Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 10 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Pudete Congelà i Funghi, è Duvete? - Nourrisson
Pudete Congelà i Funghi, è Duvete? - Nourrisson

Cuntenutu

Per maximizà a struttura è u gustu, i funghi devenu idealmente esse usati freschi.

Dittu chistu, certe volte ùn hè micca pussibule di aduprà tutti i funghi chì avete compru prima ch'elli andessinu male.

Per mantene i funghi più longu, pudete congelalli. Tuttavia, hè impurtante capisce cumu u fretu pò influenzà a so qualità.

Questu articulu rivede cumu a congelazione affetta i funghi, è ancu i migliori modi per congelalli per preservà u so sapore è a so struttura u più pussibule.

Effetti di a congelazione di i funghi

A maiò parte di i funghi freschi duranu circa 1 settimana in u frigorifero prima di cumincià à mustrà segni di avvicinassi di a so data di scadenza, cume diventà dolce, marrone, o ancu viscosu.

Mentre pudete congelà i funghi, tenite à mente chì questu pò influenzà negativamente a so qualità.


Cù u tempu, i prudutti congelati tendenu à perde una parte di u so valore nutrizionale. I Funghi sò una bona fonte di nutrienti cum'è vitamine B, rame, putassiu è vitamina D (, 2, 3,).

Mentre a congelazione ùn influenza micca u cuntenutu caluricu, fibru, o minerale di l'alimenti, pò riduce u cuntenutu di vitamine solubili in acqua cum'è riboflavina, niacina è folatu. Tenite à mente chì i prudutti freschi perde ancu nutrienti cù u tempu (2, 3).

A struttura pò ancu esse affettata. Mentre pudete congelà i funghi crudi, datu u so altu cuntenutu in acqua, ponu diventà maculati quandu sò scongelati. Questu pò travaglià per zuppe, casserole, o piatti mescolati, ma ùn pudete micca vulè funghi squishy per altre cose.

Fortunatamente, alcuni metudi di preparazione pre-congelazione ponu aiutà i funghi à mantene a so freschezza, struttura è nutrienti.

Riassuntu

A congelazione di i funghi pò fà cresce a so vita di scaffale è riduce i ghjetti alimentari. Tuttavia, u prucessu pò influenzà negativamente a so composizione nutritiva, a so struttura è u so sapore.


Cumu congelà i funghi

I funghi più freschi sò quandu i congelate, megliu si teneranu in u cunghjilatore. I funghi freschi anu una struttura ferma è un piacevule odore di terra. In più, sò liberi di macchie o di lochi scuri.

Calchì volta u megliu locu per cumprà funghi freschi hè in u mercatu di u vostru agricultore lucale, ma pudete ancu truvà funghi cultivati ​​lucalmente in a vostra buttrega.

Prima di congelà i funghi, spazzate ogni sporcizia visibile. Parechje persone sò tentate di lavà i funghi prima di congelalli, ma questu tende à rende i più funghi quand'elli sò cotti.

Se sceglite di congelà i funghi crudi, tagliate i so steli è piazzateli in un saccu di plasticu sicuru per u congelatore. Stringhje u più aria pussibule prima di sigillà u saccu è di mette lu in u cunghjilatore.

Se ùn vulete micca congelà i funghi crudi, quì sottu sò dui metudi raccomandati per preparalli prima di congelà.

Imbiancatura à vapore

U sbiancamentu à vapore hè un prucessu di coccia rapida chì aiuta à priservà i prudutti prima di esse ghjalati. Funziona distruggendu enzimi chì ponu aumentà a rapidità in cui i cibi si guastanu ().


Un benefiziu aghjuntu di u sbiancamentu à vapore hè chì inattiva Listeria è Salmonella, dui batteri cumuni di origine alimentare, migliurendu a sicurezza di i funghi prima di congelalli ().

Inoltre, i prudutti in biancheria ponu aiutà à priservà i nutrienti (,).

I tempi di sbiancamentu varienu sicondu a dimensione di u fungu, dunque hè una bona idea sia di sorte per taglia, sia di taglialli in pezzi di dimensioni simili prima di fumà.

Per prevene a decolorazione durante u prucessu di sbiancamentu, prima ammollate i vostri funghi freschi in un mischju chì comprende 2 tazze (480 mL) d'acqua è 1 cucchiaina (5 mL) di suchju di limone per 5-10 minuti.

In alternativa, pudete steam i vostri funghi cù un mischju di 4 tazze (960 ml) d'acqua è 1 cucchiaina (5 ml) di suchju di limonu.

Per sbucciate à vapore i vostri funghi, portate una pignatta d'acqua à ebullizione è mettite un canistrellu à vapore dentru. Aghjunghjite i funghi à a cestera è lasciate fuglià per 3-5 minuti.

Dopu, cacciate i funghi è mettiteli subitu in un bagnu d'acqua ghiacciata per a stessa quantità di tempu chì l'avete cotti à vapore. Strain the water, mette i funghi in sacchetti hermetichi, sicuri per u congelatore, è conservalli in u freezer.

Saltendu

U Sautéing hè un metudu di cottura à calore seccu chì usa una piccula quantità di grassu è una temperatura relativamente alta per ammorbidisce è brusgià l'alimentu rapidamente.

A cucina cusì senza acqua pò impedisce a perdita di vitamine B. Inoltre, a cucina cù u grassu pò migliurà l'assorbimentu di antioxidanti è altri cumposti vegetali (,, 11,).

In una grande padella, aghjunghjite funghi freschi è una piccula quantità d'oliu o burru caldu è portate à focu mezu altu. Fate coce per circa 5 minuti, finu à guasi cumpletamente cotti. I funghi devenu diventà teneri ma micca squishy.

Cacciate i funghi da a padedda è mettiteli nantu à un pannu di carta o un piattu per rinfriscà. Una volta raffreddati bè, metteli in un saccu ermeticu, sicuru per u congelatore è conservalli in u congelatore.

I funghi congelati preparati aduprendu unu di sti metudi ponu esse aduprati in parechji modi. Funcionanu megliu se aghjuntu à i piatti chì seranu cucinati piuttostu chè manghjati freddi.

Riassuntu

Pudete congelà i funghi crudi, o preparalli per a congelazione cù u primu sbiancamentu à vapore o saltendu per aiutà à priservà qualità cum'è nutrizione, sapore è struttura.

Cumu scongelà i funghi ghjalati

A maiò parte di i funghi ghjalati dureranu in u vostru congelatore per 9-12 mesi.

I funghi congelati sò i più adatti per i piatti chì seranu cucinati, cume zuppe, casserole, o stufati, o cum'è una pizzetta di pizza.

Pudete ancu aghjunghje funghi congelati à i piatti chì anu bisognu à cucinà, ma micca in u fornu, cum'è pasta, risu, o quinoa, aghjunghjenduli à u granu mentre bolle è cucina.

Se ùn fate micca un piattu chì cucinerà abbastanza tempu per scaldà è cucinà bè i funghi congelati, pudete scongelalli prima trasferenduli in u frigorifero per a notte per ammollisce.

Riassuntu

Pudete tene i funghi in u vostru congelatore finu à 12 mesi. Puderanu esse aghjuntu à i piatti chì avete da cucinà bè. In alternativa, lasciate li scongelà in a frigorifera finu à chì sia amollitu abbastanza da aduprà.

U fondu

I Funghi ponu esse congelati per allungà a so vita di scaffale è riduce i rifiuti alimentari, soprattuttu se avete acquistatu più funghi di quelli chì pudete aduprà à tempu.

Mentre a congelazione di i funghi pò causà qualchì perdita di nutrienti è cambiamenti di struttura, sò poche è permettenu sempre chì i funghi sianu usati di parechje manere quandu site prontu. Questu face a congelazione di i funghi una bona opzione, basta ch'elli sianu priparati currettamente.

I Funghi ponu esse congelati rifilati è crudi, sbiancati à vapore, o rapidamente saltati è raffreddati prima di esse messi in un saccu ermeticu, sicuru per u congelatore.

Cunsigliatu Da Noi

Questu Iskra Lawrence TED Talk Cambiarà a manera di vede u vostru corpu

Questu Iskra Lawrence TED Talk Cambiarà a manera di vede u vostru corpu

U mudellu britannicu I kra Lawrence (pudete cunno ce a faccia di #AerieReal) hà fattu appena u di cor u TED chì tutti avemu a pittatu. Ella hà parlatu à l'eventu TEDx di l'...
Cumu allargà i vostri telomeri cù l'eserciziu - è perchè vulete

Cumu allargà i vostri telomeri cù l'eserciziu - è perchè vulete

À a punta e terna di ogni cromu omu in ogni cellula di u vo tru corpu i trovanu i tappi di prutezione chjamati telomeri, chì pruteghjanu i vo tri geni da danni. Vulete fà a vo tra mi io...