Cume Identificà è Guarisce Tendinite Calcare

Cuntenutu
- Cumu identificà una calcificazione in u tendinu
- Cumu trattà a tendinite calcificata
- Fisioterapia per tendinite calcificata
A tendinite calcaria si faci quandu ci hè una deposizione di picculi cristalli di calciu in un tendinu. Questa calcificazione pò sparisce da sola, senza a necessità di trattamentu, ma quandu questu ùn accade micca, l'ultrasu in fisioterapia pò eliminà i depositi di calciu, senza bisognu di chirurgia in a maiò parte di i casi.
Ùn si sà ancu esattamente perchè si forma sta calcificazione, ma a teoria a più accettata hè chì si forma per via di a diminuzione di sangue chì ghjunghje à u tendinu infiammatu, cù una deposizione di sali di calciu quì. Cambiamenti in u metabolismu di a tiroide è di l'estrogeni ponu ancu favurisce a so furmazione.
Di solitu si forma dopu à l'età di 40 anni è hè più cumunu in e donne, è ancu se pò cumparisce solu da una parte di u corpu, pò ancu influenzà tramindui à tempu. Unu di i tendini più affettati hè u tendinu di u supraspinatus, cum'è mostratu in l'immagine sopra, ma a manchetta di i rotatori di a spalla hè ancu assai affettata.
Cumu identificà una calcificazione in u tendinu
L'unicu modu per pudè identificà una calcificazione in un tendinu hè attraversu esami di imaging. A radiografia ùn deve micca mustrà u tendinu, in ogni casu, in casu di calcificazione, si pò vede una piccula zona bianchiccia in u locu induve s'hè furmata.
Quandu si palpa u tendinu, a persona deve sente qualchì dulore, ma ùn hè micca pussibule di dichjarà chì ci sia calcificazione solu per via di u dulore è dunque un esame di maghjina pò esse utile, ancu s'ellu ùn hè di solitu dumandatu solu per via di stu suspettu.
Cumu trattà a tendinite calcificata
Spessu, a tendinite calcaree cura da sola perchè ci hè una remissione spontanea di a deposizione ossea, tuttavia, ùn si sà quandu accade è dunque ogni volta chì a persona hà sintomi, deve sottumessu trattamentu cù poche sessioni di fisioterapia, spessu aduprendu u elettroterapia, per riduce l'infiammazione è u dolore in i tessuti circundanti. L'ultrasu hè ancu capace di riduce a calcificazione, cù risultati eccellenti.
Antidolorifici è antiinflamatori in pillule o unguenti ponu ancu aiutà à luttà contr'à u dolore ma in i casi più difficiuli, quandu nisun trattamentu porta un sollievu di sintomi, a chirurgia di artroscopia pò esse indicata. Sta cirurgia cunsiste à rascà u situ calcificatu, eliminendu cumpletamente a calcificazione. Infiltrazioni cù anestetichi è corticosteroidi sò ancu indicati per alleviare immediatamente u dolore, ma ponu esse effettuate solu 1 à 2 volte à l'annu.
Eccu alcuni trucchi rapidi per luttà contr'à u dolore in u video seguente:
Fisioterapia per tendinite calcificata
In fisioterapia, TENS è ultrasound sò indicati per u cuntrollu di u dolore ancu se ùn si sà ancu esattamente cumu l'ultrasound agisce nantu à a riassorbzione di calciu depositu, aumenta a temperatura di u situ è u flussu di sangue, facilitendu a rimozione di i depositi di calciu.
Esercizii cum'è allungamentu è rinfurzamentu musculu cù bande elastiche cum'è Theraband sò indicati è tecniche di manipulazione cumuna. L'esercizii di pendulum sò strategie eccellenti per diminuisce u dolore è mantene l'integrità di a capsula impedendu a pusizione di prutezzione di e spalle, chì genera più dolore è limita u muvimentu.
U riposu di u membru affettu hè indicatu quandu ci hè u dulore è un muvimentu limitatu è dunque ogni volta chì hè pussibule, evite di tene oggetti pesanti cù u bracciu influenzatu. Tuttavia, ùn ci hè micca bisognu di riposu assolutu è dunque l'usu di una fionda ùn hè micca raccomandatu perchè hè impurtante di mantene un pocu di muvimentu per mantene a produzzione di fluidu sinoviale chì irrigheghja l'articulazione.