Pudete Avè Sessu cù una Infezzione Vaginale di Lievito?
Cuntenutu
- U sessu pò causà dolore è aggravà altri sintomi
- U sessu pò trasmette l'infezzione à u to cumpagnu
- U sessu pò ritardà a guarigione
- Quantu dura una infezzione di levitu di solitu?
- Quandu vede u vostru duttore
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
U sessu hè una opzione?
L'infezzioni vaginali di levadura sò una situazione di salute abbastanza. Puderanu causà scariche vaginali anormali, disconfort durante l'urinazione, è pruriti è brusgiature in a zona vaginale. Questi sintomi ponu rende scomodu di fà sessu.
Avè sessu cù una infezzione di levitu pò purtà risichi ancu sè ùn vi mustrate micca i sintomi. L'attività sessuale puderia prolongà l'infezzione, permettendu à i sintomi di vultà. Sti sintomi ponu esse peghju ch'è eranu prima.
L'attività sessuale pò ancu trasmette l'infezzione da voi à u to cumpagnu.
U sessu pò causà dolore è aggravà altri sintomi
Avè sessu cù una infezzione di lievito pò esse assai dulurosu o, à u megliu, estremamente scomudu.
Sì i vostri labia o vulva sò gonfii, pudete truvà un cuntattu pelle à pelle troppu ruvidu. A frizione pò ancu strufinà a pelle cruda.
A penetrazione pò aggravà i tessuti infiammati, è ancu aumentà a prurigazione è l'irritazione. È inserisce qualcosa in a vagina - ch'ellu si tratti di un ghjocu sessuale, di un ditu, o di una lingua - pò intruduce novi batteri. Questu pò fà a vostra infezzione più severa.
Quandu site eccitatu, a vostra vagina pò cumincià à autolubricà. Questu pò aghjunghje più umidità à un ambiente dighjà umitu, rendendu i pruriti è e scariche più pronunziate.
U sessu pò trasmette l'infezzione à u to cumpagnu
Ancu se hè pussibile trasmette una infezzjoni di lievitu à u vostru cumpagnu per via di attività sessuale, a probabilità di questu dipende da l'anatomia di u vostru cumpagnu.
Se u vostru cumpagnu sessuale hà un pene, sò menu propensi à cuntrae una infezzjoni di lievito da voi. Circa di e persone cun un pene chì anu sessu senza prutezzione cù un cumpagnu chì hà una infezione vaginale di lievito diventerà infettatu. Quelli chì anu un pene uncircumcised sò più propensi à esse affettati.
Se u vostru cumpagnu sessuale hà una vagina, ponu esse più suscettibili. Tuttavia, a letteratura medica attuale hè mista nantu à cume hè in realtà. Evidenza anecdotica suggerisce chì pò accadere, ma sò necessarii più studii clinichi per determinà cumu o perchè accade.
U sessu pò ritardà a guarigione
Impegnassi in attività sessuale durante una infezzione di lievito pò ancu disturbà u vostru prucessu di guarigione. È se aggrava i vostri sintomi, pò piglià più tempu per guarì.
Se u vostru cumpagnu sviluppa una infezzjoni di lievitu dopu avè participatu à attività sessuale cun voi, li ponu trasmette torna durante u vostru prossimu scontru sessuale. Abstene finu à chì avete tramindui guaritu cù successu hè l'unicu modu per impedisce stu ciclu di cuntinuà.
Quantu dura una infezzione di levitu di solitu?
S'ellu hè a vostra prima infezzjoni di levadura, u vostru duttore probabilmente prescriverà un brevi corsu di medicazione antifungale senza prescrizione o prescritta. Questu averebbe chjaru l'infezzione in quattru à sette ghjorni.
A maiò parte di i medicazione antifungali sò basati in oliu. L'oliu pò dannà i preservativi in lattice è poliisoprene. Ciò significa chì, se vi basate nantu à i preservativi per prevene a gravidanza o a malattia durante i rapporti sessuali, voi è u vostru cumpagnu pudete esse in periculu.
Se optate per trattamenti alternativi, a vostra infezzjoni di levadura pò durà parechje settimane o più. Alcune donne anu infezioni di lievito chì parenu risolve, ma poi ripresentanu subitu dopu. Queste infezioni di levadura ùn ponu micca sparisce cumpletamente senza una rotonda di antibiotici è finu à sei mesi di trattamenti di mantenimentu.
Quandu vede u vostru duttore
S'ellu hè a prima volta chì avete una infezione da lieviti, vedi u vostru duttore è uttene un diagnosticu ufficiale. Infezzioni di levadura ponu avè sintomi simili à l'altri infezioni vaginali.
U vostru duttore pò cunsiglià un medicamentu antifungale, cum'è miconazole (Monistat), butoconazole (Gynazole), o terconazole (Terazol). Parechje di queste creme ponu esse aduprate per trattà infezioni vaginali o di lievitu di u pene.
Cumprà per Monistat.
Se avete sintomi persistenti dopu aduprà un trattamentu senza prescrizione, parlate cù u vostru duttore nantu à altre opzioni di trattamentu.
Duvete ancu chjamà u vostru duttore nantu à a vostra infezione di lievito se:
- Avete sintomi severi cum'è lacrime o tagli intornu à a vostra vagina è vaste rossi è gonfi.
- Avete avutu quattru o più infezioni di levadura in l'annu passatu.
- Sì incinta o avete diabete, HIV, o qualsiasi altra cundizione chì affetta u vostru sistema immune.