Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 7 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 9 Dicembre 2024
Anonim
Cardiomiopatia diabetica: chì hè, sintomi è trattamentu - Salute
Cardiomiopatia diabetica: chì hè, sintomi è trattamentu - Salute

Cuntenutu

A cardiomiopatia diabetica hè una complicazione rara di a diabetes mal cuntrullata, chì provoca cambiamenti in u funziunamentu normale di u musculu cardiacu è pò, cù u tempu, causà insufficienza cardiaca. Vede ciò chì sò i segni di fallimentu cardiacu.

Generalmente, stu tippu di cardiomiopatia ùn hè micca legatu à altri fattori cum'è pressione alta o malatie coronarie è, dunque, hè attribuitu à cambiamenti causati da u diabete.

Principali sintomi

Ancu se in a maiò parte di i casi a cardiomiopatia diabetica ùn causa alcun sintumu prima di l'iniziu di fallimentu cardiacu, hè cumunu di sperimentà qualchì sintimu di mancanza di fiatu costante.

Tuttavia, stu sintumu hè prestu accumpagnatu da altri segni classici di fallimentu cardiacu cum'è:

  • Gonfiore di e ghjambe;
  • Dolore di pettu;
  • Difficultà à respirà;
  • Stanchezza frequente;
  • Tosse secca custante.

In i primi stadii, quandu ùn ci sò ancu sintomi, a cardiomiopatia pò esse rilevata per mezu di cambiamenti in esami elettrocardiogrammi o ecocardiogrammi, per esempiu, è hè dunque raccomandatu di fà cuntrolli periodichi à u duttore per identificà queste è altre complicazioni di diabete prima.


Scuprite un elencu cumpletu di e cumplicazioni più cumuni di a diabetes è cumu per identificarle.

Perchè accade

In i casi di diabete cuntrullatu male, u ventriculu sinistro di u core diventa più dilatatu è, dunque, cumincia à avè difficultà à cuntrae è spinghje u sangue. Cù u tempu, sta difficultà provoca un accumulu di sangue in i pulmoni, in e gambe è in altre parti di u corpu.

Cù eccessu è fluidi in tuttu u corpu, aumenta a pressione sanguigna, rendendu più difficile per u core di travaglià. Dunque, in i casi i più avanzati, si presenta insuffisenza cardiaca, postu chì u core ùn hè più capace di pompà u sangue currettamente.

Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu di a cardiomiopatia diabetica hè raccomandatu quandu i sintomi interferenu cù l'attività quotidiana o causanu assai disagiu, è pò esse fattu cù l'usu di:

  • Rimedii di Pressione, cum'è Captopril o Ramipril: riduce a pressione sanguigna è facilita per u core a pompa di sangue;
  • Diuretici ciclu, cum'è Furosemide o Bumetanide: eliminanu l'eccessu di liquidu in l'urina, impedendu l'accumulazione di fluidu in i pulmoni;
  • Cardiotonica, cum'è Digoxin: aumentanu a forza di u musculu di u core per facilità u travagliu di pompà u sangue;
  • Anticoagulanti orali, Acenocoumarol o Warfarin: diminuisce u risicu di sviluppà un attaccu di core o un colpu per via di fibrillazione atriale cumuna in i diabetichi cun cardiomiopatia.

Tuttavia, ancu senza sintomi, hè cunsigliatu di mantene a diabete bè cuntrullata, seguitu l'istruzzioni di u duttore, cuntrullà u pesu di u corpu, manghjà una dieta sana è praticà eserciziu fisicu regulare, chì hè un ottimu modu per rinfurzà u core è evità complicazioni, cum'è u core fallimentu.


Vede cumu si pò mantene bè u vostru diabete sottu cuntrollu è evità stu tipu di prublemi.

Oghje Interessante

Visione - cecità notturna

Visione - cecità notturna

A cecità notturna hè una vi ione car a di notte o in poca luce.A cecità notturna pò cau à prublemi cù a guida di notte. E per one cun cecità notturna anu pe u pruble...
Pneumomediastinum

Pneumomediastinum

Pneumomedia tinum hè aria in u media tinum. U media tinu hè u paziu à mezu à u pettu, trà i pulmoni è intornu à u core.Pneumomedia tinum hè pocu cumunu. A cundi...