Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 16 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Aostu 2025
Anonim
Carbone attivatu: à chì serve è cumu piglià - Salute
Carbone attivatu: à chì serve è cumu piglià - Salute

Cuntenutu

U carbone attivatu hè una medicina in forma di capsule o compresse chì agisce per mezu di l'adsorbimentu di tossine è chimichi in u corpu, avendu dunque parechji benefici per a salute, contribuendu à a riduzione di gasi intestinali è dolore addominale, sbiancamentu di i denti, trattamentu di avvelenamentu è prevenzione di resaca.

Tuttavia, questu rimediu compromette ancu l'assorbimentu di certe vitamine, minerali è medicinali, perciò deve esse adupratu cù parsimonia è à tempi diversi di l'altri medicamenti.

1. Elimina i gasi

U carbone attivatu hà a capacità di adsorbe i gasi intestinali, riducendu u gonfiore, u dolore è u cunfortu intestinale.

2. Tratta l'intussicazione

Cum'è u carbone attivatu hà un grande putere adsorbente, pò esse adupratu in situazioni d'urgenza in casi di intossicazione cù chimichi o in avvelenamentu alimentariu, per esempiu.


3. Elimina impurità da l'acqua

Alcune impurità in l'acqua ponu esse rimosse cù u carbone attivatu cum'è pesticidi, tracce di rifiuti industriali è alcune chimiche, eccu perchè hè ampiamente adupratu in i sistemi di filtrazione di l'acqua.

4. Sbianca i denti

U carbone attivatu aiuta à imbiancà i denti macchiati da caffè, tè o fumu di tabaccu per esempiu.

U carbone pò esse adupratu 2 à 3 volte à a settimana, mettendulu nantu à a spazzola è lavendu i denti. Inoltre, i dentifrici sò digià dispunibili in vendita in farmarii, chì anu attivatu u carbone in a so cumpusizione.

5. Aiuta à prevene a resaca

U carbone attivatu impedisce l'assorbimentu di altri chimichi chì custituiscenu e bevande alcoliche, cume edulcoranti artificiali, sulfiti è altre tossine, dunque aiuta à riduce i sintomi di a resaca.

Inoltre, u carbone attivatu pò ancu esse adupratu in casi di enterite, colite è enterocolite, aerofagia è meteorisimu. Tuttavia, ùn hè micca capace di assorbe alcolu, prudutti petroliferi, putassiu, ferru, litiu è altri metalli.


Cumu piglià

U modu di usu di u carbone attivatu cunsiste à ingerisce da 1 à 2 capsule, da 3 à 4 volte à u ghjornu, cù a dosa massima di u ghjornu essendu 6 compresse à ghjornu per adulti è 3 compresse per zitelli.

Per a prevenzione di a resacca, a dosa raccomandata hè di 1 g di carbone attivatu prima di u cunsumu di bevande alcoliche è di 1 g dopu u cunsumu.

I comprimi ùn devenu micca esse mischiati cù salina, ma ponu esse presi cun acqua o suchju di frutta.

Principali effetti collaterali

L'effetti secundarii principali di u carbone attivatu includenu scurazione di feci, vomitu, diarrea è stinimentu quandu cunsumatu in eccessu. L'usu prolungatu pò riduce l'assorbimentu intestinale di i medicamenti aduprati in listessu tempu, dunque se avete bisognu di piglià qualsiasi medicamentu, deve esse presu almenu 3 ore prima di piglià u carbone attivatu.

Quandu ùn piglià micca

U carbone attivatu hè contraindicatu per i zitelli di menu di 2 anni, in i pazienti cù ipersensibilità à i cumpunenti di a formula, in casu d'ostruzzione intestinale, prublemi gastrointestinali o in i pazienti chì anu ingeritu sostanze corrosive caustiche o idrocarburi. Ùn hè ancu micca indicatu per e persone chì anu subitu recentemente una chirurgia intestinale o quandu ci hè una diminuzione marcata di u transitu intestinale.


L'ingestione di carbone attivatu durante a gravidanza o durante l'allattamentu deve esse fatta solu sottu guida medica.

Posti Freschi

E candele aromatiche ponu esse dannose per a salute

E candele aromatiche ponu esse dannose per a salute

Oghje ghjornu l'u u di candele aromatiche hè tatu in cre cita, perchè in più di erve cum'è decurazione, parechje volte, tu tippu di candela hè raccomandatu per allevia...
Contraindicazioni per l'Alimenti Termogeni

Contraindicazioni per l'Alimenti Termogeni

Per agi ce per aumentà u metaboli mu, l'alimenti termogenici ò contraindicati in ca i di:L'ipertiroidi mu, chì ta malatia aumenta digià u metaboli mu naturale è l'...