Tagliatevi qualchì slack pò abbassà u risicu di ferite in corsa
![Tagliatevi qualchì slack pò abbassà u risicu di ferite in corsa - Vita Di Vita Tagliatevi qualchì slack pò abbassà u risicu di ferite in corsa - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
![](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/cutting-yourself-some-slack-can-lower-your-risk-of-running-injuries.webp)
Malgradu quantu si allena duru o quanti scopi si sfracicanu, accadenu cattivi giri. È un ghjornu lento ùn ferà micca male, ma cumu reagisce à questu puderia. In un novu studiu in u Revista Britannica di Medicina Sportiva, I ricercatori svedesi anu seguitu l'atleti d'elite mentre si sò furmati in u corsu di un annu è anu trovu chì un 71 per centu enorme di elli soffrianu di ferite. Micca da stupisce, tenendu contu di i prugrammi di furmazione scemi è intensi chì l'atleti devenu rispettà. Ma i circadori ùn anu trovu alcuna cunnessione tra u tassu di lesioni è a gravità di u calendariu. Invece, anu truvatu chì l'atleti chì si culpiscenu per u ghjornu off eranu i più probabili di ferite. ...
Cumu? Dite chì vi sentite lentu è dolente durante a vostra corsa è ùn site micca mantene i vostri obiettivi di ritmu. Allora si principia à sente una punta in u vostru ghjinochju. Ci hè duie manere di risponde: Pudete o battevi per esse cusì lento è spinghje u dulore, ùn importa ciò chì u vostru corpu si sente, o chjappà à un ghjornu off è facilità per ùn fà micca dannu seriu à u to ghjinochju.
"L'autoculazione face chì l'atleta spinghi quandu duverebbe avè sceltu di permette u riposu di u corpu", dice l'autore di u studiu principale Toomas Timpka, M.D., Ph.D. Prova chì duverianu esse facilitati? Quasi tutte e ferite truvate da a squadra di Timpka sò state dovute à l'abusu eccessivu cum'è tendinite o fratture da stress.
Ma hè colpa sempre una cosa pessima? Dipende da a situazione, dice Timpka. Forse site in lotta per e vostre miglia di maratona perchè ùn avete micca attaccatu à u vostru pianu di furmazione. In questu casu, piglià a culpa pò serve cum'è motivatore in avanti. (Scupri più in The Power of Negative Thinking: 5 Reasons Why Positivity Gets It Wrong.) Ma quandu culpisce sè stessu diventa u vostru modu predeterminatu per trattà, si sbatte in un territoriu periculosu.
Cumu fate cù i ghjorni off allora? Sicondu Jonathan Fader, Ph.D., un psicologu di u sportu chì travaglia cù atleti d'elite, hè tutta di ristrutturazione di a manera di pensà. Piuttostu chè di ripete à sè stessu quantu sughjite, vene cun un novu mantra, cum'è "Dò à u mile 18 tuttu ciò chì aghju!" Ùn si tratta micca di finta di esse u megliu, si tratta di ricunnosce positivamente u travagliu chì fate.
"A mente umana hà un metru di merda assai sofisticatu", dice Fader. "A vostra dichjarazione di sè deve esse basata nantu à qualcosa chì hè veramente veru". Sè vo site soprattuttu duru per sè stessu è ùn pudete micca vene cun una sola cosa chì avete fattu bè, eccu una verità universale: ùn vulete nunda di più chè per fà sta sfondate è vi darete tuttu. per fà chì accada avà, in questu mumentu. (Inoltre, pruvate questi Mantra di Allenamentu Digne di Pinterest per Alimentà Ogni Parte di a Vostra Vita.)
Esse gentile cun voi stessu è u vostru corpu vi ringrazierà.