Ipocalcemia (malattia da carenza di calciu)
Cuntenutu
- Chì causa l'ipocalcemia?
- Chì sò i sintomi di l'ipocalcemia?
- Cumu hè diagnosticata a malatia di carenza di calciu?
- Ipocalcemia neonatale
- Cumu hè trattata l'ipocalcemia?
- Chì sò e pussibuli cumplicazioni di l'ipocalcemia?
- Cumu si pò prevene l'ipocalcemia?
- Vitamina D
- Cambiamenti di stile di vita
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Chì ghjè a malatia di carenza di calciu?
U calciu hè un minerale vitale. U vostru corpu u usa per custruisce ossa è denti forti. U calciu hè ancu necessariu per u vostru core è altri musculi per funzionà currettamente. Quandu ùn avete micca abbastanza calciu, aumentate u risicu di sviluppà disordini cum'è:
- ostiupurusi
- osteopenia
- malatia di carenza di calciu (ipocalcemia)
I zitelli chì ùn piglianu micca abbastanza calciu ùn ponu micca cresce finu à a so altezza potenziale cum'è adulti.
Duvete cunsumà a quantità raccomandata di calciu per ghjornu attraversu l'alimentu chì manghjate, supplementi, o vitamine.
Chì causa l'ipocalcemia?
Parechje persone sò in un risicu aumentatu di carenza di calciu mentre invecchianu. Questa carenza pò esse dovuta à una varietà di fattori, tra cui:
- povira assunzione di calciu per un longu periodu di tempu, in particulare in a zitellina
- medicazione chì pò diminuisce l'assorbimentu di calciu
- intolleranza dietetica à l'alimenti ricchi in calciu
- cambiamenti hormonali, in particulare in donne
- certi fattori genetichi
Hè impurtante per assicurà una ingesta curretta di calciu à tutte l'età.
Per i zitelli è l'adulescenti, l'indemnità cutidiana raccomandata per u calciu hè listessa per i dui sessi. Sicondu l'Istituti Naziunali di Salute (NIH), l'indemnità cutidiana hè:
Gruppu d'età | Indennità dietetica raccomandata ogni ghjornu (RDA) |
I zitelli, 9-18 anni | 1,300 mg |
Zitelli, 4-8 anni | 1000 mg |
I zitelli, 1-3 anni | 700 mg |
I zitelli, 7-12 mesi | 260 mg |
I zitelli, 0-6 mesi | 200 mg |
Sicondu u guvernu americanu, i bisogni di calciu per l'adulti sò:
Gruppu | Indennità dietetica raccomandata ogni ghjornu (RDA) |
Donne, da 71 anni in su | 1200 mg |
Donne, 51-70 anni | 1200 mg |
Donne, 31-50 anni | 1000 mg |
Donne, 19-30 anni | 1000 mg |
Omi, 71 anni è più | 1200 mg |
Omi, 51-70 anni | 1000 mg |
Omi, 31-50 anni | 1000 mg |
Omi, 19-30 anni | 1000 mg |
E donne anu bisognu di aumentà a so ingestione di calciu nanzu à a vita chè l'omi, à partesi da a medievu. U scontru di a necessità di calciu necessariu hè particularmente impurtante quandu una donna s'avvicina di a menopausa.
Durante a menopausa, e donne devenu ancu aumentà a so ingestione di calciu per riduce u risicu di l'osteoporosi è di a malattia da carenza di calciu. A calata di l'ormone estrogenu durante a menopausa face chì l'osse di una donna si appiccicinu più veloce.
U disordine ormonale ipoparatiroidismu pò ancu causà malattie da carenza di calciu. E persone cun sta situazione ùn producenu micca abbastanza ormone paratiroideu, chì controlla i livelli di calciu in u sangue.
Altre cause di ipocalcemia includenu malnutrizione è malabsorzione. A malnutrizione hè quandu ùn avete micca abbastanza nutrienti, mentre chì a malabsorzione hè quandu u vostru corpu ùn pò micca assorbe e vitamine è i minerali chì avete bisognu da l'alimentu chì manghjate. Altre cause includenu:
- bassi livelli di vitamina D, ciò chì rende più difficiule à assorbe u calciu
- medicazione, cum'è fenitoina, fenobarbital, rifampicina, corticosteroidi, è droghe aduprate per trattà livelli elevati di calciu
- pancreatite
- hypermagnesemia è hypomagnesemia
- iperfosfatemia
- scossa settica
- trasfusione di sangue massiccia
- fallimentu renale
- certe droghe di chimioterapia
- "Sindrome di l'ossu famitu", chì pò accade dopu a chirurgia per l'iperparatiroidismu
- rimuzione di u tissutu di a glàndula paratiroidea in u quadru di a cirurgia per caccià a glàndula tiroidea
Se vi manca a vostra dosi di ghjornu di calciu, ùn diventerete micca carente di calciu da a notte à a notte. Ma hè sempre impurtante di fà un sforzu per uttene abbastanza calciu ogni ghjornu, postu chì u corpu u usa rapidamente. I Vegani sò più propensi à diventà carenti di calciu rapidamente perchè ùn manghjanu micca prudutti casgili ricchi di calciu.
A carenza di calciu ùn pruducerà micca sintomi à cortu andà perchè u corpu mantene i livelli di calciu pigliendulu direttamente da l'osse. Ma i livelli bassi di calciu à longu andà ponu avè effetti gravi.
Chì sò i sintomi di l'ipocalcemia?
A carenza di calciu in prima fase ùn pò causà sintomi. Tuttavia, i sintomi si sviluppanu à misura chì a cundizione progredisce.
I sintomi severi di l'ipocalcemia includenu:
- cunfusione o perdita di memoria
- spasmi musculari
- numbness è tingling in e mani, i pedi, è a faccia
- diprissioni
- allucinazioni
- crampi musculari
- unghie debuli è fragili
- facilità di fratturazione di l'osse
E carenze di calciu ponu influenzà tutte e parti di u corpu, resultendu in unghie debuli, crescita più lenta di i capelli, è pelle fragile è magra.
U Calcium hà ancu un rolu impurtante sia in a liberazione di neurotrasmettitori sia in contrazioni musculari. Dunque, e carenze di calciu ponu purtà crisi in persone altrimenti sane.
Se cuminciate à sperimentà sintomi neurologichi cum'è perdita di memoria, intorpidimentu è formicolio, allucinazioni, o crisi, fate un appuntamentu per vede u vostru duttore u più prestu pussibule.
Cumu hè diagnosticata a malatia di carenza di calciu?
Cuntattate u vostru duttore se avete sintomi di malattia da carenza di calciu. Rivedranu a vostra storia medica è vi dumandanu nantu à a storia familiare di carenza di calciu è di osteoporosi.
Se u vostru duttore suspetta una carenza di calciu, piglieranu un campione di sangue per verificà u vostru livellu di calciu in sangue. U vostru duttore hà da misurà u vostru livellu tutale di calciu, u vostru livellu di albumina, è u vostru livellu ionizatu o "liberu" di calciu. L'albumina hè una prutetta chì si lega à u calciu è u trasporta attraversu u sangue. U nivellu di calziu sustinutu in u sangue pò cunfirmà un diagnosticu di malattia da carenza di calciu.
I livelli normali di calciu per adulti ponu oscillà da 8,8 à 10,4 milligrammi per decilitru (mg / dL), secondu u Manuale Merck. Pudete esse à risicu per a malattia da carenza di calciu se u vostru livellu di calciu hè inferiore à 8,8 mg / dL. I zitelli è l'adulescenti anu generalmente livelli più alti di calciu in sangue chè l'adulti.
Ipocalcemia neonatale
L'ipocalcemia neonatale si verifica in i zitelli subitu dopu à a nascita. A maiò parte di i casi di ipocalcemia neonatale si producenu in i primi dui ghjorni dopu a nascita. Ma l'ipocalcemia tarda pò esse trè ghjorni dopu a nascita, o dopu.
I fattori di risicu per i zitelli includenu esse chjucu per a so età è u diabete maternu. L'ipocalcemia à iniziu tardu hè più spessu causata da u latte di vacca o da a formula cù troppu fosfatu.
I sintomi di l'ipocalcemia neonatale includenu:
- jitteriness
- cattiva alimentazione
- attacchi
- apnea, o respirazione rallentata
- tachicardia, o un battimentu di u core più veloce di u normale
U diagnosticu hè fattu testendu u sangue di un criaturu per u nivellu di calciu tutale o u nivellu di calciu ionizatu. U nivellu di glucosiu di u criaturu serà ancu pruvatu per scartà l'ipoglicemia.
U trattamentu tipicamente implica dà gluconatu di calciu intravenu seguitu da parechji ghjorni di supplementi di calciu orale.
Cumu hè trattata l'ipocalcemia?
A carenza di calciu hè di solitu faciule da curà. Tipicamente implica aghjunghje più calciu à a vostra dieta.
Ùn trattate micca sè stessu pigliendu assai supplementi di calciu. Pigliate più di a dosa cunsigliata senza l'accunsentu di u vostru duttore pò purtà à prublemi serii cum'è i calcoli renali.
I supplementi cumuni di calciu raccomandati includenu:
- carbonate di calciu, chì hè u menu caru è chì hà u calciu u più elementariu
- citrato di calciu, chì hè u più facilmente assorbitu
- fosfatu di calciu, chì hè ancu facilmente assorbitu è ùn face micca stinimentu
I supplementi di calciu sò dispunibuli in liquidu, in tavuletta è in forme masticabili.
Cumprate supplementi di calciu.
Hè impurtante di nutà chì alcuni medicazione puderanu interagisce negativamente cù supplementi di calciu. Queste medicazione includenu:
- beta-bloccanti di a pressione sanguigna cum'è atenolol, chì pò diminuisce l'assorbimentu di calciu se pigliatu in duie ore da piglià supplementi di calciu
- antiacidi chì cuntenenu alluminiu, chì ponu aumentà i livelli di alluminiu in sangue
- sequestranti di l'acidu biliari chì abbassanu u colesterolu, cum'è colestipol, chì pò diminuisce l'assorbimentu di calciu è aumentà a perdita di calciu in l'urina
- medicazione di l'estrogeni, chì ponu cuntribuisce à un aumentu di i livelli di calciu in sangue
- digoxina, postu chì alti livelli di calciu ponu aumentà a tossicità di a digossina
- diuretici, chì ponu aumentà i livelli di calciu (idroclorotiazide) o diminuire i livelli di calciu in u sangue (furosemide)
- certi antibiotici cum'è fluoroquinoloni è tetracicline, chì l'assorbimentu pò esse diminuitu da supplementi di calciu
A volte i cambiamenti di dieta è i supplementi ùn sò micca abbastanza per trattà una carenza di calciu. In questu casu, u vostru duttore pò vulete regulà i vostri livelli di calciu dendu iniezioni regulare di calciu.
Pudete aspettà di vede risultati in e prime settimane di trattamentu. I casi severi di malattia da carenza di calciu seranu monitorati à intervalli di unu à trè mesi.
Chì sò e pussibuli cumplicazioni di l'ipocalcemia?
E cumplicazioni da a malattia da carenza di calciu includenu danni à l'ochji, un battitu cardiacu anormale è osteoporosi.
Cumplicazioni da l'osteoporosi include:
- invalidità
- fratture spinali o altre fratture bone
- difficultà à marchjà
S'ellu ùn hè trattatu, a malattia da carenza di calciu pò esse eventualmente fatale.
Cumu si pò prevene l'ipocalcemia?
Pudete prevene a malattia da carenza di calciu includendu u calciu in a vostra dieta ogni ghjornu.
Siate cuscenti chì l'alimenti ricchi di calciu, cum'è i latticini, ponu ancu esse ricchi di grassi saturati è grassi trans. Sceglite opzioni à bassu grassu o senza grassu per riduce u risicu di sviluppà colesterolu altu è malatie cardiache.
Pudete uttene 1/4 à 1/3 di u vostru RDA di calciu in una sola porzione di qualchi latti è yogurt. À sente l'altru alimentu riccu in calciu ci sò:
Alimentazione | Dimensione apprussimata di porzione | Quantità di calciu per porzione |
Sardine (in oliu) | 3.75 oz. | 351 mg |
Salmone (rosa, in scatula, cù osse) | 3 oz. | 183 mg |
Tofu furtificatu (regulare, micca fermu) | 1/3 tazza | 434 mg |
Edamame (congelatu) | 1 tazza | 71-98 mg |
Fagioli bianchi | 1 tazza | 161 mg |
Collard greens (cottu) | 1 tazza | 268 mg |
Broccoli (cottu) | 1 tazza | 62 mg |
Fichi (secchi) | 5 fichi | 68 mg |
Succu d’arancia furtificatu | 1 tazza | 364 mg |
Pane di granu | 1 fetta | 36 mg |
Mentre soddisfà i vostri bisogni di calciu hè assai impurtante, vulete ancu assicurà chì ùn sia micca troppu. Sicondu a Clinica Mayo, i limiti superiori di l'ingestione di calciu in milligrammi (mg) per adulti sò:
- 2000 mg per ghjornu per omi è donne di 51 anni è più
- 2,500 mg per ghjornu per omi è donne da 19 à 50 anni
Pudete vulete integrà a vostra dieta pigliendu una multivitaminica. O u vostru duttore pò cunsiglià supplementi sè site in altu risicu per sviluppà una carenza di calciu.
E multivitamine ùn ponu micca cuntene tuttu u calciu chì avete bisognu, allora assicuratevi di manghjà una dieta ben rotonda. Sè site incinta, pigliate una vitamina prenatale.
Vitamina D
A vitamina D hè impurtante perchè aumenta a percentuale di calciu chì hè assorbita in u sangue. Fate à u vostru duttore quantu vitamina D avete bisognu.
Per aumentà a vostra assunzione di calciu, pudete aghjunghje cibu riccu in vitamina D à a vostra dieta. Questi includenu:
- pesci grassi cum'è u salmone è u tonu
- suchju d'aranciu furtificatu
- latte furtificatu
- funghi portobello
- ova
Cum'è cù i prudutti lattichi ricchi in calciu, certi prudutti lattichi ricchi in vitamina D ponu ancu esse ricchi di grassi saturati.
A luce solare innesca u vostru corpu à fà vitamina D, dunque, esse espostu regulare à u sole pò ancu aiutà à aumentà i vostri livelli di vitamina D.
Cambiamenti di stile di vita
Oltre à mantene livelli sani di calciu è vitamina D, ci sò certi cambiamenti di stile di vita chì pudete fà per prumove a salute di l'osse. Questi includenu:
- mantene un pesu corpu sanu
- esercitendu regularmente
- limitendu l'usu di tabacchi è l'ingestione di alcolu