Facebook pò aiutà vi à campà più longu?
Cuntenutu
Ci hè assai buzz annantu à tutte e cose negative chì i media sociali vi facenu, cume vi rende socialmente goffu, sfruttendu i vostri schemi di sonnu, alterendu i vostri ricordi, è guidenduvi à fà chirurgia plastica.
Ma quantu a sucietà ama odià e social media, avete da apprezzà tutte e cose boni chì face, cum'è a circulazione di video adorabili di gatti è GIF divertenti chì spieghenu perfettamente cumu ti senti di travaglià. In più, vi permette di esse suciale ogni volta, induve cù u toccu di un dettu. È a scienza hà revelatu solu l'ultime perk; avè un Facebook puderia veramente aiutà à vive più longu, secondu un novu studiu publicatu in u Proceedings di l'Accademia Naziunale di Scienze.
I ricercatori anu guardatu 12 milioni di profili di media sociali è li anu paragunatu cù i dati di u Dipartimentu di Salute Publica di California, è anu trovu chì in un annu datu, l'utente mediu di Facebook hà circa 12 per centu menu prubabile di more ch'è quellu chì ùn usa micca u situ. . No, questu ùn significa micca chì abbandunà u vostru profilo Facebook significa chì anderete à more prima - ma a dimensione di a vostra rete sociale (in linea o IRL) importa. I ricercatori anu trovu chì e persone cù rete sociali medie o grandi (in u primu 50 à 30 per centu) campavanu più di quelle di u 10 per centu più bassu, ciò chì hè cuncordante cù studii classici chì mostranu chì e persone cun più è più forti ligami suciali tendenu à campà una vita più longa . Per a prima volta, a scienza dimostra chì pò importà ancu in ligna.
"E relazioni sociali parenu esse predittive di a durata di a vita cum'è fumà, è più predittive di l'obesità è di l'inattività fisica. Aghjustemu à quella conversazione mostrendu chì e relazioni in linea sò assuciate ancu cù a longevità", cum'è l'autore di u studiu James Fowler, Ph.D ., prufissore di scienza pulitica è salute globale in l'Università di California, San Diego hà dettu in un comunicatu.
I circadori anu truvatu ancu chì e persone chì anu ricivutu a maiò parte di e dumande d'amici vivenu u più longu, ma l'iniziu di e dumande d'amici ùn anu micca necessariu affettà a mortalità. Anu trovu ancu chì e persone chì si impegnanu in più cumpurtamenti in ligna chì indicanu attività suciale faccia à faccia (cum'è a publicazione di foto) anu riduttu a mortalità, ma i cumpurtamenti solu in ligna (cum'è l'inviu di missaghji è a scrittura di publicazioni murali) ùn anu micca bisognu di fà una differenza in a longevità. (E, in realtà, scorrendu ma micca "piace" puderia fà depressione.)
Dunque, nò, ùn deve micca rinunzià l'ora felice per un scorrimentu senza mente di u vostru feed di nutizie. Arricurdatevi: Ùn sò micca i posti, i Mi piace, è i cumenti chì contanu - hè u sintimu suciale daretu.