Cumu hè fatta a chirurgia di u cancheru intestinale
Cuntenutu
A cirurgia hè u trattamentu principale indicatu per u cancheru di l'intestione, postu chì currisponde à un modu più veloce è più efficace per eliminà a maiò parte di e cellule tumorali, pudendu curà u cancheru in i casi più lievi di gradu 1 è 2, o ritardà u so sviluppu, in i casi i più gravi.
U tippu di chirurgia aduprata dipende da a situazione di u cancheru, da u so tippu, da a so dimensione è da quantu si hè spartu in u corpu, è pò esse necessariu di rimuovere solu un picculu pezzu di u muru intestinale o di caccià una parte intera.
In ogni tippu di chirurgia, u duttore pò raccomandà altri trattamenti, cume a chimioterapia o a radiazione, per eliminà e cellule tumorali chì ùn sò state rimosse è per impedisce u tumore di sviluppassi. In i casi i più gravi, in i quali a probabilità di curà hè assai bassa, sti trattamenti ponu ancu serve per alleviare i sintomi. Vede più dettagli nantu à u trattamentu per u cancheru di l'intestione.
1. Chirurgia senza sviluppu di u cancheru
Quandu u cancheru hè sempre in i so primi stadii, u duttore di solitu raccomanda di fà una chirurgia più semplice, postu chì solu una piccula parte di l'intestinu hè stata influenzata, chì hè u casu di i picculi polipi maligni. Per fà sta chirurgia, u duttore usa un picculu tubu, simile à l'esame di colonoscopia, chì hà à a so fine un strumentu capace di caccià pezzi di u muru intestinale.
Cusì, u duttore elimina e cellule cancerose è alcune cellule sane intornu à a regione colpita per assicurà chì u cancer ùn si sviluppi più. E cellule rimosse durante a chirurgia sò inviate à u laboratorio per analisi.
Dopu l'analisi di laburatoriu, u duttore valuta u gradu di cambiamentu in e cellule maligne è valuta a necessità di avè una nova chirurgia per rimuovere più tessuti.
Questa cirurgia si face in l'uffiziu di u duttore è, dunque, ùn hè micca necessariu aduprà alcun tippu d'anestesia, è solu a sedazione lieve pò esse aduprata. Cusì, hè pussibule di vultà in casa u listessu ghjornu, senza avè da stà in l'uspidale.
2. Chirurgia di u cancer sviluppata
Quandu u cancheru hè dighjà in un stadiu più avanzatu, a chirurgia hè più larga è, dunque, hè necessariu chì sia fatta in ospedale sottu anestesia generale, è hè ancu necessariu chì a persona resti ricoverata in ospedale per pochi ghjorni prima di vultà casa per esse monitoratu. è per assicurà chì ùn ci sia micca cumplicazioni.
In certi casi, prima di eseguisce a chirurgia, pò esse necessariu per a persona di sottumette sessioni di chimioterapia o radioterapia per riduce a dimensione di u tumore è, cusì, hè pussibule micca di rimuovere grandi parti di l'intestinu.
Sicondu a misura è a gravità di u cancheru di l'intestione, ponu esse realizati dui tipi di chirurgia:
- Chirurgia aperta, in quale un tagliu hè fattu in u ventre per caccià una parte più grande di l'intestinu;
- Chirurgia laparoscopica, In chì picculi fori sò fatti in a regione addominale attraversu u quale hè inseritu un dispositivu medicu, chì hè incaricatu di rimuovere una parte di l'intestinu.
Dopu a rimozione di a parte influenzata, u chirurgu cunnessa e duie parti di l'intestinu, permettendu à l'organu di ristabilisce a so funzione. Tuttavia, in i casi induve hè necessariu rimuovere una parte assai larga di l'intestinu o a chirurgia hè assai cumplicata, u duttore pò cunnesse l'intestinu direttamente à a pelle, cunnisciutu cum'è ostomia, per permettere à l'intestinu di recuperà prima di cunnesse i dui partiti. Capite ciò chì hè è cumu duvete curà l'ostomia.