Pudete Fà un Tatuu Mentre Incinta? Eccu Cosa Aspittà

Cuntenutu
- Pò purtà à l'infezzione
- Puderia influenzà a vostra chance d'avè una epidurale
- Pò esse sfarente dopu a vostra gravidanza
- Cumu uttene un tatuu in modu sicuru
- Pensate à fà un tatuu di henna invece
- U fondu
Iè o nò?
Quandu site incinta, a ghjente hà assai cunsiglii nantu à ciò chì duvete o ùn duvete micca fà. Cose cume saltà i sushi, evitendu i scivoli d'acqua, è esercitassi in modu sicuru - a lista continua. Forse averete dumandatu: "Possu fà un tatuu mentre incinta?" È mentre a ricerca in questa zona manca, i duttori in generale ùn a cunsiglianu.
Eccu più nantu à perchè pudete vulete fà u vostru appuntamentu d'inchiostru per dopu a consegna.
Pò purtà à l'infezzione
Una di e più grande preoccupazioni chì i medichi anu da esse inchiostrati durante a gravidanza hè l'infezzione. Micca tutti i saloni sò creati uguali quandu si tratta di igiene. Questu significa chì alcuni negozii di tatuaggi ùn soddisfanu micca i standard minimi di sicurezza quandu si tratta di tene puliti l'aghi è altri apparecchi. Aghi brutti ponu sparghje infezioni cum'è l'epatite B, l'epatite C è l'HIV.
U cuntrattu di ste malatie hè particularmente periculosu per e donne chì sò incinte perchè ponu esse trasmesse à i zitelli à a nascita. I sintomi includenu qualcosa da stanchezza à frebba à dolore articulare.
Hè pussibule d'infettassi è di ùn sapè chì qualcosa ùn va micca. Sì i sintomi si sviluppanu, pò piglià anni prima ch'elli sianu nutevuli. Ancu allora, u primu segnu pò esse risultati anormali nantu à un test di funzione epatica.
I tatuaggi ponu ancu esse infettati mentre guariscenu. Se site inchiostru, duvete seguità tutte l'istruzzioni raccomandate da a cura di u studiu. Vede immediatamente u vostru duttore se sviluppate segni di infezione, cumprese:
- frebba
- brividi
- pus o lesioni rosse nantu à u tatuu
- scarica puzza di l'odore da a zona di u tatuu
- zoni di tissutu duru, alzatu
- novi linii scuri chì si sviluppanu in o radiate intornu à a zona
Mentre a maiò parte di e infezioni ponu esse facili da trattà, ùn pudete micca vulè risicà d'esse più gravi, cum'è una infezzione stafilococca, mentre site incinta.
Puderia influenzà a vostra chance d'avè una epidurale
A parte bassa di u spinu hè unu di i lochi più populari per fà un tatuu. Questu accade ancu esse induve una epidurale hè amministrata durante u travagliu. Un epidurale hè un anesteticu lucale. Se u vostru pianu di nascita include una epidurale, pudete vulete aspettà per uttene u vostru tatuu finu dopu a consegna.
Se avete dighjà un tatuu in u spinu bassu, site probabilmente bè. L'unica volta quandu seria un preoccuperu hè s'ellu hè solu curativi o infettati. I tatui piglianu generalmente trà duie settimane è un mese per guarì cumpletamente. S'ellu hè infettatu, a vostra pelle pò diventà rossa o gonfia, o trasuda fluidu.
À a fine, ùn pudete micca prevede s'ellu serà infettatu, quantu tempu un'infezzione pò piglià per guarisce, o se pudete andà in travagliu prima di ciò previstu. À l'inchiostru esistente, u situ di l'agulla pò ancu sviluppà tissutu cicatriziale chì puderia influenzà l'aspettu di u vostru tatuu.
Pò esse sfarente dopu a vostra gravidanza
L'ormoni durante a gravidanza ponu causà cambiamenti in a pelle. U vostru corpu è a vostra pelle si espandenu ancu per fà spaziu à u zitellu. I tatuaggi nantu à l'abdomen è l'anche, per esempiu, ponu esse affettati da striae gravidarum. Sta cundizione hè più cunnisciuta cum'è stretch marks.
Pudete ancu sviluppà diverse condizioni di a pelle durante a gravidanza chì ponu rende un tatuu dolorosu o difficiule.
Alcune di queste condizioni includenu:
- PUPPP: Questu acronimu significa papule urticariali pruriginose è placche di gravidanza. Provoca qualcosa, da un rash rossu à gonfiore à patch di bumps-like pimple, di solitu nantu à u stomacu, u troncu, è i bracci è e gambe.
- Prurigo di a gravidanza: Questa eruzione pruriginosa hè cumposta da picculi urti chjamati papule. Circa 1 in 130 à 300 donne incinte a sperimentanu, è pò durà parechji mesi dopu u partitu.
- Impetigo erpetiformis: Sta rara cundizione cumencia tipicamente in a seconda metà di a gravidanza. Hè una forma di psoriasis. In tempu cù prublemi di pelle, pò causà nausea, vomitu, frebba è brividi.
I cambiamenti ormonali ponu ancu causà qualcosa chjamata iperpigmentazione. A pelle pò scurisce in certe zone di u vostru corpu, da i vostri capezzoli à a vostra faccia. U Melasma, cunnisciutu cum'è a "maschera di a gravidanza", hè sperimentatu finu à u 70 per centu di e donne chì sò incinte.
L'esposizione à u sole pò peghju scurisce. Parechje donne trovanu chì e so zone iperpigmentate tornanu à a normalità o vicinu à a normalità dopu avè avutu u so zitellu. Perchè e donne chì sò incinte sò un pocu più vulnerabili quandu si tratta di salute, i tatuaggi devenu generalmente esse evitati.
Cumu uttene un tatuu in modu sicuru
Se sceglite di fà un tatuu durante a gravidanza, ci sò alcune cose chì pudete fà per rendere a vostra esperienza più sicura. Puderete vulè fà un giru à parechji butteghe sfarenti per paragunà e so pratiche di pulizia:
- Cercate studi chì sò puliti è chì anu spazii separati per piercing è tatuaggi.
- Dumandate se u studiu hà un autoclave. Questa hè una macchina usata per sterilizà aghi è altri apparecchi.
- Osservate se i vostri aghi sò stati aperti da pacchetti individuali. Nisun aghju deve esse adupratu più di una volta.
- Assicuratevi chì u vostru artista porti novi guanti in lattice mentre faci l'inchjostru.
- Pigliate nota ancu di l'inchiostru. L'inchjostru deve esse in cups à usu unicu chì sò ghjittati dopu a vostra sessione. Ùn deve mai esse presu direttamente da una buttiglia.
- Se qualcosa vi cuncernanu, dumandate. Un bonu studiu duveria esse capace di risponde rapidamente à e vostre dumande è di dà li dettagli. Pudete ancu vulè chiede di guardà u prucessu di preparazione quandu un artista inchiesta un'altra persona.
S'ellu ùn hè micca ovviu, pudete ancu vulè menzionà chì site incinta di u vostru tatuatore. Puderanu esse più cà felici di fassi passà per u prucessu di sterilizazione è di mustravvi ciò chì face u studio per tene e cose sicure per voi è u zitellu.
Se in ogni mumentu vi sentite incerti o scomodi, lasciate. Dopu tuttu, hè megliu esse sicuru chì dispiacè.
Pensate à fà un tatuu di henna invece
Ci hè parechje alternative à i tatuaggi permanenti in questi ghjorni. I tatuaggi tempuranei anu avutu un grande aghjurnamentu in l'ultimi anni. Pudete truvà una bona selezzione di elli in parechji negozii, è parechji sò belli.
Per qualcosa chì dura ancu di più - circa duie settimane - pudete vulete cunsiderà henna, o mehndi, per qualcosa di elegante è sicuru.
In una celebrazione tradiziunale di henna, a futura mamma seria spessu strofinata cù spezie è olii è poi decorata cù henna nantu à e mani è i pedi. Questa pratica hè stata accreditata per alluntanà u male ochju o i cattivi spiriti.
Henna hè applicatu in disegni intricati cù una pipetta. Dopu si lascia asciugà per circa una meza ora. Una volta seccu, basta à cacciallu o lavallu cù acqua.
Questa antica forma di arte di u corpu hè stata aduprata da seculi in zone di l'Asia Meridionale, l'Africa di u Nordu è u Mediu Oriente. A pasta stessa hè generalmente fatta da ingredienti sicuri, cum'è a polvere di hennè, l'acqua è u zuccheru. A volte l'olii essenziali sò inclusi, ma tenite prudenza, chì alcuni sò megliu evitati durante a gravidanza.
Pudete pruvà à applicà i disegni da voi stessu, aduprendu struzzioni nantu à siti web populari cum'è Instructables. In alternativa, pudete cercà un artista di hennè prufessiunale in a vostra zona.
U fondu
Pudete piglià un tatuu durante a gravidanza? A risposta hè à tempu sì è nò.
Andà in un studiu cù una bona reputazione pò esse sicuru, ma ùn si pò mai prevede se a vostra inchiostru pò esse infettata durante u prucessu di guarigione. Assicuratevi di sapè cumu sò i segni di l'infezzione, è parlate cù u vostru duttore nantu à i vostri risichi individuali.
Cù u putenziale di cuntrae malatie cum'è HIV è l'epatite B, ùn pò micca vale u risicu. Ci hè u risicu di l'infezzione cù un tatuu, è e donne chì sò incinte ponu prutege megliu a so salute aspettendu chì u zitellu nasca.
À a fine, duvete parlà cù u vostru duttore prima di fà u vostru appuntamentu di tatuaggi. Inoltre, cunsiderate alternative temporanee, cum'è henna.