À chì serve u ziferanu è cumu aduprà
Cuntenutu
U ziferanu hè una pianta medicinali chì hà proprietà antiinflamatorie è antioxidanti è, dunque, pò aiutà cù a perdita di pesu, u cuntrollu di u colesterolu è u tonu musculu miglioratu.
U so nome scientificu hè Carthamus tinctorius è si pò truvà in butteghe di alimenti sanitarii è in alcune drogherie, principalmente in forma di capsule d'oliu di cartamo.
À chì serve u cartagnolu
U cartafogliu hà analgésicu, anticoagulante, antiinflamatoriu, antioxidante, diureticu è lassativu è pò esse adupratu per vari scopi, cum'è:
- Aiutu in u trattamentu di a malatia di Crohn;
- Aiutà à u prucessu di perdita di pesu;
- Prumove u sudore;
- Abbassa a frebba;
- Diminuisce l'appetite;
- Regula i livelli di colesterolu, luttendu contra u colesterolu male;
- Rinfurzà u sistema immune;
- Aiutu in u trattamentu di reumatismu è artrite.
Inoltre, cume hè riccu in antiossidanti, u ziferanu pò agisce cum'è prutettore neuronale, è per via di a grande quantità di vitamina E, hà u putenziale di migliurà e prestazioni fisiche, postu chì sta vitamina prumove una megliu rigenerazione di i tessuti musculari.
Cumu utilizà u ziferanu
U ziferanu hè cunsumatu principalmente in forma d'oliu, sia in capsula sia in forma naturale. Per uttene i benefici di sta pianta, si consiglia di cunsumà 2 capsule o 2 cucchiaini d'oliu di cartamo à ghjornu secondu a guida di u nutrizziunistu o di l'erboristu.
Amparate più nantu à l'oliu di cartamo.
Effetti secondari è contraindicazioni
Hè impurtante chì u ziferanu sia cunsumatu secondu a raccomandazione di u nutrizziunistu o di l'erboristu, chì quantità eccessive ponu purtà cunsequenze per via di l'altu cuntenutu di omega 6, cum'è a disregulazione di i livelli di colesterolu, per esempiu.
Inoltre, u ziferanu ùn deve micca esse cunsumatu da e donne incinte, zitelli, zitelli è persone cun diabete.