Per chì ghjè Periodontil?
Cuntenutu
U periodontil hè un rimediu chì hà in a so cumpusizione una associazione di e so sustanze attive, spiramicina è metronidazole, cù azzione antiinfettiva, specifiche per e malatie di a bocca.
Questu rimediu pò esse truvatu in farmarii, ma pò esse vendutu solu dopu a presentazione di una ricetta o da u dentistu.
Per chì ghjè
Periodontil hè indicatu cum'è aghjuntu à a chirurgia parodontale, cume a chirurgia di a gomma è l'operazioni di u flap. Inoltre, hè ancu indicatu in infezioni acute di a bocca, localizate o generalizate, cum'è:
- Stomatitis, chì hè carattarizata da una inflammazione di u revestimentu di a bocca. Amparate à identificà una stomatite aftosa;
- Gingivitis, chì hè carattarizata da infjammazione di u tessulu di a gomma. Eccu cumu si ricunnosce i sintomi di a gingivitis;
- Parodontitis, chì cunsiste in infiammazione è perdita di tessuti connettivi chì circondanu è supportanu i denti. Cunnosce i sintomi è e cause di una parodontite.
Prima di fà u trattamentu cù questu medicamentu, u duttore deve esse informatu di altri medicamenti chì a persona sta pigliendu.
Chì hè a dosa
A dosa cunsigliata di Periodontil hè di 4 à 6 compresse à ghjornu, per 5 à 10 ghjorni, chì ponu esse divisi in 3 o 4 dosi, preferibilmente cù i pasti. I comprimi devenu esse inghjuttiti senza masticà è cun circa a mità vetru d'acqua.
Quale ùn deve micca aduprà
U periodontil ùn deve esse adupratu da e persone chì anu allergie à i sustanzi attivi, qualsiasi altru cumpunente prisente in a formula o in cumbinazione cù disulfiram.
Inoltre, questu rimediu hè contraindicatu per i zitelli sottu 6 anni, e donne incinte o quelli chì stanu allattendu.
Possibili effetti collaterali
U periodontil hè generalmente una medicina ben tollerata, tuttavia, in rari casi, ci ponu esse alcuni effetti secondari cum'è dolore di stomacu, nausea, vomitu, diarrea, dolore addominale, mucosite orale, cambiamenti di gustu, anoressia, pancreatite, decolorazione di a lingua, periferica neuropatia sensoriale, mal di testa, crisi, vertigini, cunfusione è allucinazioni è umore depressu.
Inoltre, cambiamenti visivi, enzimi epatichi aumentati, epatite, cambiamenti in analisi di sangue, eruzione cutanea, ruboriu, urticaria, prurito, eruzioni pustulari, sindrome Stevens-Johnson, necrolisi epidermica tossica, prolungamentu QT à l'elettrocardiogramma, aritmia ventriculare ponu accade, ventriculare tachycardia, torsade de pointes è frebba.