Trattamentu di bromidrosi per eliminà l'odore di u pede è ce-cê
Cuntenutu
A bromidrosi hè una cundizione chì provoca un cattivu odore in u corpu, di solitu in l'ascelle, popularmente cunnisciutu cum'è cê-cê, in a sola di i pedi, cunnisciuta cum'è odore di u pede, o in l'inguine. Stu cattivu odore nasce per via di a pruduzzione di sudore da e ghiandole chjamate apocrine, assai cuncintrate in queste regione, chì favurisce a multiplicazione di batteri è provoca un odore spiacevule.
Queste ghiandole chì producenu sudore puzzulente apparisce in a prima adolescenza, intornu à 8 à 14 anni, è ci sò persone chì anu un numeru più altu è, dunque, queste persone anu un odore spiacevule più intensu.
Per trattà a bromidrosi, ci sò opzioni cume toglie i capelli da a regione, evitendu vestiti ripetuti è aduprendu deodoranti di lunga durata, chì diminuiscenu a produzzione di sudore. Inoltre, in i casi necessarii, l'usu di unguenti antibiotici, cum'è Clindamicina, pò esse prescrittu da u duttore, o ancu trattamentu cù chirurgia o laser per diminuisce e ghiandole apocrine.
Cumu trattà
A bromidrosi hè curabile, è per trattalla in modu efficace, hè necessariu riduce a quantità di batteri nantu à a pelle, chì i batteri sò responsabili di a fermentazione di secrezioni chì producenu u cattivu odore, preferibilmente cù metudi guidati da u dermatologu.
Una bona opzione hè di aduprà saponi antisettici o antibatterici. In i casi induve a bromidrosi hè una cunsequenza di sudorazione eccessiva, pò ancu esse necessariu aduprà antiperspiranti o deodoranti antiperspiranti, cum'è quelli chì cuntenenu alluminiu, per diminuisce a pruduzzione di sudore da e ghiandole è evità u cattivu odore.
Scuprite alcuni modi naturali per luttà contr'à l'odore di l'armi in questu video:
In i casi i più gravi, induve nimu di i prudutti mostra i risultati previsti, u duttore pò prescrive l'usu di antibiotici in unguentu, cum'è Clindamicina o Eritromicina, chì pò fà calà a pupulazione di batteri in a regione colpita. Tuttavia, questi prudutti devenu esse aduprati solu in ultima istanza perchè ponu causà batteri per creà resistenza, rendenduli più difficiuli da eliminà.
Un'altra bona opzione per e persone chì sudanu assai hè di fà prucedure chì ponu diminuì u numeru di glàndule sudorose, cume chirurgia di rimozione di ghiandole o trattamentu laser, chì devenu esse indicatu da u dermatologu dopu chì l'alternative precedenti ùn sianu stati efficaci.
Cosa da fà per evità
Alcuni modi semplici per cuntrullà u prublema di bromidrosi sò di aduprà tecniche naturali chì riducenu i batteri in e zone di più grande pruduzzione di sudore, cume:
- Lavate a pelle ogni ghjornu, sapunendu bè l'area di i pedi, ascelle o inguine;
- Asciucate bè a pelle dopu à u bagnu, soprattuttu trà e dite è sottu à e pieghje di a pelle;
- Lavate sempre bè i panni è evitate di ripete li;
- Eliminate i capelli da e regioni cum'è ascelle è inguine, chì sò responsabili di accumulà sporcizia è sudore;
- Preferite aduprà vestiti di cuttone, più freschi è micca troppu stretti;
- Cambia ogni ghjornu calzetti è mutanni;
- Aduprate spray anti-transpiranti o antibatterichi o talc per i pedi;
- Purtate scarpi aperti quandu hè pussibule.
Inoltre, un altru tippu assai impurtante hè di mantene e regioni cù u peghju odore libere di capelli, chì i capelli facilitanu l'accumulazione di sporcizia è batteri, intensificendu l'odore. Tuttavia, se queste tecniche ùn miglioranu micca l'odore di u sudore, hè raccomandatu di cunsultà un dermatologu per cumincià à aduprà alcuni prudutti chì aiutanu à riduce a quantità di sudore è, dunque, evità l'odore spiacevule.
Scuprite più cunsiglii naturali nantu à cumu eliminà l'odore di sudore è nantu à i rimedii casani per trattà l'odore di u pede.