Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 16 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Tè è Diabete: Benefici, Rischi è Tipi da Pruvà - Nourrisson
Tè è Diabete: Benefici, Rischi è Tipi da Pruvà - Nourrisson

Cuntenutu

Ci hè parechje varietà di tè da sceglie, alcune di e quali offrenu benefici unichi per a salute.

Certi tè ponu esse particularmente benefichi per e persone cun diabete è aiutanu à prumove u cuntrollu di u zuccherinu in sangue, riduce l'infiammazione, è aumentanu a sensibilità à l'insulina - chì sò tutti essenziali per a gestione di u diabete.

Questu articulu spiega i benefici di u tè per e persone cun diabete, elenca i migliori tè da beie per u cuntrollu di u diabete, è spiega cumu gode di tè in u modu più sanu è sicuru.

Cumu u tè influenza u cuntrollu di u diabete?

Cunsumatu da più di i dui terzi di a pupulazione mundiale, u tè hè una di e bevande più famose in u mondu ().

Ci sò parechji tippi di tè, cumprese i veri tes fatti da e foglie di u Camellia sinensis pianta, chì include u tè neru, verde è oolong, è tisane, cum'è a menta piperita è u tè di camomile ().


Sia i tisani veri sia i tisani di erbe sò stati assuciati à una varietà di benefici per a salute per via di i putenti cumposti vegetali chì cuntenenu, è e ricerche anu dimustratu chì certi tes anu pruprietà chì sò particularmente benefiziali per e persone cun diabete.

A diabete hè un gruppu di cundizioni carattarizati da livelli di zuccaru in sangue cronicamente alti risultanti sia da una secrezione inadeguata di l'ormone insulina-regulatrice di u zuccherinu in sangue, da una sensibilità ridotta à l'insulina, o da entrambi ().

Per e persone cun diabete, a regulazione stretta di u zuccherinu in sangue hè critica, è a scelta di cibi è bevande chì ottimisanu un cuntrollu sanu di u zuccherinu in sangue hè fondamentale.

Optà per bevande senza calorie o assai calorie, cume u tè senza zuccheru nantu à e bevande zuccherate cum'è soda è e bevande zuccherate di caffè hè un ottimu modu per ottimizà u cuntrollu diabeticu.

Inoltre, alcune varietà di tè cuntenenu cumposti vegetali chì luttanu contru i danni cellulari è riducenu l'infiammazione è i livelli di zuccheru in sangue, chì li rendenu una grande scelta per e persone cun diabete ().


In più, beie tè senza zuccheru pò aiutà à mantene u vostru corpu idratatu. Stà currettamente idratatu hè di primura per ogni prucessu corporeu, cumpresu a regulazione di u zuccherinu in sangue.

In fattu, e ricerche mostranu chì a disidratazione hè assuciata à livelli elevati di zuccheru in sangue in e persone cun diabete, mettendu in evidenza l'importanza di l'assunzione regulare di fluidi ().

Riassuntu

Certi tè cuntenenu cumposti chì ponu aiutà à ottimisà u cuntrollu diabeticu. In più, bere tè pò aiutà à stà idratatu, chì hè di primura per una regulazione sana di u zuccherinu in sangue.

I migliori tè per e persone cun diabete

A ricerca hà dimustratu chì certi tes anu pruprietà antiinflamatorie, di zuccheru in sangue è sensibilizante à l'insulina, chì li facenu scelte eccellenti per a gestione di u diabete.

I seguenti tè sò alcune di e migliori opzioni per e persone cun diabete.

Tè verde

U tè verde offre una mansa di benefici per a salute, alcuni di i quali sò particularmente benefichi per quelli cun diabete. Per esempiu, bere tè verde pò aiutà à riduce i danni cellulari, à diminuisce l'infiammazione è à ottimisà u cuntrollu di u zuccherinu in sangue ().


Alcuni di i cumposti in u tè verde, cumpresu epigallocatechin gallate (EGCG), sò stati dimustrati per stimulà l'assorbimentu di glucosiu in e cellule musculari scheletriche, riducendu dunque i livelli di zuccheru in sangue ().

Una rivista di 17 studii chì includenu 1.133 persone cun e senza diabete hà trovu chì l'ingestione di tè verde riduce significativamente i livelli di zuccheru in sangue à digiunu è l'emoglobina A1c (HbA1c), un marcatore di cuntrollu à longu andà di u zuccherinu in sangue ().

In più, i studii mostranu chì bere tè verde pò aiutà à riduce e possibilità di sviluppà diabete in primu locu ().

Nutate bè chì sti studii cunsiglianu in generale di beie 3-4 tazze di tè verde à ghjornu per coglie i benefici mintuvati sopra.

Tè neru

U tè neru cuntene cumposti putenti di piante, cumpresi theaflavins è thearubigins, chì anu pruprietà antiinfiammatorie, antioxidanti è di zuccaru in sangue ().

Un studiu di roditori suggerisce chì l'ingestione di tè neru interferisce cù l'assorbimentu di carboidrati sopprimendu certi enzimi è pò aiutà à mantene i livelli di zuccheru in sangue ().

Un studiu in 24 persone, alcuni di i quali avianu prediabetes, hà dimustratu chì u cunsumu di bevande di tè neru accantu à una bevanda zuccherata hà diminuitu significativamente i livelli di zuccheru in sangue, paragunatu cù un gruppu di cuntrollu ().

Un altru studiu di roditori hà suggeritu chì u tè neru pò ancu aiutà à favurisce a secrezione sana d'insulina pruteggendu e cellule secretive di insulina di u pancreas ().

Studii umani anu dimustratu ancu benefici, ma u meccanismu di l'azione ùn hè micca chjaru ().

Cum'è u casu di u tè verde, studii nantu à u tè neru cunsiglianu generalmente di beie 3-4 tazze à ghjornu per coglie benefici nutevuli.

Tè Hibiscus

U tè di Hibiscus, ancu cunnisciutu cum'è tè àcitu, hè un tè acutu di culori vivaci fattu da i petali di u Hibiscus sabdariffa pianta.

I petali di Hibiscus cuntenenu una varietà di antiossidanti benefizii di polifenoli, cumpresi acidi organici è antocianini, chì danu à u tè di hibiscus u so culore di rubinu luminosu ().

U consumu di tè di ibisco hà dimustratu chì hà numerosi effetti benefichi nantu à a salute, da a diminuzione di i livelli di pressione sanguigna à a riduzione di l'infiammazione.

A pressione alta hè cumuna in e persone cun diabete. In fatti, si stima chì più di 73% di l'Americani cun diabete anu ancu pressione alta (,,).

Puderete tè di hibiscus pò aiutà à quelli chì anu diabete cuntrollanu i so livelli di pressione sanguigna.

Un studiu in 60 persone cun diabete hà dimustratu chì quelli chì bevanu 8 once (240 mL) di tè d'ibiscu duie volte à ghjornu per 1 mese anu sperimentatu riduzioni significative di a pressione sanguigna sistolica (u numeru più altu di letture di pressione sanguigna), paragunatu cù u tè neru ()

Inoltre, i studii mostranu chì l'ibiscus pò aiutà à riduce a resistenza à l'insulina (,,,).

Nutate bè chì u tè d'ibiscu pò interagisce cù u medicamentu per a pressione sanguigna hydrochlorothiazide, un diureticu cumunemente prescrittu per quelli chì anu pressione sanguigna alta.

Tè à a cannella

A cannella hè una spezia pupulare chì hà segnalatu pruprietà antidiabetiche.

Parechje persone piglianu supplementi di cannella cuncintrati per aiutà à riduce i so livelli di zuccheru in sangue, ma studii mostranu chì bevendu una tazza di tè di cannella pò ancu avè benefici.

Un studiu in 30 adulti cù livelli normali di zuccheru in sangue hà dimustratu chì bere 3.5 once (100 mL) di tè di cannella prima di ingerisce una soluzione di zuccheru hà purtatu à una diminuzione di i livelli di zuccheru in sangue, paragunatu cù un gruppu di cuntrollu ().

Un altru studiu recente hà dimustratu chì piglià 6 grammi di un supplementu di cannella ogni ghjornu per 40 ghjorni hà diminuitu significativamente i livelli di glucosiu pre-pastu in adulti sani ().

Ci hè parechji meccanismi per i quali a cannella pò aiutà à riduce i livelli di zuccheru in sangue, cumprendu a rallentazione di a liberazione di zuccheru in u sangue, migliurà l'assorbimentu cellulare di glucosiu è prumove a sensibilità à l'insulina ().

Tuttavia, una rivista di u 2013 hà trovu chì ancu se a cannella pò benefiziu significativamente i livelli di zuccheru in sangue è i livelli di lipidi in digiunu, ùn pare micca esse efficace per cuntrullà a media di zuccaru in sangue o HbA1C ().

Hè necessaria più ricerca umana prima chì si possinu fà forte cunclusioni nantu à l'effettu di a cannella nantu à i livelli di zuccheru in sangue.

Tè curcuma

A curcuma hè una spezia arancione vibrante chì hè ben cunnisciuta per e so putenti prupietà antioxidanti è antiinflamatorii. A curcumina, u principale cumpunente attivu in a curcuma, hè stata studiata per e so pruprietà di calà u zuccherinu in sangue.

I studii suggerenu chì a curcumina pò prumove livelli sani di zuccherinu in sangue migliurendu a sensibilità à l'insulina è aumentendu l'assorbimentu di glucosiu in i tessuti ().

Una rivista di 2020 di studii umani è animali hà trovu chì l'assunzione di curcumina era assuciata à livelli di zuccherinu è di lipidi in sangue significativamente ridotti ().

In più, a rivista hà nutatu chì l'assunzione di curcumina pò aiutà à riduce i danni cellulari, à diminuisce i livelli di cumposti proinflamatori è à migliurà a funzione renale ().

U tè di curcuma pò esse fattu in casa cù a polvere di curcuma o acquistatu da i negozi di alimenti salutari.

Ci hè da nutà chì a piperina, una cumpunente maiò di u pimentu neru, aumenta significativamente a biodisponibilità di a curcumina, dunque ùn vi scurdate di aghjunghje una puzza di pepe neru à u vostru tè di curcuma per prufittà massime ().

Tè à u melissa

U balsamu di limone hè una erba calmante chì face parte di a famiglia di e mint. Hà un prufumu luminosu di limonu è hè pupulare cum'è una tisana.

A ricerca suggerisce chì l'olii essenziali di melissa ponu aiutà à stimulà l'assorbimentu di glucosiu è inibisce a sintesi di glucosiu in u corpu, purtendu à diminuzioni di i livelli di zuccheru in sangue ().

Un studiu in 62 persone cun diabete di tippu 2 hà trovu chì piglià 700-mg di capsule di estrattu di balsamo di limone ogni ghjornu per 12 settimane riduce significativamente u zuccherinu in sangue à digiunu, HbA1c, pressione sanguigna, livelli di trigliceridi è marcatori d'infiammazione, paragunatu cù un gruppu placebo ()

Ancu se sti risultati sò prometenti, ùn hè chjaru se beie tè di melissa averebbe u listessu effetti nantu à i livelli di zuccheru in sangue.

Tè di camomilla

U tè di camomilla hè statu assuciatu cù una serie di benefici per a salute, cumprese a prumuzione di una regulazione sana di u zuccherinu in sangue.

Un studiu nantu à 64 persone cun diabete hà trovu chì i participanti chì anu bevutu 5 once (150 mL) di tè di camomilla fatta cù 3 grammi di camomilla 3 volte à ghjornu dopu à pranzi per 8 settimane anu sperimentatu riduzioni significative in i livelli di HbA1c è insulina, paragunatu cù un gruppu di cuntrollu ().

U tè di camomilla hà micca solu u putenziale di ottimizà u cuntrollu di u zuccherinu in sangue, ma pò ancu aiutà à prutegge contra u stress ossidativu, un squilibriu chì pò purtà à cumplicazioni cunnesse à u diabete.

U listessu studiu menzionatu sopra hà trovu chì i participanti chì anu bevutu tè di camomilla anu avutu aumenti significativi di livelli antiossidanti, cumpresi quelli di glutathione perossidasa, un antioxidante maiò chì aiuta à cumbatte u stress ossidativu ().

Riassuntu

U tè verde, u tè neru, u tè di hibiscus è u tè di camomilla, è ancu cannella, curcuma è balsamu di limone, sò stati dimustrati chì anu pruprietà antidiabetiche è ponu esse opzioni di bevande intelligenti per e persone cun diabete.

I risichi potenziali in relazione cù l'assunzione di tè per e persone cun diabete

Mentre una varietà di tè pò migliurà a salute in e persone cun diabete, hè impurtante cunsumà tè in un modu chì prumove una regulazione sana di u zuccherinu in sangue.

À parechje persone li piace adulcurà u so tè cù zuccheru o mele per arricchisce u gustu.

Mentre beie una bevanda leggermente zuccherata à l'occasione hè improbabile chì influenzi significativamente i livelli di zuccheru in sangue, a scelta di tè senza zuccheru hè a megliu scelta per e persone cun diabete.

Hè perchè u zuccheru aghjuntu, in particulare in forma di bevande zuccherate, face cresce i livelli di zuccheru in sangue, chì pò purtà à un cuntrollu poveru di u zuccherinu in sangue cù u tempu ().

Una dieta ricca di zuccheru aghjuntu pò ancu purtà à altri effetti avversi nantu à a salute, cum'è l'aumentu di pesu è l'aumentu di i livelli di pressione sanguigna (,).

Bere un tè senza zuccheru hè megliu per a salute di tutti, in particulare quelli chì anu alteratu u cuntrollu di u zuccherinu in sangue. Se vulete aghjunghje un sapore à u vostru tè senza aghjunghje zuccheru, pruvate una spremitura di limonu o un trattu di cannella.

Inoltre, tenite un ochju fora di zuccheru aghjuntu nantu à l'etichette di ingredienti è di nutrizione quandu cumprate prudutti di tè pre-imbottigliati.

Un'altra cosa da tene à mente quandu si compra u tè favurèvule di u diabete hè chì alcuni tisane ponu interferisce cù i medicazione cumuni aduprati per curà u diabete.

Per esempiu, l'aloe vera, rooibos, ficodindia, Gymnema sylvestre è fienu grecu sò solu alcune di l'erbe dispunibili in forma di tè chì ponu interagisce cù medicinali cumuni per a diabete cum'è metformina è gliburide (,, 33).

Datu chì parechje erbe anu u putenziale di interagisce cù vari medicazione, hè impurtante di parlà cù u vostru duttore sanitariu prima di piglià supplementi di erbe o di beie un novu tisanu.

Riassuntu

Certi tè ponu interagisce cù a medicazione per a diabetes, hè dunque impurtante di cunsultà u vostru duttore sanitariu prima di aghjunghje qualchì novu tè à a vostra dieta. Sceglite tè senza zuccheru quandu hè pussibule per ottimisà u cuntrollu di zuccheru in sangue è prutege a salute generale.

U fondu

Certi tè cuntenenu cumposti putenti chì ponu benefiziu à e persone cun diabete.

A ricerca suggerisce chì u tè verde, u turmericu, u tè di hibiscus, u tè di cannella, u tè di u melissa, u tè di camomilla, è u tè neru ponu offre effetti antidiabetichi impressiunanti, chì li facenu una bona scelta per e persone cun diabete.

Tuttavia, hè impurtante di sceglie e bevande di tè senza zuccheru quandu hè pussibule è cuntrollate sempre cù u vostru duttore sanitariu prima di introduce un novu tisanu in a vostra dieta.

Populari In Situ

Perchè i Medici Diagnosticanu Più Donne cù ADHD

Perchè i Medici Diagnosticanu Più Donne cù ADHD

Hè u tempu di pre tà più attente à u numeru di e donne pre critte medicazione ADHD, econdu un novu rapportu da i Centri per u Controlu è a Prevenzione di Malattie (CDC).U CDC ...
Blast Calorie Facendu e Vostre Attività Favurite

Blast Calorie Facendu e Vostre Attività Favurite

e pendite 500 calorie in più di ciò chì cun umate ogni ghjornu, la ciate una libbra à a ettimana. Ùn hè micca un cattivu ritornu à u vo tru inve timentu in e ercizi...