Hè pussibule di stà incinta pigliendu contraccettivi?
Cuntenutu
- 4. Dimenticendu di piglià parechje volte
- 5. Cambia i contraccettivi
- 6. Usendu altri rimedii
- 7. Bei bevande alcoliche
- 8. Ùn mantene micca u contraceptivu currettamente
- Hè pussibule di stà incinta pigliendu a pillula è allattendu?
E pillule di cuntrollu di nascita sò ormoni chì funzionanu prevenendu l'ovulazione è dunque impediscenu a gravidanza. Tuttavia, ancu cù l'usu currettu, sì in forma di pillole, patch ormonali, anellu vaginale o piglià una iniezione, ci hè un risicu minimu di rimanere incinta perchè i contraccettivi sò circa 99% efficaci, vale à dì, 1 per ogni 100 donne chì pò esse incinta ancu se u aduprate currettamente.
Tuttavia, alcune situazioni cume dimenticassi di piglià u contraccettivu, aduprà antibiotici o altri medicamenti ponu diminuisce l'efficacia di a pillula contraccettiva, aumentendu u risicu di gravidanza. Vede alcuni esempii di rimedii chì diminuinu l'efficacezza di a pillula.
Se a donna pensa ch'ella hè incinta, ma pigghia sempre a pillula, duverebbe fà una prova di gravidanza u più prestu pussibule. Se u risultatu hè pusitivu, l'usu contraceptivu deve esse fermatu è u ginecologu deve esse cunsultatu per u seguitu.
Hè impurtante di enfatizà chì prima di inizià l'usu di contraccettivi, si deve sempre cunsultà un ginecologu affinchì u megliu metudu contraccettivu sia indicatu per ogni donna è a forma curretta d'usu.
4. Dimenticendu di piglià parechje volte
Dimenticà di piglià a pillula contraceptiva parechje volte durante u mese ùn permette micca un effettu contraceptivu efficace è u risicu di gravidanza aumenta assai. Dunque, un preservativu deve esse adupratu per tuttu l'usu di u pacchettu contraccettivu, finu à l'iniziu di un novu.
In questu casu, hè impurtante parlà cù u ginecologu è pruvà un altru mètudu contraceptivu chì ùn hà micca bisognu di piglià ogni ghjornu, cum'è iniezione contraccettiva, patch ormonali, impianti ormonali in u bracciu o mette un DIU, per esempiu.
5. Cambia i contraccettivi
U cambiamentu di contraccettivi richiede cure è cunsiglii medichi perchè ogni contraccettivu hà e so caratteristiche è u scambiu di ormoni pò alterà i livelli ormonali in u corpu è purtà à l'ovulazione indesiderata, aumentendu u risicu di restà incinta.
Hè generalmente cunsigliatu di aduprà un preservativu in e prime 2 settimane quandu si cambianu i contraccettivi. Vede cumu cambià i contraccettivi senza risicà a gravidanza.
6. Usendu altri rimedii
Alcuni rimedii ponu interferisce cù l'efficacia di i contraccettivi orali, riducendu o tagliendu u so effettu.
Alcuni studii mostranu chì a maiò parte di l'antibiotici ùn interferiscenu micca cù l'effettu di i contraccettivi orali, basta ch'elli sianu presi currettamente, ogni ghjornu è à listessa ora. Tuttavia, ci sò alcuni antibiotici chì sò stati dimustrati per riduce l'efficacità di i contraccettivi, cum'è rifampicina, rifapentina è rifabutina, aduprati per trattà a tubercolosi, a lebbra è a meningite batterica è a griseofulvina chì hè un antifungicu adupratu per trattà e micosi nantu à a pelle. Quandu hè necessariu aduprà sti antibiotici o sperimentà vomitu o diarrea dopu l'usu di qualsiasi antibioticu, un preservativu deve esse adupratu cum'è metudu addizionale di contraccezione per prevene a gravidanza.
Altri rimedi chì riducenu l'efficacità di i contraccettivi orali sò anticonvulsivanti cum'è fenobarbital, carbamazepina, oxcarbamazepina, fenitoina, primidone, topiramatu o felbamatu, aduprati per diminuisce o eliminà e crisi. Hè dunque impurtante di parlà cù u duttore incaricatu di u trattamentu per evità l'interazzione chì interferiscenu cù l'usu di i contraccettivi.
7. Bei bevande alcoliche
L'alcol ùn interferisce micca direttamente cù i contraccettivi orali, tuttavia, quandu si beve, ci hè un risicu più grande di dimenticà di piglià a pillula, chì pò riduce a so efficacia è aumentà u risicu di una gravidanza indesiderata.
Inoltre, si beie assai prima di piglià u contraceptivu è vomite finu à 3 o 4 ore dopu à piglià a pillula, riduce l'efficacità di u contraceptivu.
8. Ùn mantene micca u contraceptivu currettamente
A pillula contraceptiva deve esse conservata à una temperatura trà 15 è 30 gradi è luntana da l'umidità, dunque ùn deve micca esse tenuta in u bagnu o in cucina. U mantenimentu di a pillola in u so imballu originale, à a temperatura curretta è luntanu da l'umidità, assicura chì e pillule ùn subiscanu cambiamenti chì puderanu riduce a so efficacia è aumentà u risicu di restà incinta.
Prima di aduprà a pillula, l'aspettu di a tavuletta deve esse osservatu è s'ellu ci hè un cambiamentu di culore o d'olfattu, se si sgretola o sembra bagnatu, ùn aduprà micca. Cumprate un altru pacchettu contraccettivu per assicurà chì e pillule sianu intatte è immutate chì pudessinu influenzà l'efficacità.
Hè pussibule di stà incinta pigliendu a pillula è allattendu?
A pillula contraceptiva di progesterone, Cerazette, chì hè aduprata durante l'allattamentu, serve per prevene a gravidanza è hè circa 99% efficace, cum'è altre pillule contraceptive.Tuttavia, se una donna si scorda di piglià a pillula per più di 12 ore o si piglia un antibioticu, per esempiu, pò esse incinta di novu, ancu s'ella hè in pettu. In questi casi, un metudu contraceptivu addizionale, cume un preservativu, deve esse adupratu per almenu i prossimi 7 ghjorni di ritardu di a dose di pillola.
Vede chì antibiotici taglianu l'effettu contraceptivu.