Cosa hè a Camomilla è cumu aduprà
Cuntenutu
A camomilla hè una pianta medicinali, cunnisciuta ancu cum'è Margaça, Camomilla-cumuna, Camomilla-cumuna, Macela-nobile, Macela-galega o Camomilla, ampiamente aduprata in u trattamentu di l'ansietà, per via di u so effettu calmante.
U so nome scientificu hè Recutita matriaria è pò esse acquistatu in butteghe di alimenti sanitari, farmacie cumposte, è in certi mercati, in forma di sacchetti.
Per chì ghjè
A camomilla serve per aiutà in u trattamentu di irritazioni di a pelle, raffreddori, infiammazioni nasali, sinusite, povera digestione, diarrea, insonnia, ansietà, nervosità è difficoltà à dorme, per esempiu.
pruprietà
E pruprietà di Camomilla includenu a so azzione stimolante curativa, antibatterica, antiinfiammatoria, anti-spasmodica è calmante.
Cumu aduprà a camomilla
E parti aduprate di Camomile sò i so fiori per fà tisane, inalazioni, bagni di sitz o cumpresse.
- Inalazione per a sinusite: aghjunghje 6 cucchiaini di fiori di Camomilla in una padedda cù 1,5 L d'acqua bullente. Dopu, mette a to faccia sopra à a conca è copre u capu cù un grande asciugamanu. Rispira in u vapore per 10 minuti, 2 à 3 volte à ghjornu.
- Tè per calmà: mette 2 à 3 cucchiaini di fiori secchi di Camomilla in una tazza d'acqua bollente, lasciate riposà per 5 minuti, filtrate è beie dopu à u pastu. Vede chì altri tè pudete preparà cù i fiori secchi di a pianta.
- Cumpressà per irritazioni di a pelle: aghjunghje 6 g di fiori secchi di Camomilla in 100 ml d'acqua bollente è lasciate riposà per 5 minuti. Poi strain, bagna una compressa o un pannu è applica nantu à a zona interessata.
Vede un altru usu di tè di camomilla.
Effetti secondari è contraindicazioni
U tè di camomilla ùn deve esse pigliatu durante a gravidanza, nè u so oliu essenziale deve esse adupratu perchè pò causà cuntrazzioni uterina. Cusì, hè contraindicatu durante a gravidanza, è ùn deve micca esse adupratu direttamente in l'ochji.