Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 5 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Febbraiu 2025
Anonim
Cannabidiol: cosa hè, à chì serve è effetti collaterali - Salute
Cannabidiol: cosa hè, à chì serve è effetti collaterali - Salute

Cuntenutu

U cannabidiol hè una sustanza estratta da a pianta di cannabis, Cannabis sativa, chì agisce nantu à u sistema nervosu centrale, essendu utile in u trattamentu di malatie psichiatriche o neurodegenerative, cume sclerosi multipla, schizofrenia, malattia di Parkinson, epilessia o ansietà, per esempiu.

Attualmente, in Brasile, ci hè solu una droga cun cannabidiol autorizata per a vendita, cù u nome Mevatyl, chì hà una altra sustanza aghjuntu, tetrahydrocannabinol, chì hè indicatu per u trattamentu di spasmi musculari relativi à a sclerosi multipla. Benchì per u mumentu una sola droga cun sta sustanza sia cummercializata, a tendenza hè chì altre droghe à basa di cannabis sianu appruvate in Brasile, basta chì u so usu sia survegliatu da u duttore.

Chì hè u rimediu cannabidiol

In Brasile, ci hè solu una droga cun cannabidiol autorizata da Anvisa, cù u nome Mevatyl, chì hè indicatu per u trattamentu di i spasmi musculari relativi à a sclerosi multipla.


Tuttavia, ci sò altri prudutti cun cannabidiol, chì sò cummercializati in altri paesi, indicati per u trattamentu di l'epilepsia, Parkinson o malattia d'Alzheimer, cum'è analgesici in i pazienti terminali cun cancru, per esempiu, chì ponu esse impurtati, per casi specifici è cun autorizazione adatta ..

Ci hè ancu insufficiente evidenza scientifica per pruvà chì i cannabinoidi sò cumpletamente sicuri è efficaci in u trattamentu di l'epilepsia, dunque ci hè solu un'indicazione per l'usu in casi ristretti, quandu altre droghe indicate per sta malattia ùn sò micca abbastanza efficaci.

Inoltre, u cannabidiol hà rivelatu ancu altri benefici è proprietà farmacologiche, cume analgesicu è azzione immunosoppressiva, azzione in u trattamentu di colpu, diabete, nausea è cancru è effetti nantu à l'ansietà, u sonnu è i disordini di u muvimentu, chì ne face una sostanza cun grande putenziale. Amparate più nantu à i pussibuli benefici di l'oliu di cannabidiol.


Fighjate u video seguente è fighjate i benefici terapeutici di cannabidiol:

Induve cumprà

L'unicu medicamentu cun cannabidiol autorizatu da Anvisa, hà u nome Mevatyl, è hè indicatu per u trattamentu di spasmi musculari relativi à a sclerosi multipla. Questu rimediu hè dispunibule in spray è pò esse acquistatu in farmacie.

Tuttavia, ci sò altri prudutti cun cannabidiol, cù altri scopi terapeutici, chì a so cummercializazione hè stata autorizata in Brasile dapoi marzu 2020, basta chì sia ottenuta per mezu di una prescrizione medica è di una dichjarazione di responsabilità firmata da u duttore è u paziente.

Possibili effetti collaterali

L'effetti secundarii riportati ùn sò micca solu ligati à u cannabidiol, ma ancu à u tetrahydrocannabinol, postu chì a droga Mevatyl hà entrambe e sostanze in a so composizione. U tetrahydrocannabinol, cunnisciutu ancu THC, hè una sustanza psicoattiva è hè dunque più probabile di causà effetti collaterali.

Alcuni di l'effetti collaterali più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù Mevatyl sò vertigini, cambiamenti di appetitu, depressione, disorientazione, dissociazione, umore euforicu, amnesia, disordini di equilibriu è d'attenzione, scarsa coordinazione di i musculi di u discorsu, cambiamenti di gustu, mancanza d'energia , memoria indibulita, sonnolenza, visione sfocata, vertigini, stinzia, diarrea, brusgiatura, ulcerazione, dolore è secchezza di a bocca, nausea è vomitu.


Cunsigliatu À Voi

U vostru Oroscopu di Salute, Amore è Successu di Settembre: Ciò chì Ogni Segnu Bisogna Sapere

U vostru Oroscopu di Salute, Amore è Successu di Settembre: Ciò chì Ogni Segnu Bisogna Sapere

Iniziendu l'ultimu alutu (micca ufficiale) di l'e tate cù u ghjornu di u travagliu è o pitendu a o fine (ufficiale) cù l'equinocciu d'autunnu, ettembre mette in cena u p...
9 Ragioni chì ùn si pò dorme

9 Ragioni chì ùn si pò dorme

Ci ò parechje ragioni impurtanti per dorme abba tanza ogni notte; micca olu u onnu aiuta à mantene lim, ma aiuta ancu à riduce u ri icu di malatie di cori è infartu. e ùn pude...