Boswellia (incensu indianu)
Cuntenutu
- Ciò chì dice a ricerca
- Cumu funziona boswellia
- Nantu à OA
- In RA
- In IBD
- Nantu à l'asma
- Nantu à u cancheru
- Dose
- Effetti secondari
Panoramica
Boswellia, cunnisciutu ancu cum'è incensu indianu, hè un estrattu di erbe pigliatu da u Boswellia serrata arburu.
A resina fatta da u strattu di boswellia hè aduprata dapoi seculi in a medicina populare asiatica è africana. Si crede per trattà malatie infiammatorie croniche è ancu una serie di altre condizioni di salute. Boswellia hè dispunibule cum'è resina, pillola o crema.
Ciò chì dice a ricerca
I studii mostranu chì boswellia pò riduce l'infiammazione è pò esse utile per trattà e seguenti condizioni:
- osteoartrite (OA)
- artrite reumatoide (RA)
- asma
- malatia infiammatoria di l'intestione (IBD)
Perchè boswellia hè un antiinflamatori efficace, pò esse un antidolorificu efficace è pò prevene a perdita di cartilagine. Alcuni studii anu trovu chì pò ancu esse utile in u trattamentu di certi tumori, cume a leucemia è u cancheru di u senu.
Boswellia pò interagisce è diminuisce l'effetti di i farmaci antiinflamatori. Parlate cù u vostru duttore prima di usà prudutti boswellia, sopratuttu se pigliate altre medicazione per trattà l'infiammazione.
Cumu funziona boswellia
Alcune ricerche mostranu chì l'acidu boswellicu pò impedisce a furmazione di leucotrieni in u corpu. I leucotrieni sò molecule chì sò state identificate cum'è una causa di infiammazione. Puderanu attivà sintomi d'asma.
Quattru acidi in resina boswellia cuntribuiscenu à e proprietà antiinflamatorie di l'erba. Questi acidi inibiscenu a 5-lipossigenasi (5-LO), un enzima chì produce leucotriene. L'acidu Acetil-11-ceto-β-boswellicu (AKBA) hè pensatu per esse u più putente di i quattru acidi boswellici. Tuttavia, altre ricerche suggerenu chì altri acidi boswellici sò responsabili di e prupietà antiinfiammatorie di l'erba.
I prudutti Boswellia sò generalmente valutati nantu à a so concentrazione di acidi boswellici.
Nantu à OA
Parechji studii di l'effettu di boswellia nantu à OA anu trovu chì hè efficace in u trattamentu di u dolore OA è di l'infiammazione.
Un studiu di u 2003 publicatu in a rivistaFitomedicina hà trovu chì tutte e 30 persone cun dolore à u ghjinochju OA chì anu ricevutu boswellia anu riportatu una diminuzione di u dolore à u ghjinochju. Anu segnalatu ancu un aumentu di a flessione di u ghjinochju è quantu pudianu camminà.
Studi più recenti sustenenu l'usu continuu di boswellia per OA.
Un altru studiu, finanziatu da una sucietà di pruduzzione boswellia, hà trovu chì aumentà a dosa di estrattu di boswellia arricchitu hà purtatu à una crescita di a capacità fisica. U dulore à u ghjinochju OA hè diminuitu dopu à 90 ghjorni cù u pruduttu boswellia, paragunatu à una dosa minima è un placebo. Aiutò ancu à riduce i livelli di un enzima degradante di a cartilagine.
In RA
Studii nantu à l'utilità di boswellia in u trattamentu RA anu mostratu risultati misti. Un studiu più vechju publicatu in u Revista di Reumatologia hà trovu chì boswellia aiuta à riduce u gonfiore di l'articulu RA. Alcune ricerche suggerenu chì a boswellia pò interferisce cù u prucessu autoimmune, chì ne renderebbe una terapia efficace per a RA. A ricerca ulteriore sustene e pruprietà anti-infiammatorie è di bilanciamentu immune efficace.
In IBD
A causa di e proprietà antiinflamatorie di l'erba, a boswellia pò esse efficace in u trattamentu di malatie infiammatorie di l'intestini cum'è a malattia di Crohn è a colite ulcerosa (UC).
Un studiu di u 2001 hà paragunatu H15, un estrattu speciale di boswellia, à a mesalamina anti-infiammatoria di prescrizione (Apriso, Asacol HD). Hà dimustratu chì l'estrazzione di boswellia pò esse efficace in u trattamentu di a malatia di Crohn.
Parechji anu trovu chì l'erba puderia esse efficace in u trattamentu di UC ancu. Avemu solu cuminciatu à capisce cumu l'effetti antiinflamatori è immune-equilibranti di boswellia ponu migliurà a salute di un intestinu infiammatu.
Nantu à l'asma
Boswellia pò ghjucà un rolu in a riduzzione di leucotrieni, chì face chì i musculi bronchiali si contrinu. Unu di l'effetti di l'erba nantu à l'asma bronchiale hà trovu chì e persone chì anu pigliatu boswellia anu sperimentatu una diminuzione di i sintomi di l'asma è di l'indicatori. Questa mostra chì l'erba puderia ghjucà un rolu impurtante in u trattamentu di l'asma bronchiale. A ricerca cuntinua è hà dimustratu e pruprietà di bilanciu immune pusitivu di boswellia pò aiutà a reazione eccessiva à l'allergeni ambientali chì accade in l'asma.
Nantu à u cancheru
L'acidi Boswellici agiscenu in parechje manere chì ponu inibisce a crescita di u cancheru. L'acidi Boswellici sò stati dimustrati per prevene chì certi enzimi affettanu negativamente l'ADN.
I studii anu trovu ancu chì boswellia pò luttà contr'à e cellule avanzate di u cancheru di u senu, è pò limità a diffusione di leucemia maligna è di cellule tumorali cerebrali. Un altru studiu hà mostratu chì l'acidi boswellici sò efficaci in a suppressione di l'invasione di e cellule di u cancer pancreaticu. I studii continuanu è l'attività anti-cancru di boswellia diventa megliu capita.
Dose
I prudutti Boswellia ponu differisce assai.Seguitate l'istruzzioni di u fabricatore, è ricurdate di parlà cù u vostru duttore prima di usà una terapia di erbe.
E linee guida di dosificazione generale suggerenu di piglià 300-500 milligrammi (mg) per bocca duie à trè volte à ghjornu. U dosaje pò esse necessariu per esse più altu per IBD.
A Fundazioni per l'Artrite suggerisce 300-400 mg trè volte à ghjornu di un pruduttu chì cuntene 60 per centu di acidi boswellici.
Effetti secondari
Boswellia pò stimulà u flussu di sangue in l'utru è in a pelvis. Pò accelerà u flussu menstruale è pò induce l'aborti in donne incinte.
Altri effetti pussibuli di u boswellia include:
- nausea
- reflux acidu
- diarrea
- eruzioni cutanee
L'estratti di Boswellia pò ancu interagisce cù medicazione, cumpresu ibuprofen, aspirina, è altri antiinflamatori non-steroidali (AINE).