Calciferolu
Cuntenutu
- Indicazioni Calciferol
- Prezzo Calciferol
- Effetti Side di Calciferol
- Contraindicazioni per u Calciferol
- Indicazioni per l'usu di Calciferol
U calciferolu hè a sustanza attiva in una medicina derivata da a vitamina D2.
Questa medicina per usu orale hè indicata per u trattamentu di e persone cun carenza di sta vitamina in u corpu è per u trattamentu di l'ipoparatiroidismu è di u rachitismu.
U calciferol agisce regulendu i livelli di calciu è di fosforu in u corpu, postu chì prumove una maggiore assorbimentu intestinale di queste sostanze.
Indicazioni Calciferol
Ipofosfatemia familiare; ipoparatiroidisimu familiale; rachitismu resistente à a vitamina D; rachitismu dipendente da vitamina D
Prezzo Calciferol
Una scatula di 10 ml chì hà u Calciferol cum'è sustanza attiva pò custà trà 6 è 33 reai.
Effetti Side di Calciferol
Aritmia cardiaca; ataxia (mancanza di coordinazione musculare); pressione sanguigna aumentata; aumentu quantità di urina; aumentu di calciu in l'urina; aumentu di calciu in u sangue; aumentu di fòsforu in u sangue; bocca secca; calcificazione di tissuti molli (cumpresu u core); cunghjuntivitis; prurito; stinimentu; cunvulsione; nasu chì curria; demineralizazione di l'osse; diminuite u desideriu sessuale; diarrea; dulore à l'osse; cefalà; dulore musculare; debbulezza; frebba; mancanza d'appetite; prublemi renali; gustu di metallu in bocca; irritabilità; nausea; prisenza di albumina in l'urina; psicosi; sensibilità à a luce; sonnolenza; marei; vomitu; sunendu in l'arechje.
Contraindicazioni per u Calciferol
Risicu di gravidanza C; donne chì allattanu; gran quantità di calciu in u corpu; gran quantità di vitamina D in u corpu; Hipersensibilità à qualsiasi cumpunenti di a formula.
Indicazioni per l'usu di Calciferol
Usu orale
Adulti
- Raquitismo (resistente à a vitamina D): Amministra da 12.000 à 150.000 IU ogni ghjornu.
- Rachitismu (dipende da a vitamina D): Amministra da 10.000 à 60.000 IU ogni ghjornu.
- Ipoparatiroidismu: Amministra da 50.000 à 150.000 IU ogni ghjornu. Ipofosfatemia familiare: Amministrà 50.000 à 100.000 IU ogni ghjornu.