E l'allergie ponu fà stancu?
Cuntenutu
- Cumu l'allergii causanu fatigue?
- Cumu si pò trattà a fatica causata da l'allergie?
- 1. Scuprite i vostri allergeni
- 2. Limite a vostra esposizione à allergeni
- 3. Pigliate a vostra medicazione
- 4. Pruvate i colpi di allergie
- 5. Pruvate un pote neti
- U takeaway
L'allergie accade quandu u vostru sistema immunitariu hà una forte reazione à una sostanza chì generalmente ùn deve micca causà una reazione. Sti sustanzi sò chjamati allergeni.
A maiò parte di u tempu, l'allergeni causanu simpliciamente sintomi ligeramente scomodi cume:
- tossu
- pruritu
- starnutitu
- irritazione di a pelle
- nasu chì corre
Fortunatamente a maiò parte di e persone cù allergii anu solu un liggeru disconfort. Ma parechji si lagnanu ancu di sentasi stanchi. E allergie ponu fà dorme?
Cumu l'allergii causanu fatigue?
Iè, l'allergii ponu fà vi sentu stancu. A maiò parte di e persone cù u nasu è a testa sbuffulati causati da allergie averanu qualchì prublema per dorme. Ma e reazzioni allergiche ponu ancu liberà chimichi chì vi facenu senta stanchi. Sti chimichi aiutanu à luttà contr'à e vostre allergie, ma ancu causanu gonfiore di i tessuti nasali chì ponu aggravà i vostri sintomi. A mancanza di sonnu è a congestione nasale custante ponu dà una sensazione nebulosa, stanca.
L'esperti chjamanu sta fatigue causata da l'allergii una "nebbia cerebrale". A nebbia cerebrale pò rende difficiule a cuncentrazione è a realizazione di a scola, u travagliu è l'attività quotidiana.
Cumu si pò trattà a fatica causata da l'allergie?
Se sperimentate l'effetti di a nebbia cerebrale, ci sò alcune cose chì pudete fà per sente menu stancu. Prima, vi tuccherà à piantà u ciculu di i sintomi allergii è di a fatigue. Pudete pruvà:
1. Scuprite i vostri allergeni
U primu passu per sbarrazzassi di a vostra nebbia cerebrale hè di scopre ciò chì provoca e vostre allergie. Se ùn sapete micca à chì site allergicu, duvete visità un duttore specializatu in allergie. Faranu testi per scopre chì causa i vostri sintomi.
I testi di allergie cumuni includenu:
- Prove di pelle. Si tratta di pichjà a pelle cù una agulla per espone vi à una piccula quantità di allergene. Sì sì allergicu, svilupperai un schernu elevatu in u locu di l'allergenu.
- Analisi di sangue. Sì avete allergie, u vostru sangue cuntene certe cellule chì mostranu chì sì sensibile à certi allergeni.
- Esame fisicu. Ci sò parechji segni fisichi di allergie, da irritazione di a pelle à prublemi nasali è respiratori. Queste ponu aiutà u vostru duttore à diagnosticà e vostre allergie.
2. Limite a vostra esposizione à allergeni
Una volta chì sapete chì allergeni causanu i vostri sintomi, pudete riduce a vostra esposizione à elli. Per esempiu, sè site allergicu à u polene, pudete pruvà à stà in casa i ghjorni chì u conte di polline hè altu.
Pudete verificà in ligna cù a vostra stazione meteo lucale per truvà u vostru rapportu di polline lucale. Duvete pruvà à tene chjuse e vostre finestre sè avete l'aria condizionata. Se passate u tempu fora, hè impurtante bagnassi è cambià i vostri panni appena ghjuntu in drentu.
3. Pigliate a vostra medicazione
Ci sò parechji tippi di medicinali allergii nantu à u mercatu. Alcuni sò destinati à allergie specifiche mentre altri sò più generalizati è trattanu parechji tipi di allergie.
A vostra megliu scumessa se vulete evità di sentì stancu hè di piglià un antistaminicu. Queste medicazione riduce u gonfiore per riduce temporaneamente i sintomi d'allergia.
L'unicu modu per riduce cumpletamente i sintomi d'allergia hè di taglià a vostra esposizione à allergeni. Esse cuscenti chì parechji antihistamini causanu fatigue. Dunque, sè vo circate di stà svegliu durante u ghjornu, hè megliu piglià un antiistaminicu tichittatu cum'è "nondrowsy" cum'è Claritin.
Sì avete difficultà à dorme di notte, pò aiutà à piglià un antihistaminicu chì face causà sonnolenza. Queste medicazione ponu allentà i vostri sintomi è ancu aiutà à dorme. Benadryl hè un antihistaminicu cunnisciutu per causà sonnolenza.
I spray nasali cum'è Flonase ponu ancu trattà i vostri sintomi allergii. Queste sò dispunibili sia in forma di prescrizione sia in banco. Questi spray di solitu ùn causanu micca sonnolenza. Ma duvete sempre verificà l'etichetta nantu à a vostra ricetta per esse sicuru.
4. Pruvate i colpi di allergie
I colpi di allergie sò cunsiderati cum'è u tippu di trattamentu più forte per i sintomi d'allergia. I colpi di allergie implicanu piglià piccole iniezioni di allergeni sottu à a vostra pelle. Questu vi aiuta à diventà menu reattivu à questi allergeni. Ciò significa reazioni allergiche menu frequenti è gravi cù u tempu.
I colpi di allergie ponu esse utili per riduce a fatica perchè furniscenu sollievu allergicu rapidu è senza speranza. Parlate cù u vostru duttore nantu à ciò chì i colpi di allergie puderanu travaglià megliu per voi.
5. Pruvate un pote neti
Alcune persone cun allergie ponu riduce i so sintomi aduprendu un neti pot. Cumplenu questu dispositivu cù una soluzione salina chì hè versata per una narice. A soluzione pò aiutà à liberà i vostri passaghji nasali è à riduce u gonfiore causatu da allergie. Questu pò riduce a vostra fatica.
U takeaway
L'allergii causanu starnuti, prurito, nasu chì cola, tosse è altri sintomi spiacevuli. L'allergie sò abbastanza fastidiose senza fatica ghjittata in u mischju. È sti sintomi fastidiosi rendenu spessu difficiule di ripusassi di notte, lascendusi stancu tuttu u ghjornu. A nebbia cerebrale allergica hè sgradevole è pò rende difficiule a funzione in scola, travagliu è altre attività cutidiane.
A bona nutizia hè chì ci sò parechje manere di uttene l'allergia è di sbarrazzassi di a vostra nebbia cerebrale. U primu passu per truvà sollievu hè esse testatu per e allergie in modo da sapè ciò chì causa i vostri sintomi. Poi pudete travaglià cù u vostru duttore per truvà un trattamentu allergicu nondrowsy chì hè adattatu per voi. Sapendu e vostre allergie pò ancu aiutà à determinà quali allergeni da evità.