A nova App Cancer di Senu Aiuta à Cunnessu i Surviventi è Quelli chì Passanu per u Trattamentu
Cuntenutu
- Crea a vostra propria cumunità
- Sentite incuraghjitu à parlà
- Sceglite è fora di a discussione di gruppu
- Informatevi cù articuli di bona reputazione
- Aduprà cun facilità
Trè donne spartenu e so sperienze aduprendu a nova app di Healthline per quelli chì campanu cù u cancheru di u senu.
Crea a vostra propria cumunità
L'app BCH vi cunforma cù membri di a cumunità ogni ghjornu à 12 ore. Ora Standard di u Pacificu. Pudete ancu sfogliare i profili di i membri è dumandà di currisponde istantaneamente. Se qualchissia vole mette in ballu cun voi, site infurmatu subitu. Una volta cunnessi, i membri ponu mandà missaghji è sparte foto.
"Tanti gruppi di supportu per u cancheru di u senu piglianu un longu periudu [di] tempu per cunnettavvi cù altri sopravvissuti, o vi cunnettanu secondu ciò chì credenu funzionerà. Mi piace chì questu hè un algoritmu di app piuttostu chì una persona chì faci a "corrispondenza" ", dice Hart.
"Ùn avemu micca bisognu di navigà un situ web per u cancheru di u senu è truvà i gruppi di supportu o iscriviti per i gruppi di supportu chì forse [anu] digià principiatu. Avemu solu avè a nostra piazza è qualcunu à parlà tutte e volte chì avemu bisognu / vulemu ", dice.
Hart, una donna nera chì si identifica cum'è strana, apprezza ancu l'occasione di cunnessione cù una pletora d'identità di genere.
"Troppu spessu, i sopravviventi di u cancheru di u senu sò marcati cum'è donne cisgender, è hè impurtante micca solu ricunnosce chì u cancheru di u senu accade à parechje identità, ma chì crea ancu un spaziu per e persone di varie identità per cunnesse", dice Hart.
Sentite incuraghjitu à parlà
Quandu truvate partite chì si adattanu, l'app BCH facilita a conversazione furnendu rompitori di ghiaccio per risponde.
"Allora se ùn sapete micca chì dì, pudete solu risponde [e dumande] o ignurallu è ghjustu salutà", spiega Silberman.
Per Anna Crollman, chì hà ricevutu un diagnosticu di cancheru di u senu in u 2015, pudè persunalizà quelle dumande aghjusta un toccu persunale.
"A mo parte preferita di l'imbarcu era di selezziunà" Chì nutrisce a vostra anima? "Questu mi hà fattu sentì cum'è più di una persona è menu di solu un paziente", dice.
L'applicazione vi notifica ancu quandu site menzionatu in una conversazione, cusì pudete impegnà è mantene l'interazione in corso.
"Hè statu bellu di pudè parlà cù novi persone cù a mo malatia chì anu sperimentatu ciò ch'e aghju è aiutalli, è ancu avè un locu induve possu aiutà aiutu se necessariu", dice Silberman.
Hart nota chì avè a pussibilità di assucià spessu cù e persone assicura chì truverete à qualchissia per parlà.
"Hè impurtante ancu di nutà chì solu perchè e persone anu spartutu sperienze di cancheru di u senu di gradi diversi, ùn significa micca chì si cunnettanu. Ogni sperienza di l'individuu di u cancheru di u senu [deve] ancu esse onorata. Ùn ci hè nimu per tutti », dice ella.
Sceglite è fora di a discussione di gruppu
Per quelli chì preferenu impegnassi in un gruppu piuttostu chè cunversazioni individuali, l'applicazione furnisce discussioni di gruppu ogni ghjornu di a settimana, guidata da una guida BCH. I temi trattati includenu u trattamentu, u modu di vita, a carriera, e relazioni, di novu diagnosticatu, è a vita cù a tappa 4.
"Mi piace assai a sezzione di gruppi di l'app", dice Crollman. «A parte chì trovu particularmente utile hè a guida chì mantene a cunservazione, risponde à e dumande è impegna i participanti. Mi hà aiutatu à sente mi assai benvenutu è stimatu in e cunversazioni. Cum'è sopravvissutu uni pochi d'anni fora di u trattamentu, era gratificante di sente chì puderia cuntribuisce insight è sustegnu à e donne appena diagnosticate in a discussione ".
Silberman indica chì avè una piccula quantità di opzioni di gruppu impedisce à e scelte di diventà schiacciante.
"A maiò parte di ciò chì ci vole à parlà hè cupartu in ciò chì ci hè", dice ella, aghjunghjendu chì campà cù a tappa 4 hè u so gruppu preferitu. "Avemu bisognu di un locu per parlà di i nostri prublemi, perchè sò cusì sfarenti chè in u stadiu iniziale."
"Ghjustu sta mane aghju avutu una cunversazione nantu à una donna chì l'amichi ùn vulianu micca parlà di a so sperienza di u cancheru dopu un annu", dice Silberman. "E persone in a nostra vita ùn ponu micca esse accusati chì ùn volenu micca sente parlà di u cancheru per sempre. Nisunu di noi averia mancu, pensu. Dunque hè cruciale chì avessimu un locu per discute lu senza incaricà l'altri ".
Una volta entratu in un gruppu, ùn site micca impegnatu in questu. Pudete lascià à ogni mumentu.
«Aviu fattu parte di parechji gruppi di supportu di Facebook, è mi cunnettava è vidia nantu à u mo filu di nutizie chì a ghjente era morta. Eru novu per i gruppi, dunque ùn aghju avutu alcuna cunnessione cù a ghjente necessariamente, ma hè statu scatenante per esse solu inundatu cù a ghjente chì more ", ricorda Hart. "Mi piace chì l'app sia qualcosa chì possu optà invece di vede solu [sempre] tuttu u tempu."
Hart gravita soprattuttu versu u gruppu "stilu di vita" in l'app BCH, perchè ella hè interessata à avè un criaturu in un prossimu avvene.
"Parlà cù a ghjente di stu prucessu in un ambiente di gruppu seria utile. Saria bellu di parlà à a ghjente nantu à chì opzioni anu pigliatu o stanu guardendu, [è] cumu si facenu fronte à modi alternativi per allattà ", dice Hart.
Informatevi cù articuli di bona reputazione
Quandu ùn site micca in umore per impegnà cù i membri di l'applicazione, pudete sedersi è leghje l'articuli relativi à u stilu di vita è à e nutizie di u cancheru di u senu, riveduti da i prufessiunali medichi di Healthline.
In una tabulazione designata, navigate l'articuli nantu à u diagnosticu, a cirurgia è l'opzioni di trattamentu. Esplora i prucessi clinichi è l'ultime ricerche di u cancheru di u senu. Truvate manere di nutre u vostru corpu per mezu di benessere, autocura è salute mentale. In più, leghjite storie persunali è testimunianze di i sopravviventi di u cancheru di u senu nantu à i so viaghji.
"Cù un clic, pudete leghje l'articuli chì vi tenenu aggiornatu cù ciò chì accade in [u] mondu di u cancheru", dice Silberman.
Per esempiu, Crollman dice ch'ella hè stata capace di truvà storie, contenuti di blog, è articuli scientifichi nantu à un studiu di fibra di fagioli in quantu à u cancheru di u senu, è ancu un post di blog scrittu da un superstite di u cancheru di u senu chì detalla a so sperienza persunale.
"Mi hè piaciutu chì l'articulu informativu avia credenziali chì mostranu ch'ellu era verificatu da fatti, è era chjaru chì ci era dati scentifichi per sustene l'infurmazioni mostrate. In un'epica di tale disinformazione, hè putente avè una fonte fidata per l'infurmazioni sanitarie, è ancu i pezzi più persunali relatabili nantu à l'aspetti emotivi di a malattia ", dice Crollman.
Aduprà cun facilità
L'app BCH hè stata dinò cuncipita per fà più faciule a navigazione.
"Mi piace l'app Healthline per u so design simplificatu è a facilità d'usu. Puderaghju accede facilmente à u mo telefunu è ùn aghju micca da fà un impegnu maiò per l'usu ", dice Crollman.
Silberman accetta, rimarcendu chì l'applicazione hà pigliatu solu pochi secondi per scaricà è hè stata simplice per cumincià à aduprà.
«Ùn ci era nunda da amparà, veramente. Pensu chì qualcunu puderia capì, hè cusì bè cuncipitu ", dice.
Hè esattamente l'intenzione di l'app: un strumentu chì pò esse facilmente adupratu da tutte e persone chì facenu u cancheru di u senu.
"À questu puntu, a cumunità [u cancheru di u senu] lotta sempre per truvà e risorse chì necessitanu tuttu in un locu è cunnette cù l'altri sopravviventi vicinu à elli è quelli luntani chì spartenu esperienze simili", dice Crollman. "Questu hà u putenziale di sparghje cum'è un spaziu di cullaburazione trà l'urganizazioni dinò - una piattaforma per cunnette i sopravviventi cun preziose informazioni, risorse, supportu finanziariu, è ancu strumenti di navigazione per u cancheru".
Cathy Cassata hè un scrittore freelance specializatu in storie intornu à a salute, a salute mentale è u comportamentu umanu. Hà un sapè fà per scrive cun emozione è cunnessione cù i lettori in un modu perspicace è impegnativu. Leghjite più di u so travagliu quì.