COVID-19 hà arrubatu i mo orgasmi - Eccu ciò chì facciu per ritruvalli
Cuntenutu
- 1. Aghju pruvatu un novu ghjocu sessuale.
- 2. Aghju giratu versu un vechju cumpagnu sessuale.
- 3. Sò andatu à un prufessiunale.
- Esse attenti.
- Prestendu attenzione à u fiatu.
- Eliminazione di l'orgasimu da l'equazione.
- Pruvendu a privazione sensoriale.
- 4. Facciu a pace cù u mo Os chì manca.
- Rivista per
Vogliu andà direttamente à u puntu: i mo orgasmi mancanu. L'aghju cercatu altu è bassu; sottu u lettu, in l'armadiu, è ancu in a lavatrice. Ma innò; sò solu partuti. Innò "Vi videraghju più tardi", nisuna lettera di rumpitura, è mancu una cartulina maladetta da duve sò andati. Cum'è qualcunu chì hè statu abbandunatu da qualcosa o qualcunu chì amanu, sò custrettu à dumandassi perchè - chì diavule aghju fattu sta volta per caccià un altru amatu? Li aghju amatu cù tuttu ciò chì aghju avutu - ùn era micca abbastanza? Apparentemente cusì.
A capacità à l'orgasimu hè sempre stata relativamente faciule per mè. Benintesa, ci sò stati assai pochi omi - enfasi assai - chì sò stati capaci di dà un orgasmu senza alcun aiutu da un vibratore o direzzione dettagliata da mè. Ma quandu sto girendu da soli, l'orgasmi sò stati un ventu. Cù u vibratore ghjustu, possu vene in menu di un minutu. Micca chì hè una corsa, ma qualchì volta vulete ghjustu entre è fora, de-stress, poi vultà à u vostru travagliu. Ma quelli ghjorni sò andati perchè i mo orgasmi sò andati.
Qualchì volta in aprile, u mo desideriu sessuale hè cascatu. Ùn hè micca cascatu tantu da esse cascatu per u pavimentu, ma hè definitivamente diminuitu quandu COVID-19 hà colpitu è era chjaru chì a pandemia ùn andava da nunda. Hè difficiuli di sentu sessuale quandu u mondu pare chì si sguassate. (Almenu, era u casu per mè.) In ocasioni, ancu se u mo desideriu sessuale era sempre MIA, mi masturbai cum'è un mezu per alleviare u stress, sperendu di sente un sensu di sollievu ancu per i più brevi momenti - ma un O raramenti accadutu. Se eru capace di orgasmi, mi hà pigliatu più di un'ora. Di solitu, mi ne serebbe addurmintatu in mezza masturbazione, solu per svegliarmi ore dopu cù u mo vibratore sempre in opera, sempre in manu, è ancu senza orgasmu.
Dopu May hà giratu intornu è e cose sò diventate veramente vere cù u virus, postu chì u termine "nova nurmale" hè statu lanciatu intornu à manca è à diritta, è i casi COVID-19 ùn eranu micca solu fora di i grafichi, ma creavanu ancu una atmosfera di terrore. Allora eru quì, cum'è tanti altri, campendu una vita di stress è di turbulenza cù una temuta incertezza di ciò chì l'infernu diventerà di tuttu questu - a pandemia è u mondu in generale. A paura è a cunfusione bastavanu à causà l'orgasmi di qualcunu à imballà è urlà arrivederci! ✌️ da u primu trenu fora di a cità. Se u vostru capu ùn hè micca in u ghjocu, ùn pudete micca aspittà chì u vostru corpu sia in questu.
"L'orgasimu hè à tempu un prucessu fisicu è mentale, dunque seguita chì u vostru corpu è a mente influenzanu l'esperienza", dice Jess O'Reilly, Ph.D., sexologu, espertu in relazione, è espertu di sessu We-Vibe. "Ùn hè pocu cumu avè difficultà cù l'orgasmu quandu site stressatu, stancu, distractatu o altrimenti disconnected".
A mo situazione (vale à dì, hè hè una situazione, dopu tuttu), hè luntanu da esse pocu cumuni. I studii anu trovu chì quandu si tratta di desideriu sessuale è funzione sessuale, u stress pò cambià u ghjocu - in modu male. Cù u stress vene livelli più alti di cortisol (un hormone) è chì u cortisol piove in fondu nantu à a sfilata di u desideriu sessuale è di a funzione (leghjite: a vostra capacità di bagnà / dura / risponde à l'estimulazione).
"A ricerca suggerisce chì i sentimenti d'ansietà è di angoscia sò assuciatu à una diminuzione di a probabilità di sperimentà l'orgasimu ", dice O'Reilly." Attualmente, assai persone stanu sperimentendu sentimenti prolungati d'ansietà è angoscia, è operemu in un statu di iper-vigilanza. "Questu porta à stanchezza emotiva è se Avete mai pruvatu à suscitarmi mentre AF stancu, sapete chì ùn hè micca solu accadutu.
Cù a vostra energia hè versata in u stress, "pò alluntanassi da a risposta naturali di u corpu à stimuli sessuale", dice O'Reilly. È, più si stressa nantu à qualcosa, più grande diventa u prublema. È, parlendu da l'esperienza, ùn pudete micca parlà voi stessi in un orgasmo; Aghju pruvatu dapoi mesi. (Eccu un insight più interessante nantu à cumu funziona veramente a voglia sessuale, secondu un primu educatore sessuale è ricercatore.)
Tuttavia, parlendu seducente cù a mo vulva in mezzu a notte è pruvendu à manipulà u mo cervellu per rilassassi ùn sò micca l'uniche tecniche chì aghju praticatu cù a speranza di ripiglià i mo orgasmi. Eccu alcune altre cose chì aghju fattu.
1. Aghju pruvatu un novu ghjocu sessuale.
Quandu si tratta di mancà orgasmi, ùn vulete micca imbulighjà cun qualchì vibratore di $ 20. (Benchì, mi piacerebbe rimarcà chì, in circustanze normali, ùn vogliu mai arricà u nasu à un vibratore di $ 20.) Vulete qualcosa chì sia statu letteralmente creatu per e persone chì luttanu per l'orgasimu. Entra: Osé 2 (Cumprate, $ 290, loradicarlo.com), un novu ghjoculu da a marca premiata chì hà fattu un splash in CES un paru d'anni fà. Stimuleghja u puntu G è u clitoride (via stimulazione simile à l'aspirazione) à u listessu tempu, allora aghju pensatu chì ùn puderia micca perde perchè - ancu, bè, aghju avia nunda à perde.
Mi dispiace annunzià chì malgradu u publicu, Osé 2 ùn l'hà micca fattu per mè - chì ùn hè mancu colpa di Osé 2. Mentre u ghjocu era assai flessibile è significava per adattassi à parechje dimensioni di u corpu, cum'è qualcunu chì hè à pocu pressu 5 piedi di altezza è micca esattamente a casa di u canali vaginale più longu, e cose ùn eranu micca allineati finu à induve eranu supposti di esse. U stimulatore clitorale stava sollichendu u mo osso pubicu è u stimulatore di u puntu G ùn era nè vicinu à u mo puntu G. Ma questu hè nantu à mè è u mo corpu. Pensu chì l'altri puderanu avè a so mente sbulicata da Osé 2.
2. Aghju giratu versu un vechju cumpagnu sessuale.
Sembra chì u 2020 serà u primu annu chì ùn aghju micca sessu da quandu aghju cuminciatu à fà sessu à 18 anni - chì va bè! Ma ancu s'ellu ùn possu micca esse fisicamente uttene alcuna azzione, mi piacerebbe ancu sentu qualcosa. Dunque, mi sò giratu versu un amante di novu / di novu (una parolla chì ùn adupremu micca abbastanza) per qualchi discorsu bruttu. L'avia dettu di u mo "issue" è era ghjocu per aiutà.
In novu, sfurtunatamenti, ùn importa micca quantu brutti, sporchi è raunchy eranu i scenarii sessuale chì ellu presentava, ancu cù unu di i mo vibratori preferiti in manu, ùn era micca accadutu. Eru estremamente eccitatu è pudia ancu sente chì forse, ghjustu forse, eru à u bordu di vene, ma ùn hè mai accadutu. Benintesa, cum'è qualsiasi lotario, hà prumessu chì sì eramu inseme averia fattu riesce. Aghju rispostu cun educazione dicenduli: "Oh, so chì a faresti", piattendu i mo severi dubbii cun fingitu entusiasmu in a mo voce.
3. Sò andatu à un prufessiunale.
Malgradu esse statu scrittore sessuale è educatore per quasi un decenniu (mi face diventà un espertu di sessu per contu meiu è quellu à quale si rivolgenu i mo amici quandu anu bisognu di input sessuale è di salute sessuale), ùn sò micca duttore in sessologia. Hè quì chì O'Reilly vene cun cunsiglii chì aghju implementatu in e mo routine di masturbazione.
Esse attenti.
Esse attenti significa esse in u mumentu è cuscenti di i vostri pinsamenti è cumu vi affettanu mentalmente è fisicamente. Questu hè ancu qualcosa chì, pandemia o micca, hè assai difficiuli di sfruttà in a nostra senza-stop, andate à andà à a sucetà induve u buttone di pausa pare chì hè statu misplaced. Ma sicondu O'Reilly, permettevvi di passà mentalmente fora di a vostra vita frenetica pò aiutà à recuperà i vostri orgasmi.
"Esse attenti si riferisce à esse impegnatu in l'esperienza attuale libera da ghjudiziu è pressione", dice O'Reilly. "Si tratta di esse presente è di presentassi per sè stessu è per u to cumpagnu. È quandu si tratta di sessu, esse attenti precipita parechji vantaghji cumprese un desideriu aumentatu, una fiducia più grande, ansietà di prestazioni inferiori è un funziunamentu sessuale miglioratu cumpresu l'eccitazione, l'erezione, l'ejaculazione cuntrollu, è orgasmu ".
Puderaghju praticà a masturbazione attenta durante i primi mesi di a pandemia? Innò. Avà sò in gradu di praticà a masturbazione attenta à menu di dui mesi da l'elezzioni presidenziale? Saria una infernu innò. Ma, aghju fattu (è cuntinuà à) fà un sforzu; hè solu chì à u mo cervellu li piace à vince.
Prestendu attenzione à u fiatu.
Aghju tecniche di respirazione per attacchi di panicu, yoga, è episodi depressivi, allora perchè ùn ne aghjunghje un altru à a lista? Per stà in u mumentu, se a vostra mente principia à girandulà, O'Reilly suggerisce di fà attenzione à u modu in cui l'aria si sente entrendu in u nasu è surtendu da a bocca: inspirate per cinque secondi, tenite per trè secondi, poi espirate per cinque seconde.
"Ripetite cinque volte è fighjate cumu u vostru rispiru affetta a frequenza cardiaca è u statu emotivu", dice O'Reilly. "Ùn hè improbabile di utilizà stu approcciu in u mità di un scontru sessuale, ma pò aiutà à primu u vostru corpu per u desideriu sessuale è u piacè. Pudete ancu aduprà si trova chì avete bisognu di una pausa durante l'attività sessuale ". (Vulete pruvà? Eccu uni pochi di più tecniche di respirazione pensate per u sessu.)
Aghju fattu, è fà, praticà questu assai. Sò abbastanza cusciente per capì chì a respirazione ghjoca un rolu maiò in u piacè è a risposta sessuale, ma quant'e mi metteraghju in quasi un spaziu sedatu, l'orgasmi ùn venianu ancu.
Eliminazione di l'orgasimu da l'equazione.
Comu qualcunu vi diciarà, ch'ella sia sessu o masturbazione, si tratta di u viaghju è micca di ciò chì hè à a fine di u viaghju: l'orgasimu. Ancu senza climaxing, u sessu pò esse fantasticu, ma cù a masturbazione, hè un pocu sfarente - almenu in u mo casu in ogni modu. Se ùn aghju micca un orgasmu durante u sessu cù un cumpagnu, va bè per mè. Soprattuttu s'ellu era divertente è soddisfacente in altri modi. Ma per ùn avè un orgasmu per mesi durante a masturbazione, bè, hè solu un'altra storia.
"Toccate per piacè per 15-20 minuti senza pruvendu à ghjunghje à l'orgasimu ", dice O'Reilly." Esplora tuttu u vostru corpu cù e mani, u lubrificante, l'oliu di massaggio, i ghjoculi è / o l'ogetti di varie trame. Quandu si mette in cuntattu cù e risposti distinti di u vostru corpu è i mudelli di respirazione, truverete chì a vostra capacità di stà presente durante u sessu (in cullaburazione è in solitaria) aumenta, postu chì sarete menu appiccicati à u rendiment è più focu annantu à u piacè stessu. . "
Certu, perchè per mè, a masturbazione è l'orgasimu vanu inseme cum'è u burru d'arachidi è a gelatina, sta tecnica, anche se divertente da eseguisce, ùn hà micca fattu u truccu.
Pruvendu a privazione sensoriale.
Di tutti i suggerimenti suggeriti da O'Reilly, questu hè quellu chì mi hà fattu u più vicinu à avè un orgasmu.
"Quandu site occupatu o distrattu, abbassate e luci, chjude l'ochji, portate una benda, o investite in cuffie chì annullanu u rumore per aiutà à esse più attenti è fucalizza nantu à u sessu", dice O'Reilly. "A privazione di un sensu pò accresce l'altru". Chì hè assai veru. Cecceccu e fragole anu un gustu megliu. Purtate tappi per l'arechja è di colpu u vostru ex sembra più fantasticu di ciò chì mai avianu fattu.
Per mè, cinghje mi è scuppiò in i mo tappi per l'arechja m'hà aiutatu assai, uttenendu mi, cum'è aghju dettu, u più vicinu chì sò venutu à l'orgasimu in mesi. Cusì vicinu, in fatti, possu praticamente tastallu. Ma allora u mo cervellu va à a pulitica è a pandemia è yadda yadda yadda.
4. Facciu a pace cù u mo Os chì manca.
I cunsiglii di O'Reilly ùn si fermanu micca quì; continuanu cun tecniche cume compartimentalizà i penseri intrusivi, fà esercizii d'intimità cù un cumpagnu, è impegnassi in detox digitale - chì probabilmente guarirebbe assai di noi di molte cose. Ùn sò micca tutti i so cunsiglii applicabili per mè, cusì aghju travagliatu nantu à quelli chì sapia chì aghju avutu a pussibilità di forse micca maestru, ma almenu dà l'uppurtunità di ritruvà i mo orgasmi.
L'argentu più interessante? Malgradu a mancanza di orgasmi durante a mo vita di vigilia, aghju avutu un coppiu in u mo sonnu. Mi sò svegliatu per capisce chì aghju avutu un orgasmu, ma ùn possu mai ricurdà u sognu o ciò chì m'hà purtatu à l'orgasmu.
Ùn sò micca sapè induve sò andati i mo orgasmi o quandu pensanu di vultà. Sò chì, eventualmente, torneranu à mè, ma postu chì ùn anu micca lasciatu a parolla di quandu aghju solu da aspettà è vede. Sò ancu chì, cunsiderendu u statu di u mondu, sò luntanu da solu. Uni pochi di i mo amici cari anu messu i so soldi nantu à i mo orgasmi chì tornanu subitu u 4 di Novembre; sì l'elezzioni vanu cum'ellu spera, allora forse i mo orgasmi torneranu dece volte, cume s'elli fussinu Cascate di u Niagara, unu subitu dopu à l'altru, cumpensendu u tempu persu.
Ma, per avà, sò sempre senza orgasimu è facciu u mo più dannatu per riacquistalli. Credu fermamente ch'elli ùn ponu esse andati per sempre; sò solu in vacanze. Saria geniale, quantunque, s'elli pudessinu dà mi un capu in quantu à quandu li possu aspettà torna.