Top 10 Cause di Bruciore di Stomacu è Brucia
Cuntenutu
- 1. Fumà
- 2. Bevendu bevande caffeinate
- 3. Manghjate grandi pasti
- 4. Gravidanza
- 5. Medicinali
- 6. Bei fluidi cù i pasti
- 7. Pisu eccessivu
- 8. Alcolu
- 9. Altri cibi
- 10. Attività fisica
A brucia di stomacu pò esse causata da fattori cume una cattiva digestione di l'alimentu, u sovrappesu, a gravidanza è u fumu. U sintomu principale di l'ardori di stomacu hè a sensazione di brusgiata chì parte da a fine di l'ossu di u sternu, chì si trova trà e coste, è chì culla finu à a gola.
Questa brusgiatura hè causata da u ritornu di u suchju gastricu à l'esofago, chì, perchè hè acidicu, finisce per dannà e cellule di l'esofago è causendu dolore. Quì sottu sò e prime 10 cause di stu prublema è cosa fà in ogni casu.
1. Fumà
I chimichi chì sò inalati quandu u fumu pò causà una cattiva digestione è prumove a rilassazione di u sfintere esofagale, chì hè u musculu chì si trova trà u stomacu è l'esofago, incaricatu di chjude u stomacu è di mantene u suchju gastricu quì. Cusì, quandu u sfintere esofagicu hè indebulitu, u cuntenutu gastricu pò facilmente tornà versu l'esofago, causendu reflux è ardori di stomacu.
Cosa da fà: a suluzione hè di smette di fumà per chì u corpu si sbarrazzi di e tossine da u tabaccu è rientri à u travagliu nurmale.
2. Bevendu bevande caffeinate
U cunsumu eccessivu di bevande caffeinate, cum'è caffè, bibite analcoliche, tè neri, opachi è verdi, è a cicculata hè ancu una causa maiò di ardori di stomacu.Questu hè chì a caffeina stimula u muvimentu di u stomacu, chì facilita u ritornu di u suchju gastricu in l'esofago.
Cosa da fà: duverebbe evità di cunsumà alimenti è bevande ricchi di caffeina, o almenu riduce u vostru cunsumu è vede se i vostri sintomi si migliuranu.
3. Manghjate grandi pasti
Avè l'abitudine di cunsumà grandi volumi di alimenti durante i pasti hè ancu unu di i motivi di l'ardori di stomacu, postu chì u stomacu cunsulta assai pieni è distesi, rendendu difficiule a chjusura di u sfintere esofagicu, chì impedisce u ritornu di l'alimentu in l'esofago è in a gola. Inoltre, esagerà i cibi grassi impedisce ancu a digestione è u transitu intestinale, fendu chì l'alimentu resti più longu in u stomacu, chì pò causà brusgiuli di stomacu.
Cosa da fà: si deve preferisce manghjà picculi pasti à a volta, distribuendu cibu in parechji pasti à u ghjornu è soprattuttu evitendu cibi fritti, fast food, carni trasfurmate cum'è salsiccia, salsiccia è pancetta, è alimenti pronti congelati.
4. Gravidanza
A brucia di stomacu hè cumuna soprattuttu in u 2u è 3u trimestru di gravidanza, chì a mancanza di spaziu per l'organi in l'abdomen di a donna assieme à un eccessu di progesteronu impediscenu a chjusura curretta di u sfintere esofagicu, causendu reflux è ardori di stomacu.
Cosa da fà:e donne incinte devenu manghjà picculi pasti tutta a ghjurnata è evità di chjinassi almenu 30 minuti dopu i pasti, in più d'avè una dieta sana è equilibrata. Vede più cunsiglii nantu à cumu luttà contr'à l'ardori in gravidanza.
5. Medicinali
L'usu frequente di farmaci cum'è aspirina, Ibuprofene, Naproxen, Celecoxib, è vari rimedi per chimioterapia, depressione, osteoporosi è pressione sanguigna alta pò causà bruciori di stomacu irritendu l'esofago è causendu rilassamentu di u sfintere esofagicu, chì ùn blocca micca adeguatamente u passaghju trà u stomacu è l'esofago.
Cosa da fà: si deve evità l'usu frequente di queste droghe è ricordate di ùn mentì per almenu 30 minuti dopu l'usu di e droghe. Se i sintomi persistenu, duvete parlà cù u duttore per ch'ellu possa cambià a medicazione o cunsiglià una altra forma d'usu.
6. Bei fluidi cù i pasti
Bere liquidi durante i pasti face chì u stomacu diventi assai pienu, rendendu difficiule a chjusura di u sfintere esofagicu, soprattuttu quandu si consuma bevande gassate cum'è sodas.
Cosa da fà: hè impurtante evità di beie liquidi 30 minuti prima è dopu à i pasti, affinchì a digestione si faci più prestu.
7. Pisu eccessivu
Ancu i picculi aumenti di pesu ponu causà ardori di stomacu, in particulare in e persone cun una storia di povera digestione o gastrite. Questu hè probabilmente perchè l'accumulazione di grassu addominale aumenta a pressione contr'à u stomacu, favurendu u ritornu di u cuntenutu gastricu in l'esofago è causendu una sensazione di brucia.
Cosa da fà: duvete migliurà a vostra dieta, evità l'alimenti ricchi in grassu è perde u pesu, affinchì u transitu intestinale possa scurrà più facilmente.
8. Alcolu
U cunsumu frequente di alcolu pò causà ardori di stomacu perchè l'alcol rilassa i musculi di u sfintere esofagicu, favurendu u ritornu di l'alimentu è di l'acidu stomacu in l'esofago. Inoltre, l'alcol aumenta a produzzione di suchju gastricu è pò causà gastrite, chì di solitu hà a sensazione di bruciore di bruci di stomacu cum'è sintomu.
Cosa da fà: si deve smette di cunsumà alcolu è avè una dieta equilibrata, cù assai frutti, ligumi è acqua per prumove u funziunamentu currettu di tuttu u sistema digestivu.
9. Altri cibi
Alcuni alimenti sò cunnisciuti per aumentà l'ardori di stomacu, ma senza una causa specifica, cume: cioccolata, pepe, cipolla cruda, alimenti piccanti, agrumi, menta è pumati.
Cosa da fà: Hè impurtante nutà sì l'ardori di stomacu vene dopu avè cunsumatu unu di questi alimenti, chì devenu esse esclusi da a dieta s'elli sò identificati cum'è una di e cause di brusgie di u stomacu.
10. Attività fisica
Alcune attività fisiche cum'è yoga è pilates o esercizii specifichi cum'è sit-ups è movimenti chì necessitanu à testa in giù aumentanu a pressione in l'addome è furzanu u cuntenutu gastricu à vultà in l'esofago, causendu bruciori di stomacu.
Cosa da fà: hè impurtante di manghjà almenu 2-3 ore prima di praticà attività fisica, è sì i sintomi ùn si migliuranu, l'eserciziu chì provoca brusgiature è dolore deve esse evitatu.