata per facilità l'eliminazione di l'acne. Alcune di l'indicazioni sò di lavà a faccia di u zitellu cù sapone à pH neutru è di vestitelu cù vestiti di cuttuni sciolti, postu chì u calore pò ancu favurisce l'apparizione di acne è eruzioni cutanee.
3. Milium
U milium di u criaturu, chjamatu ancu milium neonatale, currisponde à piccule palline bianche o giallastre chì ponu apparisce nantu à a faccia di u criaturu, specialmente nantu à u nasu è e guance. U Milium pò cumparisce in cunsequenza di l'esposizione di u zitellu à u sole, esse una cunsequenza di un episodiu di frebba o accade per via di a ritenzione di grassu in u stratu di pelle di u zitellu.
Cosa da fà: u milium neonatale di solitu sparisce dopu à uni pochi di ghjorni senza avè bisognu di trattamentu specificu. Tuttavia, u pediatra pò raccomandà l'usu di alcuni unguenti o creme per aiutà à eliminà u miliu più rapidamente.
4. Varicella
A varicella, cunnisciuta ancu cù a varicella, hè una malattia infettiva causata da virus in cui u zitellu pò avè parechje palle rosse nantu à a faccia è u corpu, chì prurite assai è sò abbastanza scomodi, in più di chì ci pò ancu esse febbre, pianghje faciule. è irritabilità. Eccu cumu identificà a varicella in u vostru zitellu.
Cosa da fà: u trattamentu hà per scopu di alleviare i sintomi, è l'usu di medicazione per alleviare u pruritu pò esse raccomandatu da u pediatra. Inoltre, hè ancu cunsigliatu di passà un asciugamanu cù acqua fredda in i lochi induve site u più irritatu è tagliate e unghie di u zitellu, impediscendulu di graffià è di fà sbuccà e bolle.