Remilev: à chì serve è cumu aduprà
Cuntenutu
Remilev hè una droga indicata per u trattamentu di l'insomnia, per e persone chì anu difficultà à addurmintassi o per quelli chì si sveglianu parechje volte tutta a notte. Inoltre, pò ancu esse adupratu per alleviare l'agitazione, nerviosità è irritabilità.
Questu rimediu hè una medicina vegetale chì hà in a so cumpusizione l'estrazzione di duie piante, a Valeriana officinalis hè u Humulus lupulus, chì agiscenu nantu à u sistema nervosu centrale, aiutendu à regulà è à migliurà a qualità di u sonnu, è ancu à riduce i sintomi spiacevuli relativi à l'ansietà, cume l'agitazione è u nervosità.
Remilev hè dispunibule in compresse è pò esse acquistatu in farmacie per un prezzu di circa 50 reai, dopu a presentazione di una prescrizione.
Cumu aduprà
A dosa raccomandata di Remilev hè di 2 à 3 compresse chì devenu esse presi circa 1 ora prima di andà à dorme. Se l'effettu desideratu ùn hè micca uttenutu, a dosa ùn deve esse aumentata senza a guida di u duttore.
Possibili effetti collaterali
Stu medicamentu hè generalmente ben tolleratu è ùn hà effetti collaterali. Tuttavia, in certi casi, ancu s'ellu hè raru, ponu accade nausea, fastidiu gastricu, vertigini è mal di testa.
Quale ùn deve micca aduprà
Remilev ùn deve micca esse adupratu da e persone chì sò ipersensibili à qualsiasi cumpunenti di a formula è in e persone cù disfunzioni di rene o di fegatu.
Inoltre, ùn deve ancu esse adupratu da e donne incinte, da e donne chì allattanu o da i zitelli, à menu chì u duttore ne ricumanda. In questi casi, pudete sceglie di avè un tè di valeriana.
U trattamentu cù Remilev pò causà sonnolenza è diminuzione di l'attenzione, perciò si deve fà prudenza se hè necessariu guidà o aduprà macchinari.
Fighjate u video seguente è vedi più esempi di tranquillanti naturali, chì aiutanu à riduce l'ansietà: